Aankomende is volledig 's nachts dus dat wordt een terugkijkertjequote:Op woensdag 12 juni 2024 12:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das balen, wat is de tijd van de kaart?
meestal een uur voor aanvang zijn er wel beekjes en stroompjes te vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:17 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Aankomende is volledig 's nachts dus dat wordt een terugkijkertje
Daarna Chimaev - Whittaker en dat is de laatste die op Discovery te zien is
Je moet hbo max plus nog wat extra voor sport. Maar wij hbo max bezitters hadden ons al rijk gerekend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
Is HBO Max zo veel duurder dan? Als ik Discovery + op zeg, is het maar een paar euro meer toch?
11,99 zie ik?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet hbo max plus nog wat extra voor sport. Maar wij hbo max bezitters hadden ons al rijk gerekend.
Khamzat all day. Heb ooit getraind met hem toen die 19 was niet normaal hoe sterk die toen al was.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
Wat denken jullie, Whittaker of Khamzat?
Ik ben nu al zenuwachtig.
Méh, Whittaker all day.quote:
quote:Ariel Helwani provides an update and timeline on the UFC 303 headliner, McGregor vs. Chandler.
“The positivity that I talked about exactly one week ago today is nowhere to be found. I would say this fight is very much in limbo. I would say that it’s hanging on and I would say the UFC is working very very hard right now to figure out a plan B. Now, the plan B could be someone stepping in to fight Chandler or the plan C could be a whole new fight.”
Heb jij ook een early bird godenabbo van ¤2,99 per maand?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je moet hbo max plus nog wat extra voor sport. Maar wij hbo max bezitters hadden ons al rijk gerekend.
Haha zeker, dat was echt een nobrainerquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:06 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Heb jij ook een early bird godenabbo van ¤2,99 per maand?
Ja HBO is nog wel de beste imo, zeker als je de Sopranos en the Wire nog niet hebt gezien, maar goed dan gaan we enigszins offtopicquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
11,99 zie ik?
Discovery + was 5,99
Die paar euro maakt mij niet zo veel uit. Netflix enzo toch ook niet meer, meeste streamingsdiensten zijn toch trash.
Als hij aan zijn conditie heeft gewerkt, anders wordt het toch echt Whittakerquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Khamzat all day. Heb ooit getraind met hem toen die 19 was niet normaal hoe sterk die toen al was.
Volk wilde toch wel ipv Conor?quote:
Geen idee. Volgens mij wil Chandler alleen tegen Conor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volk wilde toch wel ipv Conor?
Hoe lang wil Chandler nog wachten danquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij wil Chandler alleen tegen Conor.
Dus UFC 303 wellicht met een interim light heavyweight championship main event. Of is het tijd voor een nieuwe BMF belt voor 205lb?
Plus loopt altijd enorm groot te praten op social mediaquote:Op donderdag 13 juni 2024 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Typisch Khamzat hoor. Die man wordt zo vreselijk gehyped, maar eigenlijk heeft ie amper nog wat bewezen.
quote:In addition to working on a new main for 303, I’m told UFC is also looking at a new co-main for that card. The current co-main - Hill x Ulberg - might need a replacement now too, and if so it could get bumped down. One new fight that has been discussed - not for the main - is Brian Ortega x Diego Lopes.
Conor ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |