abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:05:01 #126
338319 ZarB
Piña colada
pi_214815167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 08:50 schreef Post-its het volgende:

[..]
Hmmm, ik net ook via dhl iets gekocht, maar mocht gewoon betalen helaas.
Ik had ook bij de ene Homerr verzending gratis en bij een andere 5 min later gewoon betalen..
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:05:44 #127
338319 ZarB
Piña colada
pi_214815175
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef eponine het volgende:
Ik heb een voor mij nieuwe functie ontdekt: verzenddatum uitstellen. Je kunt kiezen voor 3 of 5 werkdagen, kan daarbij een kort bericht naar de koper zetten (met uitleg) en als de koper akkoord gaat krijg je dus uitstel voor het verzenden.

Kan best handig zijn denk ik! Hoewel ik zelf altijd binnen twee à drie dagen probeer te verzenden.
Het is toch altijd binnen 5 werkdagen geweest?
pi_214818652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 10:05 schreef ZarB het volgende:

[..]
Het is toch altijd binnen 5 werkdagen geweest?
Klopt, maar je kunt het nu dus verlengen met nog eens drie of vijf werkdagen als koper daarmee akkoord gaat.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:13:37 #129
338319 ZarB
Piña colada
pi_214819074
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 17:27 schreef eponine het volgende:

[..]
Klopt, maar je kunt het nu dus verlengen met nog eens drie of vijf werkdagen als koper daarmee akkoord gaat.
Oh zo ik lees het nu pas goed idd!
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:31:54 #130
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_214819730
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Soms is dat bij een nieuwe verkoper. Ik heb er al vaker gebruik van kunnen maken. Heb het nu al heel lang niet meer gezien.
Ja of 3/4 van de prijs .. :o :'(
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_214834584
Ik heb een paar dagen geleden maar eens eindelijk de moeite genomen om wat overtollige jurkjes en rokken op de foto te zetten en voor het eerst iets te koop aan te bieden op Vinted.

Gelijk een jurkje en een rok verkocht; aan twee kopers. Beide via Homerrr verzenden. Dacht ik de instructies goed gelezen te hebben: niks gedoe met label, gewoon verzendcode laten scannen en dan regelt dat pakket zichzelf. Bleek bij het pakketpunt dat het 2e pakket naar het buitenland gaat en dat er dan wel een geprint label op geplakt moet worden. Pakketpunt zonder printer, dus ik naar de lokale printshop en daarna weer terug naar pakketpunt. Die gelukkig wel voor mij dat label op het pakket wilden plakken.

Pfew. Nu is alles onderweg. Maak ik het eens van de andere kant mee. Ook al twee keer vragen gehad over exacte maat van een jurkje, maar dat kwam ook doordat ik er speciaal bij gezet heb dat het wat krap zit bij de buste. Dus nu heb ik de borstomtrek van dat jurkje er maar bij vermeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_214835371
Hier nog nooit gehad dat ik een Homerr label toch moest printen. Ook niet als het pakketje naar het buitenland ging. Gewoon de qr code laten scannen en dan scannen ze daar een streepjescode bij die ze op het pakket plakken
  donderdag 29 augustus 2024 @ 19:14:24 #133
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214835867
quote:
7s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 17:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden maar eens eindelijk de moeite genomen om wat overtollige jurkjes en rokken op de foto te zetten en voor het eerst iets te koop aan te bieden op Vinted.

Gelijk een jurkje en een rok verkocht; aan twee kopers. Beide via Homerrr verzenden. Dacht ik de instructies goed gelezen te hebben: niks gedoe met label, gewoon verzendcode laten scannen en dan regelt dat pakket zichzelf. Bleek bij het pakketpunt dat het 2e pakket naar het buitenland gaat en dat er dan wel een geprint label op geplakt moet worden. Pakketpunt zonder printer, dus ik naar de lokale printshop en daarna weer terug naar pakketpunt. Die gelukkig wel voor mij dat label op het pakket wilden plakken.

Pfew. Nu is alles onderweg. Maak ik het eens van de andere kant mee. Ook al twee keer vragen gehad over exacte maat van een jurkje, maar dat kwam ook doordat ik er speciaal bij gezet heb dat het wat krap zit bij de buste. Dus nu heb ik de borstomtrek van dat jurkje er maar bij vermeld.
Die werd dan waarschijnlijk overgedragen aan Vinted Go, die willen graag een label
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_214836658
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef hilliebillie het volgende:
Hier nog nooit gehad dat ik een Homerr label toch moest printen. Ook niet als het pakketje naar het buitenland ging. Gewoon de qr code laten scannen en dan scannen ze daar een streepjescode bij die ze op het pakket plakken
Homerr naar Frankrijk moet ik altijd printen
pi_214837060
Ah, dat kan ik toch niet zeggen. Maar wellicht dan nooit met Homer naar Frankrijk verstuurd. Geen idee heb toch vaak dat ik iets met Homer verstuur en ook wel eens naar Frankrijk. Maar wellicht niet die combi
pi_214837169
pi_214945839
Vanmiddag een zooi boeken er op gezet en nu al de helft ervan verkocht, heel fijn. Ik hou de vraagprijs ook lekker laag, gewoon ¤1 voor pockets. Toevallig had ik een paar stapeltjes met boeken van dezelfde schrijfster/schrijver, dat werkt dan toch fijn, dat zoek ik zelf ook vanwege de verzendkosten.
  woensdag 11 september 2024 @ 08:28:15 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214948587
Ik heb wat oude beha's en body's erop gezet. Nog nooit zoveel creeps in mijn berichtenbox gehad :') . Er zijn blijkbaar mannen die een complete lijst met vrouwen volgen, nooit iets kopen en alleen maar kijken naar foto's van de lingerie die ze verkopen :') .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214948696
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef eponine het volgende:
Ik heb een voor mij nieuwe functie ontdekt: verzenddatum uitstellen. Je kunt kiezen voor 3 of 5 werkdagen, kan daarbij een kort bericht naar de koper zetten (met uitleg) en als de koper akkoord gaat krijg je dus uitstel voor het verzenden.

Kan best handig zijn denk ik! Hoewel ik zelf altijd binnen twee à drie dagen probeer te verzenden.
O dat wist ik ook niet. Ik had laatst iets verkocht en de koper had Homerr gekozen. In mijn omgeving zijn er al niet veel homerr punten en moet daarvoor met de auto heenrijden. Toen ik er eindelijk kwam, was het punt dicht ivm vakantie. Toen heb ik de verkoop maar geannuleerd omdat ik het termijn niet ging halen
pi_214948747
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb wat oude beha's en body's erop gezet. Nog nooit zoveel creeps in mijn berichtenbox gehad :') . Er zijn blijkbaar mannen die een complete lijst met vrouwen volgen, nooit iets kopen en alleen maar kijken naar foto's van de lingerie die ze verkopen :') .
He getsie, wat naar. Je kunt ze rapporteren he?
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ik verkoop toch best wat bh’s. Ik verbaas me altijd over aanfoto’s van lingerie.
  woensdag 11 september 2024 @ 09:14:18 #141
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214948828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 08:54 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
O dat wist ik ook niet. Ik had laatst iets verkocht en de koper had Homerr gekozen. In mijn omgeving zijn er al niet veel homerr punten en moet daarvoor met de auto heenrijden. Toen ik er eindelijk kwam, was het punt dicht ivm vakantie. Toen heb ik de verkoop maar geannuleerd omdat ik het termijn niet ging halen
Je hebt een optie om de verzending uit te stellen, al moet de koper er wel mee akkoord gaan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 11 september 2024 @ 09:15:09 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214948843
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2024 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
He getsie, wat naar. Je kunt ze rapporteren he?
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ik verkoop toch best wat bh’s. Ik verbaas me altijd over aanfoto’s van lingerie.
had ik gedaan, maar de supportafdeling zag er geen kwaad in :') . Iemand vroeg of ik een filmpje wilde maken van het aantrekken van een jasje. Eh nee :')
pi_214951215
Ik heb net een melding gedaan omdat ik een verkeerde bestelling heb ontvangen (twee verschillende Homerr stickers, dus zijn bij Homerr denk ik twee pakjes verwisseld) en de melding lukte niet in één keer. Nu is m’n account tijdelijk opgeschort wegens “het mogelijk in strijd zijn met de algemene voorwaarden” :')
pi_214951386
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 13:15 schreef eponine het volgende:
Ik heb net een melding gedaan omdat ik een verkeerde bestelling heb ontvangen (twee verschillende Homerr stickers, dus zijn bij Homerr denk ik twee pakjes verwisseld) en de melding lukte niet in één keer. Nu is m’n account tijdelijk opgeschort wegens “het mogelijk in strijd zijn met de algemene voorwaarden” :')
Veel plezier met je pakketje!
pi_214966434
Ik heb onlangs voor het eerst gemopperd over een ontvangen pakket; van de twee zijden bloeses was er eentje van polyester. Verkoopster boodt gelijk excuses & retourzending aan, dus dat heb ik gedaan. En nu heb ik m'n geld terug.
Toch wel keurig geregeld hoor. Heb een zeer positieve feedback geschreven.

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 13-09-2024 11:09:35 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 13 september 2024 @ 10:16:15 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214967277
Ik fotografeer altijd het labeltje mee, dan kan iemand het zelf zien.
pi_214967646
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik fotografeer altijd het labeltje mee, dan kan iemand het zelf zien.
Ik stel dat ook altijd zéér op prijs :Y

Nu ik zelf (pas sinds heel kort) een en ander op vinted heb staan doe ik dat bij mijn kleren ook.
  donderdag 3 oktober 2024 @ 11:43:19 #148
327807 Mariposas
יה&#14
pi_215165681
Ik heb sinds een tijdje bijna alleen nog maar Homerr als verzendoptie als ik wat koop. Meer die daar last van hebben? En ik weet zeker dat dit niet komt doordat verkopers alle andere opties hebben uitgeschakeld.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_215166114
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 11:43 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sinds een tijdje bijna alleen nog maar Homerr als verzendoptie als ik wat koop. Meer die daar last van hebben? En ik weet zeker dat dit niet komt doordat verkopers alle andere opties hebben uitgeschakeld.
Ik zie juist eigenlijk geen homerr als ik wat koop, terwijl bijna al mijn verkopen via homerr verzonden worden.
pi_215166153
Hier ook eigenlijk altijd Mondial Relay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')