Dit sluit gewoon niet aan op je eerdere verhalen waarin je heel duidelijk aangaf al 30 te zijn en waar je ook bezig was over pleegzorg en kinderwens.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:47 schreef Isa3 het volgende:
[..]
Als ik 30 word en ik heb nog geen relatie, wil ik ook wel iets met die kinderwens gaan doen en overweeg ik ook pleegzorg. Dat is nu dus nog niet aan de orde, maar als ik 30 ben zou ik heel graag iets willen doen voor kinderen die het moeilijk hebben. Vandaar dat topic. Dit blijft ook nog steeds een idee van me, maar wil wel eerst er alles aan doen om een relatie te hebben en moest dit binnen 4 jaar niet gelukt zijn, andere opties bekijken om mijn kinderwens te vervullen.
Maar dat ben je toch al geweest? Je zal nu 31 of 32 zijn. Of ben je een vleesgeworden Christine?quote:
Een tijdreiziger 😱quote:Op maandag 20 mei 2024 10:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mwa, in een topic uit 2022 was ze nog 30 jaar
Doet me denken aan een aflevering van Star Trek waarin ze kinderen ontmoeten die aan het einde van hun leven zijn; ze worden volwassen geboren en worden in de loop der tijd steeds jonger en speelser enzo.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:53 schreef Cupfighter het volgende:
Hier klopt niet iets helemaal of TS wordt jonger in plaats van ouder
https://www.google.nl/sea(...)wiz-hp#fpstate=vclbxquote:Op maandag 20 mei 2024 13:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van Star Trek waarin ze kinderen ontmoeten die aan het einde van hun leven zijn; ze worden volwassen geboren en worden in de loop der tijd steeds jonger en speelser enzo.
Misschien is TS zo'n alien?
Als ze 23 geworden is?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:26 schreef Raw85 het volgende:
Je bent nu nog te oud voor mij TS maar over 3 jaar zou ik je zeker wiepen
mss gewoon verlegen he of niet weten hoe? ik snap het wel.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
Kan zijn dat ze wel echt is en dat ze 2 jaar geleden idd 30 was en dat ze zich nu schaamt om er voor uit te komen dat ze 32 is en dat ze nog steeds niemand gekust of whatever heeft, maar ik heb zo m'n twijfels.
#30quote:Op maandag 20 mei 2024 13:33 schreef kree het volgende:
het verbaasd me wel dat er zo lullig over gedaan word hoor? hier in R&P
Ik kan me dat best voorstellen? hoewel het wss voor vrouwen iets makkelijker zou zijn als mannen.
Maar ok dan nog mss is ze wel integer enzo,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |