Ja, ik moest ook aan Bacon denken! Vind het erg mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Op een of andere manier deed het me hier aan denken.
[ afbeelding ]
Met The river of slime als zijn backdrop.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:02 schreef Tekaschi het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje de vibe die ik er bij krijg.
Het blijft mediaaandacht krijgen er zijn niet voor niets koningshuisverslaggevers die betaald worden om het koninklijke huis te promoten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:02 schreef Toine51 het volgende:
Mooi voor hem..
Wat boeit ons dat Brits koningshuis? Sowieso elk koningshuis maar goed....
Je bent me voor. Moest ook aan Bacon denken. Ik vind het geweldig.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dat juist het tegendeel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:20 schreef Burdie het volgende:
Doet me hieraan denken. Alleen heeft zou de persoon dan een rode mantel aan.
[ afbeelding ]
Ja ditquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:10 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik vind 'm vet.
Mooie hoes voor een metal-album.
Ik twijfel of dat er een is van Wefail, een Britse kunstenaar. Die mag ook regelmatig schilderijen van Charles maken: https://wefail.art/quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moeten ze de artwork man van Aphex Twin maar inzetten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat er een is van Wefail, een Britse kunstenaar. Die mag ook regelmatig schilderijen van Charles maken: https://wefail.art/
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:49 schreef Za het volgende:
Ik heb de kunstenaar opgezocht (ik dacht wellicht iemand uit Pakistan), maar het is iemand die feitelijk gewoon fotos op een doek afdrukt, en daar op/omheen schildert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |