Huh?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:58 schreef Loverboii het volgende:
wtf is kastkampioen award?
zo achterlijk
Dat zou kunnen, volgens Google is het pakketpunt geopend en de koper zegt ook geen idee te hebben. Ik durf het niet voor een 3e keer te versturenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Is het punt misschien (tijdelijk) gesloten? Al zal de koper het je dan wel hebben laten weten denk ik?
Hier werkt het weer! Kreeg al ontwenningsverschijnselen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:17 schreef mousemicky het volgende:
Ik krijg idd ook geen nieuwe hits op mijn zoekopdrachten, vond 't al verdacht rustig.
Wellicht en vertraging in het plaatsen van nieuwe advertenties.
Verkoop dan niksquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:51 schreef Loverboii het volgende:
had een nieuw hemdje verkocht voor 2 euro, geen zin om het te verzenden
kan het evengoed weggeven
Soms is dat bij een nieuwe verkoper. Ik heb er al vaker gebruik van kunnen maken. Heb het nu al heel lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:37 schreef ZarB het volgende:
Ik kocht net iets en als ik het via Homerr liet verzenden hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Ik kocht een kinder uv shirtje voor 1.50 en verder had zij niets wat ik wilde dus was een goeie deal![]()
Bij andere verkopers betaal ik wel gewoon verzendkosten. Waar heeft dit mee te maken?
Dan upload je genoeg items over een bepaalde periode. Moet je ook blijven doen om hem te behouden. En ik denk dat het je ook weer wat hoger in de resultaten plaatst.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:58 schreef Loverboii het volgende:
wtf is kastkampioen award?
zo achterlijk
Had je misschien nog tegoed van een eerdere sale staan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:37 schreef ZarB het volgende:
Ik kocht net iets en als ik het via Homerr liet verzenden hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Ik kocht een kinder uv shirtje voor 1.50 en verder had zij niets wat ik wilde dus was een goeie deal![]()
Bij andere verkopers betaal ik wel gewoon verzendkosten. Waar heeft dit mee te maken?
Eerder was het toch ook zo dat je bij nieuwe users geen verzendkosten hoefde te betalen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had je misschien nog tegoed van een eerdere sale staan?
Nee ik koop alleenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Had je misschien nog tegoed van een eerdere sale staan?
Dan hebben ze weer eens een actie. Hebben ook al eens een weekendactie van verzenden voor ¤1 door volgens mij DPD gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee ik koop alleen![]()
Er stond echt bij de verzendkosten Homerr een streep doorheen en daarachter: nu gratis verzending bij ophalen vanaf een pakketpunt.
Hmmm, ik net ook via dhl iets gekocht, maar mocht gewoon betalen helaas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
IK had net ook een blouse met 0 euro verzendkostenleek een actie van DHL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |