Waar zie je dit?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:01 schreef RipCity het volgende:
Ahaha Noa aan t rennen achter Joost aan
Boulevard in de re-run lijkt het.
Voor een schadevergoeding wordt het dan wel een lastig verhaal. De mening dat dit prima met een gesprek had kunnen worden opgelost, blijft dan gewoon uiteraard.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het inderdaad dan alsnog meeviel, áls, dan hoop ik dat de AVROTROS gewoon alsnog doorpakt. Al weet ik ook niet of je dan kans maakt als het sowieso wel een boete is geworden.
Daar zit ik dus ook al even over na te denken.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag je überhaupt ooit wel weer meedoen als je een keer gediskwalificeerd bent?
Nou, die boodschap is duidelijk.quote:
Valkenburg!!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Pop on Top. Sta nu naar Krezip te koekeloeren
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:08 schreef d_elise het volgende:
[..]
Oke, ik wacht met smart op beelden van de ABBA houseversie
Heerlijkquote:
Oké nee voor altijd covers op Youtube zetten is ook beter.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
Davina Michelle zegt nooit nooit tegen Eurovisie. Nu helemaal na dit jaar vind ze het een slangennest.
Ze weet niet zeker of het het juiste platform is voor haar.
Ja ja dat doet ie goed hè?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:15 schreef d_elise het volgende:
[..]
HeerlijkEn hij zegt zoveel zonder het te zeggen. Niemand die hem ergens op kan pakken, maar de boodschap is duidelijk
Ik denk niet dat we daar op moeten rekenen. Twee jaar achtereen zo intensief in het teken zetten van ESF, dat is geen kattenpis. En twee keer achter elkaar een banger als Europapa maken is ook geen een tweetje. Ik hoop op een mea culpa van de EBU, zoals Gabe in zijn video al min of meer benoemt: een directe kwalificatieplek voor Nederland (omdat de plek van 2024 zeer onterecht is afgenomen) en een groots optreden van Joost met Europapa in de mainshow, om hem iets van euforie terug te geven. En omdat het een gastoptreden is en er meer mensen op het podium mogen staan, wordt hij vergezeld door een gigantisch aantal hakkende mensen. 😊quote:Op zondag 19 mei 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We krijgen gewoon Joost 2025, ik weet het zeker
Ze heeft er nota bene al gestaan, maar dan als intervalact. Ze weet gewoon dat als ze gaat, iedereen verwacht dat ze ook wint, en zulke goede liedjes heeft ze niet.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:14 schreef RipCity het volgende:
Davina Michelle zegt nooit nooit tegen Eurovisie. Nu helemaal na dit jaar vind ze het een slangennest.
Ze weet niet zeker of het het juiste platform is voor haar.
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:12 schreef Claudia_x het volgende:
Schijnbaar heeft hij ook nieuwe muziek opgevoerd.
Vorig jaar zei ze inderdaad gewoon eerlijk dat ze niet vindt dat ze het goede nummer heeft, dat is dan ook gewoon een prima reden. Wat ze de laatste tijd uitbrengt is ook 10x niks voor het Songfestival.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:18 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze heeft er nota bene al gestaan, maar dan als intervalact. Ze weet gewoon dat als ze gaat, iedereen verwacht dat ze ook wint, en zulke goede liedjes heeft ze niet.
Ik zie ineens een hakkende Cornald op het podium voor me?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:17 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we daar op moeten rekenen. Twee jaar achtereen zo intensief in het teken zetten van ESF, dat is geen kattenpis. En twee keer achter elkaar een banger als Europapa maken is ook geen een tweetje. Ik hoop op een mea culpa van de EBU, zoals Gabe in zijn video al min of meer benoemt: een directe kwalificatieplek voor Nederland (omdat de plek van 2024 zeer onterecht is afgenomen) en een groots optreden van Joost met Europapa in de mainshow, om hem iets van euforie terug te geven. En omdat het een gastoptreden is en er meer mensen op het podium mogen staan, wordt hij vergezeld door een gigantisch aantal hakkende mensen. 😊
En als EBU geen excuses geeft, hoop ik dat AvroTros een jaartje bedankt. En ook weigert om ook maar iets uit te zenden.
Maar hé, blij dat Joost weer heeft opgetreden. Beste medicijn ooit voor hem in de gegeven situatie.
Ik kan sowieso steeds niet achterhalen wat de oorspronkelijke bron is. Die Emma lijkt erbij te zijn geweest en zelf te hebben gefilmd.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:19 schreef Greys het volgende:
Dat Albinosports account gebruikt gewoon echt constant andermans filmpjes zonder maker erbij te zetten. Beetje kwalijk wel.
Fixed it for youquote:Op zondag 19 mei 2024 22:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat ze de laatste tijd uitbrengt is ook 10x niks voor het Songfestival.
Zie je bij maan’s nieuwe muziek ook. Vriend erbij betrekken en een pot bagger meteenquote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fixed it for you
Sorry, maar zij moet echt met een fatsoenlijke producer gaan werken ipv met haar vriendje. Het is gewoon bagger wat ze uitbrengt.
Ja dat ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fixed it for you
Sorry, maar zij moet echt met een fatsoenlijke producer gaan werken ipv met haar vriendje. Het is gewoon bagger wat ze uitbrengt.
Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind haar niet zo sympathiek overkomen, nog afgezien van haar 13 in een dozijn popliedjesquote:Op zondag 19 mei 2024 22:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fixed it for you
Wat een baas! En super doordacht dit.. het zegt genoeg ♡quote:
Het lijkt me wel een leuk mens, alleen ze wil te graag cool gevonden worden ofzo. Ze meet zichzelf een imago aan dat helemaal niet bij haar past.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:24 schreef d_elise het volgende:
[..]
Misschien vloeken in de kerk, maar ik vind haar niet zo sympathiek overkomen, nog afgezien van haar 13 in een dozijn popliedjes
Heb net ook al een foute maker gemeld in een ESF tweet omdat ik die foto bij haar als eerste zag met NIEUWE FOTO'S erboven. Dus dacht even dat ze ze zelf gemaakt had. Bleken later van ANP te zijn. Zet dat er dan even bij verdorie.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan sowieso steeds niet achterhalen wat de oorspronkelijke bron is. Die Emma lijkt erbij te zijn geweest en zelf te hebben gefilmd.
nee dat levert niet genoeg likes opquote:Op zondag 19 mei 2024 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb net ook al een foute maker gemeld in een ESF tweet omdat ik die foto bij haar als eerste zag met NIEUWE FOTO'S erboven. Dus dacht even dat ze ze zelf gemaakt had. Bleken later van ANP te zijn. Zet dat er dan even bij verdorie.
Stupid en jammer.. Dat doet Aran dan soms weer wel... bron erbij zettenquote:Op zondag 19 mei 2024 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb net ook al een foute maker gemeld in een ESF tweet omdat ik die foto bij haar als eerste zag met NIEUWE FOTO'S erboven. Dus dacht even dat ze ze zelf gemaakt had. Bleken later van ANP te zijn. Zet dat er dan even bij verdorie.
Ik zit te denken aan die Julia Samoylova in 2017. Maar die was volgens mij nooit gediskwalificeerd.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mag je überhaupt ooit wel weer meedoen als je een keer gediskwalificeerd bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |