Wow, als hij minuten gaat maken is er nog altijd een speler die ouder is dan ik actief op een eindtoernooi. Verder een debiel natuurlijk.quote:
quote:La lista de 29 es la siguiente:
Porteros: Unai Simón (Athletic), Raya (Arsenal), Remiro (Real Sociedad).
Defensas: Carvajal (Real Madrid), Jesús Navas (Sevilla), Laporte (Al Nassr), Le Normand- (Real Sociedad), Nacho (Real Madrid), Vivian (Athletic), Cubarsi (Barcelona), Grimaldo (Leverkusen), Cucurella (Chelsea).
Centrocampistas: Rodrigo (Manchester City), Zubimendi (Real Sociedad), Mikel Merino (Real Sociedad), Fabián (PSG), Pedri (Barcelona), Marcos Llorente (Atlético), Aleix García (Girona), Alex Baena (Villarreal), Fermín (Barcelona).
Delanteros: Ferran Torres (Barcelona), Dani Olmo (Leipzig), Nico Williams (Athletic), Morata (Atlético), Joselu (Real Madrid), Oyarzabal (Real Sociedad), Lamine Yamal (Barcelona) y Ayoze (Betis).
Ik liet hem aan jou over.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
De voorlopige Spaanse selectie:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn ook wel eens sterker geweest, al hebben ze natuurlijk wat prima spelers. Ik vind het vreemd dat Pedro Porro en die linksback van Girona ontbreken. Koke en Pau Torres er ook niet bij, redelijk apart (al ben ik van laatstgenoemde niet per se kapot).quote:Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
De voorlopige Spaanse selectie:
[..]
[ afbeelding ]
Het is bijna symbolisch, je hebt bij deze selectie een kolom die duidt op grote luxe en een kolom die duidt op grote problemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar spelers over van de gouden generatie. Alleen maar goed natuurlijk. Kunnen inmiddels weer een leuke voorhoede samenstellen met jonge spelers. Verdediging blijft een probleem lijkt me.
Ik volg de Belgische competitie onvoldoende, maar van de linkerkolom zijn Casteels en Onana nog wel goed en de rest over the hill of middelmaat toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is bijna symbolisch, je hebt bij deze selectie een kolom die duidt op grote luxe en een kolom die duidt op grote problemen.
Onana is wel goed, maar ook nogal wild (als in onnodig kaarten pakken). En de 3 keepers vind ik onderling inwisselbaar. Allemaal "OK", gaan niet flateren en punten kosten, maar gaan ook geen wonderen doen. En worden alle drie 32 dit jaar, dus geen wissel op de toekomst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg de Belgische competitie onvoldoende, maar van de linkerkolom zijn Casteels en Onana nog wel goed en de rest over the hill of middelmaat toch?
Goudquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar spelers over van de gouden generatie. Alleen maar goed natuurlijk. Kunnen inmiddels weer een leuke voorhoede samenstellen met jonge spelers. Verdediging blijft een probleem lijkt me.
Hans Vanaken die al heel het seizoen van levensbelang is bij Club Brugge niet meenemen maar wel een speler meenemen die heel het seizoen geen poot van de grond gekregen heeft bij Athletico Madridquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Vertonghen kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |