* Jan_Onderwater Prachtigquote:
Dan voor de man maar iets uit hetzelfde tijdperk?quote:Op zondag 19 mei 2024 08:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
* Jan_Onderwater Prachtig
Man: Vre-se-lijk
Ook al even bij de tijd.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hallo. Koekoeks zijn om 3.45 al wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne vakantie!quote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hallo. Koekoeks zijn om 3.45 al wakker.
Danke💐quote:Op zondag 19 mei 2024 08:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan voor de man maar iets uit hetzelfde tijdperk?![]()
Ik zag dat dit een songfestival inzending was. Volgens mij ken ik meer inzendingen uit de jaren 60-70-80 dan van daarna, zeker van andere landen.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Danke💐
Die kan ik helemaal meezingen.
Schlagers…😎 goed voor Duits leren. Met name de naamvallen!
Conny was zo ontwapenend.
Ja, zoiets. Voor ons weer een caravanervaring die we kunnen gebruiken bij de aankoop volgend jaar.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Alleen de caravan op de oprit (bij vrienden) later deze week…is dat een bijzondere vorm van b&b?
Hoeft niet Duitstalig te zijn, dit vind ie prachtigquote:Op zondag 19 mei 2024 08:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan voor de man maar iets uit hetzelfde tijdperk?![]()
Gisteren hoorde ik van 30-ers met 3 j.peuter en 7 m. baby, die gaan de komende 7 maanden ( geen tikfout)quote:Op zondag 19 mei 2024 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Voor ons weer een caravanervaring die we kunnen gebruiken bij de aankoop volgend jaar.
Die temperatuur hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 19 mei 2024 09:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gisteren hoorde ik van 30-ers met 3 j.peuter en 7 m. baby, die gaan de komende 7 maanden ( geen tikfout)
met caravan door zuid Europa…
Lekker dan: 40+ graden met 2 kleine kinderen, dachten wij.
# moet kunnen
Voor mij zijn deze nummer net te oud. Ik ken ze wel, maar niet letterlijk de tekst.quote:Op zondag 19 mei 2024 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Word ik toch zomaar wakker met de liedjes die mijn ouders vaak draaiden.
Toch wel een leuke avond gehad @:cat-astrophe ?
Veel plezier @:dr_flash Wanneer gaan jullie @:lucky_strike?
Hier vond elin dat het om 5 uur etenstijd was, na een half uur gezeur, eten gegeven en weer m’n bed in. Toen nog wel een paar uur geslapen en onrustig gedroomd.
De gister overleden tante van een vriendin (ken die vrouw ook al bijna 60 jaar) kwam er veel in voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |