Ik had ook bij de ene Homerr verzending gratis en bij een andere 5 min later gewoon betalen..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:50 schreef Post-its het volgende:
[..]
Hmmm, ik net ook via dhl iets gekocht, maar mocht gewoon betalen helaas.
Het is toch altijd binnen 5 werkdagen geweest?quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef eponine het volgende:
Ik heb een voor mij nieuwe functie ontdekt: verzenddatum uitstellen. Je kunt kiezen voor 3 of 5 werkdagen, kan daarbij een kort bericht naar de koper zetten (met uitleg) en als de koper akkoord gaat krijg je dus uitstel voor het verzenden.
Kan best handig zijn denk ik! Hoewel ik zelf altijd binnen twee à drie dagen probeer te verzenden.
Klopt, maar je kunt het nu dus verlengen met nog eens drie of vijf werkdagen als koper daarmee akkoord gaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het is toch altijd binnen 5 werkdagen geweest?
Oh zo ik lees het nu pas goed idd!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:27 schreef eponine het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt het nu dus verlengen met nog eens drie of vijf werkdagen als koper daarmee akkoord gaat.
Ja of 3/4 van de prijs ..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Soms is dat bij een nieuwe verkoper. Ik heb er al vaker gebruik van kunnen maken. Heb het nu al heel lang niet meer gezien.
Die werd dan waarschijnlijk overgedragen aan Vinted Go, die willen graag een labelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:26 schreef sigme het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden maar eens eindelijk de moeite genomen om wat overtollige jurkjes en rokken op de foto te zetten en voor het eerst iets te koop aan te bieden op Vinted.
Gelijk een jurkje en een rok verkocht; aan twee kopers. Beide via Homerrr verzenden. Dacht ik de instructies goed gelezen te hebben: niks gedoe met label, gewoon verzendcode laten scannen en dan regelt dat pakket zichzelf. Bleek bij het pakketpunt dat het 2e pakket naar het buitenland gaat en dat er dan wel een geprint label op geplakt moet worden. Pakketpunt zonder printer, dus ik naar de lokale printshop en daarna weer terug naar pakketpunt. Die gelukkig wel voor mij dat label op het pakket wilden plakken.
Pfew. Nu is alles onderweg. Maak ik het eens van de andere kant mee. Ook al twee keer vragen gehad over exacte maat van een jurkje, maar dat kwam ook doordat ik er speciaal bij gezet heb dat het wat krap zit bij de buste. Dus nu heb ik de borstomtrek van dat jurkje er maar bij vermeld.
Homerr naar Frankrijk moet ik altijd printenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:42 schreef hilliebillie het volgende:
Hier nog nooit gehad dat ik een Homerr label toch moest printen. Ook niet als het pakketje naar het buitenland ging. Gewoon de qr code laten scannen en dan scannen ze daar een streepjescode bij die ze op het pakket plakken
O dat wist ik ook niet. Ik had laatst iets verkocht en de koper had Homerr gekozen. In mijn omgeving zijn er al niet veel homerr punten en moet daarvoor met de auto heenrijden. Toen ik er eindelijk kwam, was het punt dicht ivm vakantie. Toen heb ik de verkoop maar geannuleerd omdat ik het termijn niet ging halenquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:04 schreef eponine het volgende:
Ik heb een voor mij nieuwe functie ontdekt: verzenddatum uitstellen. Je kunt kiezen voor 3 of 5 werkdagen, kan daarbij een kort bericht naar de koper zetten (met uitleg) en als de koper akkoord gaat krijg je dus uitstel voor het verzenden.
Kan best handig zijn denk ik! Hoewel ik zelf altijd binnen twee à drie dagen probeer te verzenden.
He getsie, wat naar. Je kunt ze rapporteren he?quote:Op woensdag 11 september 2024 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb wat oude beha's en body's erop gezet. Nog nooit zoveel creeps in mijn berichtenbox gehad. Er zijn blijkbaar mannen die een complete lijst met vrouwen volgen, nooit iets kopen en alleen maar kijken naar foto's van de lingerie die ze verkopen
.
Je hebt een optie om de verzending uit te stellen, al moet de koper er wel mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 08:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
O dat wist ik ook niet. Ik had laatst iets verkocht en de koper had Homerr gekozen. In mijn omgeving zijn er al niet veel homerr punten en moet daarvoor met de auto heenrijden. Toen ik er eindelijk kwam, was het punt dicht ivm vakantie. Toen heb ik de verkoop maar geannuleerd omdat ik het termijn niet ging halen
had ik gedaan, maar de supportafdeling zag er geen kwaad inquote:Op woensdag 11 september 2024 09:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
He getsie, wat naar. Je kunt ze rapporteren he?
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad en ik verkoop toch best wat bh’s. Ik verbaas me altijd over aanfoto’s van lingerie.
Veel plezier met je pakketje!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:15 schreef eponine het volgende:
Ik heb net een melding gedaan omdat ik een verkeerde bestelling heb ontvangen (twee verschillende Homerr stickers, dus zijn bij Homerr denk ik twee pakjes verwisseld) en de melding lukte niet in één keer. Nu is m’n account tijdelijk opgeschort wegens “het mogelijk in strijd zijn met de algemene voorwaarden”
Ik stel dat ook altijd zéér op prijsquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik fotografeer altijd het labeltje mee, dan kan iemand het zelf zien.
Ik zie juist eigenlijk geen homerr als ik wat koop, terwijl bijna al mijn verkopen via homerr verzonden worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 11:43 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb sinds een tijdje bijna alleen nog maar Homerr als verzendoptie als ik wat koop. Meer die daar last van hebben? En ik weet zeker dat dit niet komt doordat verkopers alle andere opties hebben uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |