Een vinger is in ieder geval beter dan een Stukhoutquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:18 schreef Stukhout het volgende:
Een van mijn favoriete standjes is doggystyle maar kan het dan niet nalaten om een vinger in haar kont te stoppen. Meer liefhebbers hier?
Maar échtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:41 schreef Gibson88 het volgende:
Als ik naar je Pohi kijk heb je wel een anaal obsessie.
Ik zet de fietspomp erop.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:18 schreef Stukhout het volgende:
Een van mijn favoriete standjes is doggystyle maar kan het dan niet nalaten om een vinger in haar kont te stoppen. Meer liefhebbers hier?
Zo'n piepend ding zeker?quote:
Ja, die zwarte of rode die alsmaar dat vreemde zuchtende geluid maakt.quote:
Vrienden die met mijn iPhone zitten klooien! Maar zelf heb ik ook geen moeite met een mooie vrouwen kont.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:41 schreef Gibson88 het volgende:
Als ik naar je Pohi kijk heb je wel een anaal obsessie.
Sorry, maar je kunt niet én Fokken én vrienden hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:49 schreef Stukhout het volgende:
[..]
Vrienden die met mijn iPhone zitten klooien! Maar zelf heb ik ook geen moeite met een mooie vrouwen kont.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:20 schreef TAmaru het volgende:
Ik probeer dat ook altijd om te zien hoe ze erop reageert
Bij mijn huidige vriendin was de reactie meteen goed (maar het was wel voor het eerst voor haar), dus daar maakte ik uit op dat ze een viezerd was en daarom is het nu mijn vriendin
En lukt dat ouwe puddingblaffer dat je bent?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:50 schreef Job73 het volgende:
Mijn vrouw wil geen vinger in haar kont, die wil mijn lul in haar kont hebben en haar dan moet ik haar hard en lang neuken
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:39 schreef Job73 het volgende:
Ben je gefrustreerd piere dat jij je vrouw niet anaal mag neuken en andere mannen wel
Dat is uit je opmerkingen te maken allemaalquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:44 schreef piere het volgende:
[..]
Nee hoor
Hoe weet jij dat andere mannen mijn vrouw anaal mogen neuken?
Ah ok, goede onderbouwing, lekker kort.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:48 schreef Job73 het volgende:
[..]
Dat is uit je opmerkingen te maken allemaal
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:41 schreef matigeuser het volgende:
Alleen als er geen haar op zit.
Op de anus bedoel ik dan he, niet de vinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |