quote:Hongarije heeft dinsdag als eerste land zijn selectie bekendgemaakt voor het Europees kampioenschap voetbal in Duitsland, dat begint op 14 juni en een maand duurt. Bondscoach Marco Rossi maakte 26 geselecteerden en vijf reserves bekend.
Doelmannen (3): Dznes Dibusz (Ferencvaros/Hon), Peter Gulacsi (RB Leipzig/Dui), Peter Szappanos (Paks/Hon).
Verdedigers (7): Botond Balogh (Parma/Ita), Endre Botka (Ferencvaros/Hon), Marton Dardai (Hertha Berlijn/Dui), Attila Fiola (Fehervar/Hon), Adam Lang (Omonia Nicosia/Cyp), Willi Orban (RB Leipzig/Dui), Attila Szalai (Freiburg/Dui).
Middenvelders (9): Bendeguz Bolla (Servette/Zwi), Mihaly Kata (MTK/Hon), Milos Kerkez (Bournemouth/Eng), Laszlo Kleinheisler (Hajduk Split/Kro), Adam Nagy (La Spezia/Ita), Zsolt Nagy (Puskas Akademia/Hon), Loic Nego (Le Havre/Fra), Andras Schäfer (Union Berlijn/Dui), Callum Styles (Sunderland/Eng).
Aanvallers (7): Martin Adam (Ulsan/ZKo), Kevin Csoboth (Ujpest/Hon), Daniel Gazdag (Philadelphia/VSt), Krisztofer Horvath (Kecskemet/Hon), Roland Sallai (Freiburg/Dui), Dominik Szoboszlai (Liverpool/Eng), Barnabas Varga (Ferencvaros/Hon)
Deze wel ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet er niet uit als het winnende team.
Klopt. Op ludieke wijze. Zie hun poule-topic.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef ISVV het volgende:
Die moffen maken iedere dag een speler of twee bekend meen ik
Geen plek voor Dzsudzsák.quote:Lisztes Krisztián (Ferencváros)
Mocsi Attila (Rizespor)
Tóth Balázs (Fehérvár)
Vancsa Zalán (Lommel)
Vécsei Bálint (Paks)
https://en.mlsz.hu/hir/ex(...)arys-euro-2024-squad
Ik zie ze nog best eerste worden in de poule waar ze in zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet er niet uit als het winnende team.
EK / [Groep A] Duitsland, Schotland, Hongarije, Zwitserlandquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Evangelion het volgende:
Is Duitsland nu al dagen 1 voor 1 de spelers aan het bekend maken?
cringe
Deutschland sucht den Superstarquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Evangelion het volgende:
Is Duitsland nu al dagen 1 voor 1 de spelers aan het bekend maken?
cringe
Voor mij de favoriet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk, inclusief Kanté:
[ afbeelding ]
Speler van Lommel? Belgische 2e klasse.quote:
25 spelers maar?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk, inclusief Kanté:
[ afbeelding ]
Jep. Vreemd als je ook nog een Olise of Diaby nog mee kan nemen (nog een grote hoeveelheid aan kwaliteitsspelers daargelaten). Volgens mij kan eerstgenoemde ook nog voor andere landen kiezen.quote:
Zo ben ik. Gokken zit in m'n genen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |