-------------------------quote:Landelijke pinstoring, veel betalingen mislukken
Een pinstoring veroorzaakt vanavond problemen met betalingen. 30 tot 40 procent van alle pinbetalingen is getroffen, schat een woordvoerder van Betaalvereniging Nederland.
De storing treft niet de geldautomaten. Daar kan nog steeds geld worden opgenomen. "Het lijkt erop dat een storing is bij een transactieverwerker", zegt de woordvoerder. Hij spreekt over een "grote storing".
De storing is rond 18.00 begonnen. Het is onduidelijk hoelang het duurt voordat de problemen zijn verholpen.
https://nos.nl/artikel/25(...)betalingen-mislukken
Dat is internetbankieren, niet pinnen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb net zonder problemen een idealbetaling kunnen doen.
"Het lijkt erop dat een storing is bij een transactieverwerker"quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is internetbankieren, niet pinnen.
Ik zat net nog op PayPal en die doet het gewoon.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:22 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb net zonder problemen een idealbetaling kunnen doen.
nvm las verkeerdquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Het lijkt erop dat een storing is bij een transactieverwerker"
Je hebt meerdere bedrijven die pintransacties verwerken..quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef ReplaR het volgende:
Was niet echt landelijk denk ik want bij 1 kassa deed de pin het wel net bij de Jumbo en abn amro deed het nog wel blijkbaar.
Dat zal gelukkig meevallen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:36 schreef Jahr00n het volgende:
Over paar jaar kan je niet meer betalen in zo'n situatie als het contante geld is verboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:18 schreef Perox het volgende:
Gare bende. Geen bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Vorig weekend in Belgie, ijssalon waar je kon pinnen een enorme rij en twintig meter verderop alleen contant kon je zo doorlopen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat zal gelukkig meevallen.
Alleen in Nederland wordt er oorlog gevoerd tegen contant geld, maar in bijna alle andere landen van de eurozone wordt nog volop contant betaald.
Bij de lokale super was het vanavond per kassa verschillend of mensen konden pinnenquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Je hebt meerdere bedrijven die pintransacties verwerken..
Terwijl anderen doen alsof Trump nog president is. Juichen op 6 januari en dat soort dingen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:42 schreef QAnonn het volgende:
Iedereen die met cash wil betalen is zogenaamd een crimineel volgens sommigen hier.
Bidenpijpers kunnen Trump niet loslaten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Terwijl anderen doen alsof Trump nog president is. Juichen op 6 januari en dat soort dingen.
Cash is king. Maar ze pakken je aan alle kanten. Straks wordt het strafbaar als ze zo doorgaanquote:
Nee. Als je met cash wil betalen heb je wat te verbergen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:42 schreef QAnonn het volgende:
Iedereen die met cash wil betalen is zogenaamd een crimineel volgens sommigen hier.
Ja beter verhongeren omdat de pinautomaten niet werkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nee. Als je met cash wil betalen heb je wat te verbergen.
Absoluut. Ik houd mijn betaalgedrag graag privé.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een seks werker bezocht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Contant geld zal altijd blijven bestaan, want mannen moeten anoniem naar de hoeren kunnen.
Heerlijk vermakelijk altijd, dit overdreven heen-en-weergedoe tussen van die nonsens-extremen: van 'ze voeren oorlog tegen cash en willen het strafbaar maken!1!!' tot 'als je met cash wilt betalen heb je wat te verbergen!!'.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het specifiek over een stukje pinnen wat qua transactie niet verwerkt kan worden, die systemen staan los van ideal / online betalingen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Het lijkt erop dat een storing is bij een transactieverwerker"
Daarom betaal ik contant.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Schandaal zou dit moeten zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:58 schreef ACT-F het volgende:
Ah, de storing was bij Equens. Die willen alles van je weten behalve je pincode, want dat weten ze al:
https://nos.nl/video/510043-equens-wil-pingegevens-verkopen
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als je met de gordijnen dicht slaapt heb je wat te verbergen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met kleren aan heb je wat te verbergen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als je met de gordijnen dicht slaapt heb je wat te verbergen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |