quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan ook nog even transponeren naar C#
vertel want dat vind ik altijd leuk die muzikant verhalen enzoquote:
Ik zal eens door mijn bladmuziek struinenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
vertel want dat vind ik altijd leuk die muzikant verhalen enzo
Een kettingzweep voor mijn fiets cassette, hoezo?quote:
Ik zie net jouw volgende carriere als trainer,quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Een kettingzweep voor mijn fiets cassette, hoezo?
Ik zag daar al eens een koddig filmpje van, heb Jeroen Dubbeldam aangemeldquote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zie net jouw volgende carriere als trainer,
hier heb je alleen wel een zweep van nodig
https://www.ad.nl/binnenl(...)echt-paard~ac603403/
(Deze kreeg ik doorgestuurd)
Het zou pas leuk worden als we het andersom gaan doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag daar al eens een koddig filmpje van, heb Jeroen Dubbeldam aangemeld
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 18:56 schreef kree het volgende:
ik geloof ergste wat ik had. want was ook weer zoiets we doen ff andere toonsoort. OK ik kan niet die bladmuziek zo helemaal gelijk snel omschrijven of uit mijn hoofd doen.
Dus ok dan als piano/keyboard heb je transpose knop natuurlijk. super handig dat......
Totdat je hem dan vergeet uit te zetten en bij het hele volgende nr alleen piano etc eerste stuk, nou klinkt best.
Totdat dan ineens de rest van de band inzet in dus wel de goeie toonsoort en die van mij nog op transpose stond.
OEPS
hahahahaha sinds dien probeer ik die knop maar niet meer te gebruiken, alleen als het echt niet anders kan.
hahaha ja je schaamt je dood he. maarja goed ook muzikanten maken foutjes zullen we maar denkenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:05 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Mijn neef een keer in het Concertgebouw. Hij zat in het koor en ze voerden de Mattheus Passion uit. Er is een gedeelte waar het koor in één keer keihard 'Barabam' moet zingen. Als een soort explosie. Mijn neef was te vroeg en gilde in zijn eentje Barabam!! door de zaal
opzich qua notatie is die eerste nog wel redelijk ok?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:17 schreef kree het volgende:
heb je linkje trouwens @:tonja van die eerste ff wat het muzikaal klinkt? voor het idee zeg maar?
zo in gedachten kan ik het me soort van voor me horen, maar ben ff benieuwd naar het stuk nu
Jazeker.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
opzich qua notatie is die eerste nog wel redelijk ok?
maar tis al snel en zeker als je volle piano partij uitgeschreven hebt dan gaat het heel snel heel lastig worden.
Moet zeggen ik ben geen pro muzikant hoor. Maar heb het klassiek geleerd enzo op de oude methode dus kan bladmuziek wel lezen.
Nog voordeel van nu trouwens met van alles, hoewel ik het haatte toen.
Maargoed meeste wat ik nu doe is met akkoorden/tekst. of leadsheat enzo laatste ben ik nog meeste fan van.
ff denken hoor want weet is gezegd, maar wat speelde jij nou?quote:
Ze kan ook mooi zingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ff denken hoor want weet is gezegd, maar wat speelde jij nou?
geheugen als een zeef heb ik,
Ik heb hobo gestudeerd. Maar ben er een beetje klaar mee. Speel liever gitaar nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:22 schreef kree het volgende:
[..]
ff denken hoor want weet is gezegd, maar wat speelde jij nou?
geheugen als een zeef heb ik,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet het verschil tussen een blokfluit en een piano.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klopt ik had de laatste die me echt killde en was met musical hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Jazeker.
De notatie van het tweede stuk is ook prima hoor, maar gewoon een stuk lastiger zeker met die maatwisselingen.
Hahaha ja, de timing lijkt me bijzonder lastig. En ja er zijn ook toonsoortveranderingen. Ik zou hier heel slecht in zijn. Ben te erg klassiek getraind denk ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt ik had de laatste die me echt killde en was met musical hoor.
De officiële versie hadden we dus, huur je zeg maar bij MTI music trade international is dat. Dozen vol echt met boeken. gehehehe
Maar ok dus we moesten al een hoop schrappen want zoveel muzikanten waren er niet. Maar ik die Piano conductor score, geen akkoorden stonden erbij ook (en echt ik ga zo voorbeeldje doen ff). 15 keer andere toonsoort in 1 nr ofzo en maatwisselingen etc etc.
Naja tis dat het amateur groep was gelukkig, maar uiteindelijk hebben we paar met track moeten doen, gewoon omdat er niet genoeg tijd was om dat in te studeren,
Wacht ff doe wel ff linkje ernaar zo voor bladmuziek, maar alvast voor het idee
nouja je krijgt dus boeken per instrument, maar ok zoveel kreeg ik er ook niet bij elkaar dus moet je beetje gaan kijken van wat zijn de belangrijke stukjes en die opvullenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja, de timing lijkt me bijzonder lastig. En ja er zijn ook toonsoortveranderingen. Ik zou hier heel slecht in zijn. Ben te erg klassiek getraind denk ik.
Ziet er pittig uit ja!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:32 schreef kree het volgende:
bladmuziek linkje
https://jmp.sh/s/HGArKWccxMxnlE3YlLug
vond hem btw wel leuk, maar die was toen toch ff te hoog gegrepen denk
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
nouja je krijgt dus boeken per instrument, maar ok zoveel kreeg ik er ook niet bij elkaar dus moet je beetje gaan kijken van wat zijn de belangrijke stukjes en die opvullen
Oja die boeken huur je dus, dus als met potlood erbij schrijven, 2 uur aan het gummen geweest erna
nou het zweet brak mij ook uit toen ik dat boek onder ogen kreeg ja eerste keer.quote:
Als je vragen hebt.. Ik weet nog heel goed hoe het was toen ik net begon en waar je tegenaan loopt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:35 schreef kree het volgende:
ik probeerde ook beetje gitaar te leren trouwens, kwam een eindje maar heb er te weinig tijd aan besteed ff laatste jaar.
Zonde eigenlijk, naja volgende week vrij, mss toch weer eens proberen
ja top, we houden wel ff contact eroverquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je vragen hebt.. Ik weet nog heel goed hoe het was toen ik net begon en waar je tegenaan loopt.
Doe je nog wel rietjes ?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb hobo gestudeerd. Maar ben er een beetje klaar mee. Speel liever gitaar nu.
Oh ik ook niet hoor. Dat zit er op mijn leeftijd niet echt meer in, maar ik kom, al zeg ik het zelf, een aardig end.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja top, we houden wel ff contact erover
het is niet opzich mijn hele doel trouwens om top gitarist te worden, maar wilde er ook eens wat anders bij doen als alleen piano
Dus gitaar gekocht voor 150 euro ofzo. stalen snaren, dat was mss ook niet de meest handige bleek achteraf, maargoed het gaat om het leren enzo, kreeg die tears in heaven er nog redelijk uit van Clapton uiteindelijk he na struggle.
haha heerlijk die verhalenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor. Dat zit er op mijn leeftijd niet echt meer in, maar ik kom, al zeg ik het zelf, een aardig end.
Ik heb nog wel een anekdote.
Ik had een kerstmis schnabbel in de Lutherse kerk van de UVA en we hadden het geweldige idee dat ik naast het orgel op een tafel achter de balustrade zou gaan staan en dan kerstliedjes zou spelen op de hobo terwijl het publiek binnenkwam.
We hadden dat niet gerepeteerd, een paar kerstliedjes spelen is niet echt heel lastig.
Dacht ik.
Totdat ik op die fucking tafel stond die wiebelde en een balustrade die ook wiebelde. Nou heb ik al een beetje last van hoogtevrees maar dit was wel vragen om moeilijkheden...
Ik heb nog nooit zo'n trillerige uitvoering gedaan van Stille Nacht als toen![]()
Even een plaatje om de situatie duidelijker te maken.
[ afbeelding ]
Of een dirigent die in paniek raakt omdat je je bladmuziek niet bij je hebt bij een uitvoering en ik me daar totaal geen zorgen om maak omdat we die muziek al wekenlang aan het repeteren waren en ik het stuk van voor naar achter kan spelenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha heerlijk die verhalen
Ja kan het me voorstellen beetje wel ja,
mooi toch die verhalen, dat blijft je bij dan he?
Achteraf is het wel grappig ja. Achteraf...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:04 schreef kree het volgende:
wat altijd ook mooi is, nee je hoeft niks mee te nemen staat piano (of keyboard).
Ok dan gelijk daar krijg ik al de zenuwen over als je niet weet wat precies.
kweet niet...... maar als het zwart en witte toetsen heeft denken ze is wel ok ofzo.
naja boek daarover kan ik vol schrijven.
echt ook vleugel die van ellende beetje al uit elkaar viel.
niet gestemd enzo en dar de hele rest zich dus maar moet stemmen op de piano die halve noot zowat lager staat.
etc
etc
naja het maakt mooie verhalen wel achteraf natuurlijk.
gehehehe bladmuziek was chaoot daarmee echt boodschappen tassen vol enzo iedereen op me wachten,quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Of een dirigent die in paniek raakt omdat je je bladmuziek niet bij je hebt bij een uitvoering en ik me daar totaal geen zorgen om maak omdat we die muziek al wekenlang aan het repeteren waren en ik het stuk van voor naar achter kan spelen
Hahaha oh dearquote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:07 schreef kree het volgende:
oja ook nog leuke idd met orgel meespelen, eeeeeuhm oja orgel staat niet op A440 gestemd altijd.
Tja leuk als je daarachter komt pas half uur voor je moet beginnen.
Ehm nee nog nooit van gehoord, denk ik..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:10 schreef kree het volgende:
Film Whiplash ken je denk wel @:tonja . hahahaha moet zeggen meesterwerkje van een film wel
hahaha geweldig, er is niet toevallig film van denk? gehehehequote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha oh dear![]()
Over stemmen gesproken...
Ik deed een keer mee aan een ehm laten we het een project noemen.
Het was op het Nieuwmarktplein. De bewoners hadden allemaal hun woning beschikbaar gesteld voor muzikanten die rond heel het plein uit het raam zouden spelen. De dirigent stond op de ladder van een wagen van de brandweer.
Voor de 'uitvoering' moest er gestemd worden, dat gebeurde in een zaaltje waar ongeveer 100 saxofonisten waren, 1 (ik dus) hobo 1 fagot, een paar klarinetten en dwarsfluiten.
Omdat het gebruikelijk is dat een orkest op de hobo stemt, deed ik mijn Aaaaaa. Om vervolgens totaal weggeblazen te worden door 100 saxofoons
Neh, dat was voor het iedereenfilmtalles tijdperk.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha geweldig, er is niet toevallig film van denk? gehehehe
owh ok dan is ie film tip voor je. weet zeker dat je die dan wel leuk gaat vinden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehm nee nog nooit van gehoord, denk ik..
Nope niet gezien.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
owh ok dan is ie film tip voor je. weet zeker dat je die dan wel leuk gaat vinden.
keertje kijken dan. Ik vond hem wel mooi eigenlijk. echt muzikanten film.quote:
Ja het lijkt me wel een leuke film.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
keertje kijken dan. Ik vond hem wel mooi eigenlijk. echt muzikanten film.
Dat is zeker een geweldige film.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:10 schreef kree het volgende:
Film Whiplash ken je denk wel @:tonja . hahahaha moet zeggen meesterwerkje van een film wel
ja als ik je zo hoor denk dat je die wel leuk vind ook. maargoed ff vertellen als je hem gezien hebt wat je ervan vond zal ik verder niks verklappen.quote:
OK ...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee tijdens covid stopte dat en daarna had ik er geen zin meer in.
Welke?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin in een goede oorlogsfilm?
Nu op rtl 7
Nee, Afghanistanquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:08 schreef kree het volgende:
vietnam ding dan? ja idd hij is al onderweg maar kan hem terugspoelen.
klopt moest ff kijken, ik denk trouwens dat ik deze ooit eens Hebb gekeken wel.quote:
Morgen 1 van de beste oorlogsfilms ooit op rtlquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:10 schreef kree het volgende:
ben best wel fan van oorlogsfilms.
en avontuur en waar gebeurde verhalen enzo.
soldaat van oranje?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen 1 van de beste oorlogsfilms ooit op rtl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ja idd. Wel zo handigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
Is al even bezig, dus wel even bij het begin beginnen
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:14 schreef kree het volgende:
[..]
soldaat van oranje?Soldaat van Oranje is zeker goed ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen Platoon.stupidity has become as common as common sense was before
Platoon is ook een klassiekerquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soldaat van Oranje is zeker goed ja.
Morgen Platoon.
Binnenkort ook 'Der Untergang' nog maar eens kijken.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
Was al een plaatje aan het zoeken van vluchtende mensen.![]()
Hallo allemaal.
Waar was je heen gevlucht?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
Was al een plaatje aan het zoeken van vluchtende mensen.![]()
Hallo allemaal.
Welcome backquote:
Je bent niet zo afschrikwekkend als je hoopt?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee, jullie omdat ik binnen kwam.
Was wel ff schrikken , maar wegrennen ...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee, jullie omdat ik binnen kwam.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent niet zo afschrikwekkend als je hoopt?
Dat ken ik ook niet meer hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was wel ff schrikken , maar wegrennen ...
Ah ja knie ... 2 van die rot gewrichten hier ....quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee man, knie half versleten. Dan zak ik er zo doorheen.
Leuk om je terug te zienquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Zie weer allemaal bekende, jou ook.
Jip, hoort erbij he als je ouder wordt. Maar voorlopig ben ik nog te jong voor een nieuwe kniequote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja knie ... 2 van die rot gewrichten hier ....
Ik loop er al mee sinds mn 16equote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, hoort erbij he als je ouder wordt. Maar voorlopig ben ik nog te jong voor een nieuwe knie![]()
Leuk om hier weer te zijn en ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk om je terug te zienAlles goed verder?
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop al mijn hele leven met hetzelfde paar
Door het voetballen zeker of zo.quote:
Aan de een is inmiddels ooit wat gesleuteld.... maar mis ook wat kruisbnden ...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik loop al mijn hele leven met hetzelfde paar
Prima hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk om hier weer te zijn en ja.
Met jou? Nog in een relatie met domni?
Weet eigenlijk niet wat daarbij te wensen is ...........quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:53 schreef D. het volgende:
Ik proef deze nu, vandaar mijn vorige post
https://webshop.gulpener.nl/calvadosbarrelaged.html
Mooi en mooiquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prima hoorEn Jobivoor is still going strong
Voel je vrij te wensen wat je wilquote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet wat daarbij te wensen is ...........
Ja eigenlijk wel ...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
Afijn, iedereen uit geluld hier na al die jaren?
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Zie weer allemaal bekende, jou ook.
En dan toch nog rond hangenquote:
Het is vooral rustiger geworden , maar dat geldt voor heel FoK!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
Heb ik nog scoops gemist? Nieuwe liefdes? Mensen die heen gegaan zijn? Dat laatste hoop ik niet
Slyyyy ouwe rellert.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chocoooowwwwwwwwww![]()
Alles wel? Las al van je knie, sterkte!
Wandelen als het lukt en vooral spieroefeningen doen om de druk te verdelen! Voor nog meer tips bonus info verkrijgbaarrrr
Tja, Social Media tegenwoordig he, dit is voor boomersquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is vooral rustiger geworden , maar dat geldt voor heel FoK!
Ja en de meesten kennen jou ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan toch nog rond hangen![]()
Geinig.Want de meeste ken ik natuurlijk gewoon.
Alleen lang niet gesproken/gelezen.
Daar waar je was was je aanwezigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het? Misschien zijn heel veel mensen mij wel vergeten.
Wel belangrijk om te doen, oefeningen, maar vergt indeed discipline en is ook best wel sloomquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Slyyyy ouwe rellert.![]()
![]()
Och die knie heb ik al jaren joh.Kwamen we op omdat we het over rennen hadden.
Ben bijna 50, ken beter vragen wat ik niet mankeer.![]()
![]()
En ja ja, ken de tips, doe er echt wel wat mee. Blah blah YOLO![]()
En hoe is het verder met jou?
Nee, mutsquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou het? Misschien zijn heel veel mensen mij wel vergeten.
Ja maar wel leuk aanwezigquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel en is nog steeds zo als ik ergens kom.![]()
Oh gezellie, 2 bitches op de bank samen. Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel belangrijk om te doen, oefeningen, maar vergt indeed discipline en is ook best wel sloom![]()
Alles oké, thanks!
Met jou ook hoop ik (los van al je fysieke / psychische gedoe)!@
Er komt over een klein uurtje een makker bij me langs. We gaan playoffs basketball NBA kijken. Een beslissende match, wellicht, v best of seven matches.
Zit nu aan een bloody mary!@
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, muts![]()
Ik in ieder geval niet. Heb nog wel 'ns aan je gedacht of middels dm gevraagd of je nog leefde, denk ik!@
Voor jou wel.quote:
Oh ja ik had nog wijn. Ik ga een glaasje pakken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel belangrijk om te doen, oefeningen, maar vergt indeed discipline en is ook best wel sloom![]()
Alles oké, thanks!
Met jou ook hoop ik (los van al je fysieke / psychische gedoe)!@
Er komt over een klein uurtje een makker bij me langs. We gaan playoffs basketball NBA kijken. Een beslissende match, wellicht, v best of seven matches.
Zit nu aan een bloody mary!@
Doe je goed (combi v huis cleanen en oefeningen)!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gezellie, 2 bitches op de bank samen. Veel plezier alvast.![]()
En ja ik weet het maar ik doe tegenwoordig dagelijks mijn oefeningen via het huishouden. Vet geinig, mot toch gebeuren dat huishouden en dan rustig en behoedzaam schoonmaken en oefeningen doen, het hele lichaam. Een fysiotherapeut vond dat wel slim en handig en ging dat aan meer dames mee geven die tip.![]()
En tegenwoordig weer goede pillen(medicatie) die mij goed helpen bij het concentreren ipv rond stuiteren.
Proostquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja ik had nog wijn. Ik ga een glaasje pakken.
Jullie niet te veel zuipen anders weet je de uitslag morgen niet meer.
Ja is geinig, ik raad het iedereen aan want alleen oefeningen doen is best wel heel erg kut. Vind ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed (combi v huis cleanen en oefeningen)!
Volgende meet weer je pillen meenemennnnnn![]()
Dank.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Proost
Ik ga ff wat voorbereiden qua knaagwerk etc..
Fijne avond en zie je snel weer hiero!!![]()
Dat mensen daar nou niet van leren, echt hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe ronde
Het is weer platte karren tijd![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)incidenten~acf35a3d/
Sukkels
Cheers!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank.![]()
Jij ook fijne avond, zulke dingen zijn geinig om te kijken.
Tot snel.
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:50 schreef chufi het volgende:
Wat een kabaal weer zo laat op de avond ....
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:50 schreef chufi het volgende:
Wat een kabaal weer zo laat op de avond ....
YouTube reizen?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
Youtube reizen zijn best geinig, ben nu weer bij een docu beland.
Dus niet te snel typen allemaal anders ken ik het niet bij houden.![]()
Link?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
Youtube reizen zijn best geinig, ben nu weer bij een docu beland.
Dus niet te snel typen allemaal anders ken ik het niet bij houden.![]()
Dingen op youtube aanklikken en dan stuurt youtube je weer door naar andere dingen, je weet wel door dat tracking gedoe of hoe dat mag heten en als je dan in een ritme zit kom je soms best geinige of interresante dingen tegen waar ik zelf niet op gekomen zou zijn. Dus ik zelf noem dat youtube reizen.quote:
Heerlie de Peerliequote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe ronde
Het is weer platte karren tijd![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)incidenten~acf35a3d/
Sukkels
Ah zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dingen op youtube aanklikken en dan stuurt youtube je weer door naar andere dingen, je weet wel door dat tracking gedoe of hoe dat mag heten en als je dan in een ritme zit kom je soms best geinige of interresante dingen tegen waar ik zelf niet op gekomen zou zijn. Dus ik zelf noem dat youtube reizen.
Het algoritme..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Over de vuurwerkramp Enschede kijk/luister ik nu.
Oeh zijn dat dan mensen die wandelen en dan alles filmen onderweg?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik dacht echte reizen. Ik kijk wel van die wandelingen soms.
Walking Alice enzo.
Oh ja dat was het woord. Algoritme.quote:
Die wandelen door steden enzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh zijn dat dan mensen die wandelen en dan alles filmen onderweg?
Zal het wel eens opzoeken of tegenkomen.
Ja veel content tegenwoordig op youtube. Vind ik wel leuk.![]()
Of interessant.
Knallend verhaal dat wel jaquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar sommige dus ook nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
De meest mensen hebben iets met mij overleefd
Op youtube kan je het ook uitzetten volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja dat was het woord. Algoritme.![]()
Ja soms wel en dan moet ik weer dingen aanklikken dat ik dat niet wil zien.
Die heb ik van de week ook gezien!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me best geinig. Genoteerd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Die wandelen door steden enzo.
Die van Central Park is wel mooi.
Klopt maar ik vind het wel geinig dus voorlopig laat ik het zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Op youtube kan je het ook uitzetten volgens mij.
Dat van Culemborg wist ik helemaal niet.quote:
Bij 'de meeste' is er ook een rest.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei 'de meeste wel', jij begon over 'de rest'
Laten we vooral denken aan de positieve kantquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij 'de meeste' is er ook een rest.
De meeste overleven, dus de rest niet
Wel erg lang .. mn nichtje zat in de commissie met Maxiquote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt heftig om het zo weer te zien, in een docu is het toch anders vaak.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:04 schreef aloa het volgende:
Meest heftige filmpje van Enschede is deze volgens mij...
Ikke niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand rood haar?
Ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel erg lang .. mn nichtje zat in de commissie met Maxi
Kijk hier anders een naar:quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja.
Voor nu wel dus die gaat in mijn lijst voor later kijken.
En ok, geen idee meer hoe dat daarna allemaal zat, hoop gezeik iig.
Dat was een beste klapper en ook iets waarbij (volgens mij) nog iedereen wist waar ie was. Ik hoorde het op de autoradio onderweg en het leek een megaramp (was het ook) maar gelukkig niet met honderden doden, wel met hoop huizen kapot.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeklikt, niet mijn ding. Tips nog steeds welkom.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk hier anders een naar:
https://www.youtube.com/@:yeahmadtv
Zat ff te denken maar weet niet meer waar ik was, wel dat toen ik het eenmaal wist de tv gevolgd. Waarschijnlijk was ik ook gewoon thuis want had toen 2 kleine kinderen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was een beste klapper en ook iets waarbij (volgens mij) nog iedereen wist waar ie was. Ik hoorde het op de autoradio onderweg en het leek een megaramp (was het ook) maar gelukkig niet met honderden doden, wel met hoop huizen kapot.
Die ramp weet ik ook nog precies waar ik was, ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zat ff te denken maar weet niet meer waar ik was, wel dat toen ik het eenmaal wist de tv gevolgd. Waarschijnlijk was ik ook gewoon thuis want had toen 2 kleine kinderen.
Twin Towers weet ik nog helemaal, hoe ik dat hoorde en wat ik deed en waar en zo.
Wat is meer je ding dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeklikt, niet mijn ding. Tips nog steeds welkom.
Da's meestal niet toevalligquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er hier toevallig iemand rood haar?
Jemig! En in verhouding (elk slachtoffer is er een) nog zo weinig slachtoffers achteraf, kennelijk was niemand thuis of op tijd gewaarschuwd, best apart.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
En ik weet ook nog dat na die ramp in Enschede, niet lang erna, ik toen meereed op de vrachtwagen en dat we over die schermen konden kijken en dat deden en alles was plat. Dat was wel bizar om te zien toen. Dat staat in mijn geheugen gegrift.
Tsunami 2004 was ik thuis en kwam het ineens tegen en toen ook aan tv gekluisterd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die ramp weet ik ook nog precies waar ik was, ja.
Oh ja, dat was ook heftig, ook bewust meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
En de aanslag op Pim Fortuyn ook, was op mijn werk en een collega meldde het, ik geloofde dat ie een grapje maakte (was geen fan van Pim), bleek dus niet zo.
Oh die ken ik al en kom ik wel eens tegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is meer je ding dan?
Dit? https://www.youtube.com/@:PeterSantenello
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsunami 2004 was ik thuis en kwam het ineens tegen en toen ook aan tv gekluisterd.
Oh, ff denken, denk dat mijn eerste ramp die ik op tv zag en is blijven hangen, die van de Herald of free Enterprise.
Daarna de Bijlmerramp, Enschede, Twin Towers, Tsunami.
Tegenwoordig ontwijk ik nieuws.
Dat zat in die MadYeah link,quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tsunami 2004 was ik thuis en kwam het ineens tegen en toen ook aan tv gekluisterd.
Oh, ff denken, denk dat mijn eerste ramp die ik op tv zag en is blijven hangen, die van de Herald of free Enterprise.
Daarna de Bijlmerramp, Enschede, Twin Towers, Tsunami.
Tegenwoordig ontwijk ik nieuws.
Daar weet ik niets bewust van want toen was ik nog niet geboren.quote:
Ooohhhhwww.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zat in die MadYeah link,
allemaal grappen over gingers
over de Bijlmerramp, beste docu die ik ken daaroverquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar weet ik niets bewust van want toen was ik nog niet geboren.![]()
Wel weer later veel over gelezen en gezien.
Waar is Fann ?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:23 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja rood haar, vertel? Waarom wilde je weten of iemand dat hier had?
Staat in mijn lijst.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
over de Bijlmerramp, beste docu die ik ken daarover
Ik reed er onder dat vliegtuig door in de trein toen ...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was die rood? En dat weet ik niet, is die ook al een tijdje weg, laatste keer dat ik hier was wel iig.quote:
Oh, dat was ook zo'n moment dat je weet waar je bent. Ik zou in hetzelfde weekend een vlucht met de buurman maken (in een zweefvliegtuig) en dat werd verboden door mijn toenmalige partner. Direct na de ramp: "Zie je wel, anders was jij ook neergestort, mijn voorgevoel."quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zat je veiligquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik reed er onder dat vliegtuig door in de trein toen ...
BBQ?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
De volgende dag was ik in de Bijlmer .... rook wel apart
Ieks!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen later aan het hockeyen in het Wagenaar stadion.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dat af en toe nog steeds als er hier ineens iets groots, laag over vliegt. Woon 10 hoog en dat is best wel irritant dan met die herinnering in je hoofd.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen later aan het hockeyen in het Wagenaar stadion.
Was toch ook wel apart toen dat eerste vliegtuig daar op korte hoogte over kwam
Dat was toch bizar toen, nu is het logisch en denk ik, ja beschermende pakken maar toen was dat nog raar of zo en eng. Nu zie je het ook veel meer natuurlijk die witte pakken, toen nog niet.quote:
Oh ja, denk dat ik toen dus al een soort van gewend was aan al die rampen en ellende en dat dat dan anders blijft hangen in mijn hersens.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:36 schreef aloa het volgende:
Die tsunami in Japan was ook schokkend. Die kon je gewoon live volgen op CNN.
Oh jakkes, ja, de eerste beelden met zwevende huizen, maar ook die andere tsunami in zuid-azie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:36 schreef aloa het volgende:
Ik lag thuis met een hernia toen,quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:36 schreef aloa het volgende:
Ik was net bezig met een artikel over de Japanse componist Fukushima, hoe weird wil je het hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik lag thuis met een hernia toen,
heb daar wel heel veel naar gekeken
Zo ken ik er nog een paar .......quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die motor had natuurlijk ook ergens anders terecht kunnen komen ...
Op zijn fok!s? Het kwam wel dichtbij?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een artikel over de Japanse componist Fukushima, hoe weird wil je het hebben.
Dat is wel weird ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik was net bezig met een artikel over de Japanse componist Fukushima, hoe weird wil je het hebben.
Ja ... 9/11 was ik in Mallorca bij een onofficiele meeting met wat Spaanse Stewardessen die niet blij waren met hun werkomstandigheden ... en zo ...quote:
Ik vind vuurwerk stom.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
Maar voor vuurwerk moet je in Valencia zijn ...
Dat vind ik ook en voornu de enige goede maatregel die dit domme kabinet als plan heeft, stop het in de vuurwapenwet.quote:
Tja, blijf je nog steeds tuig houden wat illegaal vuurwerk afsteekt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook en voornu de enige goede maatregel die dit domme kabinet als plan heeft, stop het in de vuurwapenwet.
Bijna allemaal hetzelfde, ieder jaar weer, na zolang zo hoog gewoond te hebben ken je het meeste wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is mooi vuurwerk en gecontroleerd ..
Ik wil niet klikken, ziet eruit of ik het niet wil zien.quote:
Woon je weer lager nu ?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bijna allemaal hetzelfde, ieder jaar weer, na zolang zo hoog gewoond te hebben ken je het meeste wel.
Hmmm, kan, maar het houdt misschien wat blaaskaken tegen. Ben trouwens niet tegen particulier vuurwerk afsteken, mooi siervuurwerk is prachtig en past bij O&N als traditie. Maar groffe knalbommen niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, blijf je nog steeds tuig houden wat illegaal vuurwerk afsteekt.
T is vooral luisterenquote:Op zondag 19 mei 2024 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil niet klikken, ziet eruit of ik het niet wil zien.
Laten we het hopen maar wat jij zegt vind ik ook, siervuurwerk is prachtig, ook al vind ik het inmiddels soort van saai maar de knallers die tegenwoordig afgaan verpesten alles. En daardoor zeg ik ook, afschaffen dan maar en hopen dat dat andere dan ook ooit minder wordt.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, kan, maar het houdt misschien wat blaaskaken tegen. Ben trouwens niet tegen particulier vuurwerk afsteken, mooi siervuurwerk is prachtig en past bij O&N als traditie. Maar groffe knalbommen niet.
Yes yes lang geleden.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Chocoooooooooo
Long time no see
Alles OK?
Het mooiste siervuurwerk wordt toch afgestoken door profs en om dit van huis uit te doen is bijna niet meer te betalen, vind het een gemeente-kwestie worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laten we het hopen maar wat jij zegt vind ik ook, siervuurwerk is prachtig, ook al vind ik het inmiddels soort van saai maar de knallers die tegenwoordig afgaan verpesten alles. En daardoor zeg ik ook, afschaffen dan maar en hopen dat dat andere dan ook ooit minder wordt.
Klopt. En dat zou wel verstandiger zijn. Een gemeente kwestie maar ja, wie weet lukt het ooit, een verbod en alleen gemeente vuurwerkshows.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het mooiste siervuurwerk wordt toch afgestoken door profs en om dit van huis uit te doen is bijna niet meer te betalen, vind het een gemeente-kwestie worden.
Tja en dan met eigenwijze burgers te maken, die al jarenlang het hoogtepunt hebben om te sparen om de allerduurste pijlen in de lucht te schieten.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. En dat zou wel verstandiger zijn. Een gemeente kwestie maar ja, wie weet lukt het ooit, een verbod en alleen gemeente vuurwerkshows.
Echt bizar hoeveel geld daaraan wordt uitgegeven en hoe snel het verdwijnt uiteraard. Poef weg.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja en dan met eigenwijze burgers te maken, die al jarenlang het hoogtepunt hebben om te sparen om de allerduurste pijlen in de lucht te schieten.
Met roken heb je alleen jezelf, mits je daarmee ook knalpijpen veroorzaakt. Met keihard knalvuurwerk laat je mensen schrikken en dat is onnodig.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt bizar hoeveel geld daaraan wordt uitgegeven en hoe snel het verdwijnt uiteraard. Poef weg.
Aan de andere kant rook ik nog steeds en dat is nu inmiddels hetzelfde idee.![]()
Kijk, dat werkt dus wel, tering duur maken en overal verbieden, mensen moeten wel stoppen, ik bijna.Nog steeds een zwakkeling
alles prima hier hoor, gaat z'n gangetje!quote:Op zondag 19 mei 2024 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes yes lang geleden.
Inmiddels weer wel.![]()
En met jou? Geen grote veranderingen in je leven gehad?
Dat is waar.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met roken heb je alleen jezelf, mits je daarmee ook knalpijpen veroorzaakt. Met keihard knalvuurwerk laat je mensen schrikken en dat is onnodig.
Mooi mooi houden zoquote:Op zondag 19 mei 2024 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles prima hier hoor, gaat z'n gangetje!
En fijn dat het (weer) goed gaat met je
Tja, iemand uit een oorlogsgebied met een trauma bijv. Harde geluiden vind ik sowieso eng, heb al een hekel aan de maandelijkse sirenes. Beetje sigarettenrook op een terras is daar niks bij.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is waar.
Was ik ff vergeten![]()
Waar ik woon is het die laatste maanden van het jaar vaak raak met redelijke bommen maar hier in de omgeving wonen ook veel vluchtelingen en oude mensen en dan denk ik, kom op nou, denk aan je medemens.
* Choco mompelt iets over kut maatschappij enz.
ik weet er alles van, hoogte en dieptepuntenquote:Op zondag 19 mei 2024 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi mooi houden zo![]()
En jip,Life is a rollercoaster
![]()
Eens, niets aan toe te voegen.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tja, iemand uit een oorlogsgebied met een trauma bijv. Harde geluiden vind ik sowieso eng, heb al een hekel aan de maandelijkse sirenes. Beetje sigarettenrook op een terras is daar niks bij.
quote:Op zondag 19 mei 2024 00:35 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/uit-and(...)-serieuze-sport.html___________
De aversie is niet te harden en niet in verhouding, maar kennelijk beheersbaar. Doei, ik blijf roken tot de zes plankjes en om het iets beheersbaar te houden, inkoop in Duitsland en ja, het is een verslaving en vet ongezond. Jammer dan. Met alle verboden genotsmiddelen kun je best oud worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, niets aan toe te voegen.
Ik schiet de laatste tijd flink in de verdediging of raak over de zeik omdat mensen je tegenwoordig echt serieus vies of raar aan kijken als je nog rookt. Maar dat is mijn ervaring maar geen goede vergelijking inderdaad met dat klote harde vuurwerk.![]()
En bedoelde dus dat dat duurder maken en verbieden overal voor roken toch wel werkt en zou dat dus ook kunnen lukken met vuurwerk.
En het oordelen over iemand anders of ie wel gezond leeft slaat de pan uit soms.quote:Op zondag 19 mei 2024 00:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De aversie is niet te harden en niet in verhouding, maar kennelijk beheersbaar. Doei, ik blijf roken tot de zes plankjes en om het iets beheersbaar te houden, inkoop in Duitsland en ja, het is een verslaving en vet ongezond. Jammer dan. Met alle verboden genotsmiddelen kun je best oud worden. Mits met mate ofso.
gaat dat over een kok?quote:Op zondag 19 mei 2024 01:04 schreef Firuze60 het volgende:
ff de prachtige griekse Netflixserie 'Maestro in Bleu' uitkijken.
Uh nee, haha, over een dirigent/muziekleraar. Maar de serie is prachtig, alleen al om de beelden van de Griekse eilanden. Het is een soort Griekse GTST, maar hele goede dialogen. (De Griekse taal is echt niet te verstaan, ja is nee en andersom, geen touw aan vast te knopen, versta nog beter Italiaans en Spaans)quote:
OK GTST keek ik hier ook al nooitquote:Op zondag 19 mei 2024 01:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Uh nee, haha, over een dirigent/muziekleraar. Maar de serie is prachtig, alleen al om de beelden van de Griekse eilanden. Het is een soort Griekse GTST, maar hele goede dialogen. (De Griekse taal is echt niet te verstaan, ja is nee en andersom, geen touw aan vast te knopen, versta nog beter Italiaans en Spaans)
mwah, ok, het gaat m.i. altijd om menselijke verhoudingen. Boksen ook.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel veel idd ... Sommige dingen wel maar GTST niet
Je slaat elkaar kapot en soms is het daarna gewoon OK ... Maar RLS gaan ook over menselijke verhoudingen... ook altijd lachenquote:Op zondag 19 mei 2024 01:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
mwah, ok, het gaat m.i. altijd om menselijke verhoudingen. Boksen ook.
Vooral niet voor de 40-plussers, je wordt er behoorlijk depri van, vooral als je alles leest. Maar goed, ik denk dan ...ja, zo waren vorige generaties ook, somber over de toekomst en die leven nog steeds.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je slaat elkaar kapot en soms is het daarna gewoon OK ... Maar RLS gaan ook over menselijke verhoudingen... ook altijd lachen
nou ja altijd ..? Nederlandse edities zijn wel erg triest de laaatste jaren
Tis vooral de beperking die door de redactie wordt opgelegd .. en het format en het kleine tehuisquote:Op zondag 19 mei 2024 01:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vooral niet voor de 40-plussers, je wordt er behoorlijk depri van, vooral als je alles leest. Maar goed, ik denk dan ...ja, zo waren vorige generaties ook, somber over de toekomst en die leven nog steeds.
UH?quote:Op zondag 19 mei 2024 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis vooral de beperking die door de redactie wordt opgelegd .. en het format en het kleine tehuis
Zal eens zoeken.. om eens te kijkenquote:Op zondag 19 mei 2024 02:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
UH?
Maestro (TV Mini Series 2022– ) - Reference View - IMDb
Niet voor niks dat hoge cijfer ter beoordeling, steengoede serie.
Wauwquote:
Lekker Chufiquote:
heerquote:
Het gaat, vanaf gisteren 17:00 uur tot net in bed. Voel me iets beter dan gisteren. Dus hopen dat ik de sportdag kan volmaken tot vanavond.quote:
Nog steeds zo moe? Dat duurt ook nog wel even denk ik. Je lijf heeft veel te verduren gehad.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat, vanaf gisteren 17:00 uur tot net in bed. Voel me iets beter dan gisteren. Dus hopen dat ik de sportdag kan volmaken tot vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |