Dat overkomt mij ook wel eens.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:23 schreef rsnel het volgende:
als je deze aantrekt ruikt deze even later niet meer fris
Valt op dat de temperatuur van het eco 40-60 programma steeds lager wordt bij energiezuinige wasmachines.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:25 schreef butz0rs het volgende:
eco programma zodat ze een AAAA+++ label krijgen
Ik gebruik regelmatig het "trommel reinigingsprogramma" (das nou wel een handig programma om te hebben op de wasmachine).quote:Op maandag 20 mei 2024 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Handdoeken zou ik altijd op 60 graden wassen.
Laat je wel eens een lege trommel met soda of azijn oid draaien om je wasmachine schoon te spoelen?
En zuinig doseren met waspoeder of vloeibare wasmiddel.
Dat zou dan je kledingwas ook ten goede moeten komen.
Dat is niet zuinig.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:18 schreef rsnel het volgende:
[..]
Ik gebruik regelmatig het "trommel reinigingsprogramma" (das nou wel een handig programma om te hebben op de wasmachine).
Trommel ruikt ook na het wassen fris en schoon.
Wasmiddel doseer ik zuinig, gebruik 1 volle roze "vannish schep" aan wasmiddel en das precies goed.
Dat doe ik ook qua hoeveelheid denk ik, wanneer de trommel vol zit (= 8kg). Dat is echt niet teveel.quote:
Veel wasmachines gebruiken maar weinig water tegenwoordig. Volle bakjes wasmiddel worden dan niet voldoende uit het wasgoed gespoeld waardoor de was gaat stinken. Extra spoelen of minder wasmiddel gebruiken kan dan de oplossing zijn.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:29 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook qua hoeveelheid denk ik, wanneer de trommel vol zit (= 8kg). Dat is echt niet teveel.
1 eetlepel is zelfs wel voldoende.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Twee eetlepels waspoeder zou genoeg moeten zijn.
Als je de aanbeveling op de verpakking volgt, gebruik je ws. al te veel.
Het wasmiddel (in een wasbolletje) meteen in de trommel doen scheelt dan ook.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Veel wasmachines gebruiken maar weinig water tegenwoordig. Volle bakjes wasmiddel worden dan niet voldoende uit het wasgoed gespoeld waardoor de was gaat stinken. Extra spoelen of minder wasmiddel gebruiken kan dan de oplossing zijn.
Ja vind ik ook prettiger idd.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
Het wasmiddel in (een wasbolletje) meteen in de trommel doen scheelt dan ook.
Katoenen t-shirt op 3,5 uur?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:22 schreef rsnel het volgende:
De bedoeling van dit topic is meer de zin en onzin van de vele programma's te doorgronden.
Bijv: Het programma fijne was duurt 40 min en centrifugeert op een zeer laag toerental.
Een katoenen t-shirt gaat op standaard katoen programma en duurt 3,5 uur.
Hoezo is fijne was in 40 min schoon en duurt standaard katoen 3,5 uur?
Standaard katoen 3,5 uur? Of is dat het ecoprogramma?quote:Op maandag 20 mei 2024 22:22 schreef rsnel het volgende:
De bedoeling van dit topic is meer de zin en onzin van de vele programma's te doorgronden.
Bijv: Het programma fijne was duurt 40 min en centrifugeert op een zeer laag toerental.
Een katoenen t-shirt gaat op standaard katoen programma en duurt 3,5 uur.
Hoezo is fijne was in 40 min schoon en duurt standaard katoen 3,5 uur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |