quote:We weten allemaal dat een man pijpen bijvoorbeeld je niet meteen gay maakt.
Neequote:Op maandag 20 mei 2024 00:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou jij dit doen met je vriend? Of zou je zelfs verder gaan als je afspreekt t er daarna nooit meer over te hebben?
ik bedoel meer dat je hooguit bi curious bent als je het een keer wilt proberen zonder verdere consequenties. Als je het er daarna niet meer over hebt en daarna niet steeds 'echte seks' gaat hebben met mannen lijkt me niets aan de handquote:Op maandag 20 mei 2024 01:11 schreef sturmpie het volgende:
jij snapt de definitie van hetero niet.
homo/bisexueel/gay zuigt pik
Pas als je terug duwt...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:44 schreef Filosoofert het volgende:
Ow en als je bottom bent zonder ervan te genieten is het wel twijfelgeval.
je kak van zijn tak likken gaat me te verquote:Op maandag 20 mei 2024 19:27 schreef Jahr00n het volgende:
Ik laat me wel eens anaal pakken en vervolgens zuig ik zijn lul waar mijn resten aan zitten nog af ook
ik roep wel hard no homo op het eind waardoor ik geen vieze flikkertje ben
leuk! en wie kwam er als eerste?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef DjVero het volgende:
Het verste wat ik met een andere man (beste mattie in dit geval) ben gegaan, was een slaapbank in het midden van de kamer en elk aan weerszijden onszelf afgetrokken. Het was een wedstrijdje wie het snelst zou komen
Nooit meer over gehad, dus nooit 'awkward' geweest idd. Nu lachen we erom.
Wel elkaars hand vastgehouden tijdens?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef DjVero het volgende:
Nooit meer over gehad, dus nooit 'awkward' geweest idd. Nu lachen we erom.
Zeker niet. We zagen elkaar niet eensquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wel elkaars hand vastgehouden tijdens?En hoe vaak lachen jullie erom? Dit lijkt wel een grensgevalletje hoor.
Geen idee, is inmiddels alweer 20 jaar geleden. We waren een jaar of 16. Volgens mij had ik 'gewonnen'quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
leuk! en wie kwam er als eerste?en dacht je dan ook aan de ander?
Dat pakt niemand je meer af.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:18 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zeker niet. We zagen elkaar niet eens
[..]
Geen idee, is inmiddels alweer 20 jaar geleden. We waren een jaar of 16. Volgens mij had ik 'gewonnen'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |