hopen dat hij idd geen TL in de laatste ronde heeft gehadquote:Op zondag 19 mei 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Gelukkig geen straf voor tracklimits voor Max ook.
Altijd zonde dat je gestrafd wordt als je hard op de baan aan het vechten bent voor je plek.
Ik zag Norris wel vaak buiten de lijntjes gaan.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopen dat hij idd geen TL in de laatste ronde heeft gehad
ja als er dan 1 af gaat heb je in elk geval meteen geel of roodquote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi maar grind neer als je geen track limits wilt.
die had nog geen zwart witquote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag Norris wel vaak buiten de lijntjes gaan.
daar letten ze niet opquote:Op zondag 19 mei 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag Norris wel vaak buiten de lijntjes gaan.
Ze hebben echt mijn woorden waargemaakt met deze immens sterke race! Goed gedaan boys.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max Norris en Leclerc achter elkaar morgen. Echt een geweldige startformatie van de absolute top van F1 vandaag de dag.
Als je vanaf pole wint dan is de DotD er in de regel niet voor jou. Het is toch vooral een prijs voor mooie acties en een opvallend presteren in de niet winnende auto.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
vertel dat tegen degenen die vorige race op Norris stemden
tjaquote:Op zondag 19 mei 2024 16:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je vanaf pole wint dan is de DotD er in de regel niet voor jou. Het is toch vooral een prijs voor mooie acties en een opvallend presteren in de niet winnende auto.
We are checking.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:39 schreef Sabata het volgende:
mic nog eens kapoet, stagair blijft aan het geluid prutsen
Ligt niet aan de microfoons hoorquote:Op zondag 19 mei 2024 16:36 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, kunnen ze nou echt geen fatsoenlijke microfoons daar kopen
thuisrace hequote:
Lekker dicht bij de muur.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:40 schreef Nober het volgende:
Gelukkig gaat het wel spannend worden in Monaco met inhaalacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |