Als je voor de eerste ronde playoffs van de playoffs van de perenliek dit uit de kast haalt ben je een hele kleine clubquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je voor de eerste ronde playoffs van de playoffs van de perenliek dit uit de kast haalt ben je een hele kleine club
Zelfs NEC brandt zich hier niet aan
Gelachenquote:
TOP 3 AANVALLEN!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je voor de eerste ronde playoffs van de playoffs van de perenliek dit uit de kast haalt ben je een hele kleine club
Zelfs NEC brandt zich hier niet aan
Frans, never forget, stukje korsakov.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelachen
[..]
TOP 3 AANVALLEN!!
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Frans, never forget, stukje korsakov.
Die man gaat een keer een hartaanval krijgen in Galgenwaard als ie zich weer eens kwaad maaktquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Frans, never forget, stukje korsakov.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die man gaat een keer een hartaanval krijgen in Galgenwaard als ie zich weer eens kwaad maakt
Toffe gast verder.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die man gaat een keer een hartaanval krijgen in Galgenwaard als ie zich weer eens kwaad maakt
Kan niet naar die man luisteren, hij klinkt chronisch als ik na 40-45 bier in m’n mikquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toffe gast verder.
https://podcastluisteren.(...)Beslissers-or-S02E03
Zijn verhaal over de berging van de Koersk is indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan niet naar die man luisteren, hij klinkt chronisch als ik na 40-45 bier in m’n mik
Al een paar keer inmiddels.quote:
Goalio.....!quote:
Aiquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Misschien toch op de GAE bandwagon springen.
Tor.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Coco
Misschien toch op de GAE bandwagon springen.
Omdat je niks beters te doen hebtquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
Saaie wedstrijd wel
Geen idee waarom ik dit heb opgezet
Om 21:00 verwachten we je terug.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
Saaie wedstrijd wel
Omdat play offs anders had ik ook niet gekekenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:18 schreef Caland het volgende:
Saaie wedstrijd wel
Hadden jullie maar hoger moeten eindigen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:20 schreef Paul het volgende:
Eagles moet winnen anders moet utrecht in de finale uit tegen NEC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |