Jank niet zo. Je hebt toch kinderen. Besteed daar eens wat aandacht aan en ook aan je vrouw/vriendin ipv hier te komen zeiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:44 schreef Masberum het volgende:
Ik zit vast in een relatie en heb misschien 1 keer per maand seks.. als dat het al is. Ik mis het ondertussen ook niet meer, al bij neergelegd. Ga ook niet naar de hoeren ofzo of wat dan ook. Dit is nou eenmaal de pech die ik heb blijkbaar. Maar zijn er meer mensen die ook vast zitten op zo'n manier en nog weinig seks hebben? 1 keer per maand is misschien zelfs overdreven, het stelt niks meer voor.
Jonge mensen gaan ook wel eens dood.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 01:02 schreef sturmpie het volgende:
Een frigide vrouw is seksueel ongevoelig. Hoewel het ontbreken van lustgevoelens zowel bij mannen als bij vrouwen voorkomt, is frigiditeit vrijwel altijd met vrouwen in verband gebracht.
sex is voor jonge mensen, oude mensen gaan dood.
Hij wilt haar niet eens meer. Dus snap deze post van hem niet.....quote:Op zaterdag 18 mei 2024 07:15 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Volgens mij is er maar 1 oplossing: met elkaar praten.
Uitpraten.
Je gevoelens delen met elkaar.
Praten.
En weer praten.
Net zo lang tot je allebei weet waar je aan toe bent.
En van daaruit kun je verdere stappen nemen.
Succes, en laat je weten hoe het gesprek is gegaan?
Zoek een meid buiten je eigen postcodegebied. Dan is het geen vreemdgaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:44 schreef Masberum het volgende:
Ik zit vast in een relatie en heb misschien 1 keer per maand seks.. als dat het al is. Ik mis het ondertussen ook niet meer, al bij neergelegd. Ga ook niet naar de hoeren ofzo of wat dan ook. Dit is nou eenmaal de pech die ik heb blijkbaar. Maar zijn er meer mensen die ook vast zitten op zo'n manier en nog weinig seks hebben? 1 keer per maand is misschien zelfs overdreven, het stelt niks meer voor.
Lijkt me wel, gezien zijn nick mastuberumquote:Op zaterdag 18 mei 2024 11:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Je krijgt nog maar eens per maand sex van je vrouw. Je gaat niet naar de Dames van Plezier.
Wat doe je dan verder wel? Masturbeer je veel?
Je hoeft geen tips te geven aan TS want hij is een genie.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
TS zou er natuurlijk ook gewoon voor kunnen kiezen om minder te gamen en meer tijd aan zijn vrouw te besteden. Dan mag hij er misschien wat vaker op.
In 2050 komt TS posten dat hij nog altijd zuipt, niet neukt en zijn inmiddels wanhopige vrouw en inmiddels volwassen kinderen zijn leven beperken en wij reageren dan vervolgens net als in 2024.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:56 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Nou ja, er valt wat voor je te zeggen dat je niet vreemd gaat.
Maar er valt ook wat te zeggen voor je partner dat ze toch nog zo nu en dan seks met je heeft.
Voor jullie beide, ga uit elkaar. Zorg dat jullie beide een iig ok leven hebben, weer wat geluk en blijheid ervaren.
Dit is echt een nare shitshow. En het gaat niet beter worden door maar zo door te gaan.
Ja, dat is zo...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In 2050 komt TS posten dat hij nog altijd zuipt, niet neukt en zijn inmiddels wanhopige vrouw en inmiddels volwassen kinderen zijn leven beperken en wij reageren dan vervolgens net als in 2024.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |