quote:Hongarije heeft dinsdag als eerste land zijn selectie bekendgemaakt voor het Europees kampioenschap voetbal in Duitsland, dat begint op 14 juni en een maand duurt. Bondscoach Marco Rossi maakte 26 geselecteerden en vijf reserves bekend.
Doelmannen (3): Dznes Dibusz (Ferencvaros/Hon), Peter Gulacsi (RB Leipzig/Dui), Peter Szappanos (Paks/Hon).
Verdedigers (7): Botond Balogh (Parma/Ita), Endre Botka (Ferencvaros/Hon), Marton Dardai (Hertha Berlijn/Dui), Attila Fiola (Fehervar/Hon), Adam Lang (Omonia Nicosia/Cyp), Willi Orban (RB Leipzig/Dui), Attila Szalai (Freiburg/Dui).
Middenvelders (9): Bendeguz Bolla (Servette/Zwi), Mihaly Kata (MTK/Hon), Milos Kerkez (Bournemouth/Eng), Laszlo Kleinheisler (Hajduk Split/Kro), Adam Nagy (La Spezia/Ita), Zsolt Nagy (Puskas Akademia/Hon), Loic Nego (Le Havre/Fra), Andras Schäfer (Union Berlijn/Dui), Callum Styles (Sunderland/Eng).
Aanvallers (7): Martin Adam (Ulsan/ZKo), Kevin Csoboth (Ujpest/Hon), Daniel Gazdag (Philadelphia/VSt), Krisztofer Horvath (Kecskemet/Hon), Roland Sallai (Freiburg/Dui), Dominik Szoboszlai (Liverpool/Eng), Barnabas Varga (Ferencvaros/Hon)
Deze wel ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet er niet uit als het winnende team.
Klopt. Op ludieke wijze. Zie hun poule-topic.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef ISVV het volgende:
Die moffen maken iedere dag een speler of twee bekend meen ik
Geen plek voor Dzsudzsák.quote:Lisztes Krisztián (Ferencváros)
Mocsi Attila (Rizespor)
Tóth Balázs (Fehérvár)
Vancsa Zalán (Lommel)
Vécsei Bálint (Paks)
https://en.mlsz.hu/hir/ex(...)arys-euro-2024-squad
Ik zie ze nog best eerste worden in de poule waar ze in zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet er niet uit als het winnende team.
EK / [Groep A] Duitsland, Schotland, Hongarije, Zwitserlandquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Evangelion het volgende:
Is Duitsland nu al dagen 1 voor 1 de spelers aan het bekend maken?
cringe
Deutschland sucht den Superstarquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Evangelion het volgende:
Is Duitsland nu al dagen 1 voor 1 de spelers aan het bekend maken?
cringe
Voor mij de favoriet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk, inclusief Kanté:
[ afbeelding ]
Speler van Lommel? Belgische 2e klasse.quote:
25 spelers maar?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:
Frankrijk, inclusief Kanté:
[ afbeelding ]
Jep. Vreemd als je ook nog een Olise of Diaby nog mee kan nemen (nog een grote hoeveelheid aan kwaliteitsspelers daargelaten). Volgens mij kan eerstgenoemde ook nog voor andere landen kiezen.quote:
Zo ben ik. Gokken zit in m'n genen.quote:
Wow, als hij minuten gaat maken is er nog altijd een speler die ouder is dan ik actief op een eindtoernooi. Verder een debiel natuurlijk.quote:
quote:La lista de 29 es la siguiente:
Porteros: Unai Simón (Athletic), Raya (Arsenal), Remiro (Real Sociedad).
Defensas: Carvajal (Real Madrid), Jesús Navas (Sevilla), Laporte (Al Nassr), Le Normand- (Real Sociedad), Nacho (Real Madrid), Vivian (Athletic), Cubarsi (Barcelona), Grimaldo (Leverkusen), Cucurella (Chelsea).
Centrocampistas: Rodrigo (Manchester City), Zubimendi (Real Sociedad), Mikel Merino (Real Sociedad), Fabián (PSG), Pedri (Barcelona), Marcos Llorente (Atlético), Aleix García (Girona), Alex Baena (Villarreal), Fermín (Barcelona).
Delanteros: Ferran Torres (Barcelona), Dani Olmo (Leipzig), Nico Williams (Athletic), Morata (Atlético), Joselu (Real Madrid), Oyarzabal (Real Sociedad), Lamine Yamal (Barcelona) y Ayoze (Betis).
Ik liet hem aan jou over.quote:Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
De voorlopige Spaanse selectie:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn ook wel eens sterker geweest, al hebben ze natuurlijk wat prima spelers. Ik vind het vreemd dat Pedro Porro en die linksback van Girona ontbreken. Koke en Pau Torres er ook niet bij, redelijk apart (al ben ik van laatstgenoemde niet per se kapot).quote:Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
De voorlopige Spaanse selectie:
[..]
[ afbeelding ]
Het is bijna symbolisch, je hebt bij deze selectie een kolom die duidt op grote luxe en een kolom die duidt op grote problemen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar spelers over van de gouden generatie. Alleen maar goed natuurlijk. Kunnen inmiddels weer een leuke voorhoede samenstellen met jonge spelers. Verdediging blijft een probleem lijkt me.
Ik volg de Belgische competitie onvoldoende, maar van de linkerkolom zijn Casteels en Onana nog wel goed en de rest over the hill of middelmaat toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is bijna symbolisch, je hebt bij deze selectie een kolom die duidt op grote luxe en een kolom die duidt op grote problemen.
Onana is wel goed, maar ook nogal wild (als in onnodig kaarten pakken). En de 3 keepers vind ik onderling inwisselbaar. Allemaal "OK", gaan niet flateren en punten kosten, maar gaan ook geen wonderen doen. En worden alle drie 32 dit jaar, dus geen wissel op de toekomst.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik volg de Belgische competitie onvoldoende, maar van de linkerkolom zijn Casteels en Onana nog wel goed en de rest over the hill of middelmaat toch?
Goudquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar spelers over van de gouden generatie. Alleen maar goed natuurlijk. Kunnen inmiddels weer een leuke voorhoede samenstellen met jonge spelers. Verdediging blijft een probleem lijkt me.
Hans Vanaken die al heel het seizoen van levensbelang is bij Club Brugge niet meenemen maar wel een speler meenemen die heel het seizoen geen poot van de grond gekregen heeft bij Athletico Madridquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Vertonghen kan echt niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Was wel een geweldige voetballer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vertonghen kan echt niet meer.
Tamelijk dodelijke aanval.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent niks met een wereldklas aanval als je verdedigers bijna amateurs zijnquote:
Vlaanderen bij NL verdomme, niemand stopt ons dan!quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent niks met een wereldklas aanval als je verdedigers bijna amateurs zijn![]()
Jullie hadden geweldige verdedigers en een aanvaller van wereldklasse. Jammer dat Nilis in het verkeerde land is geboren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bent niks met een wereldklas aanval als je verdedigers bijna amateurs zijn![]()
Hard gelachen om malle smakeloze Gerrit die gewoon bondcoaches uit het verleden nadoet (het niet oproepen van sommige creatieve geesten die soms wat meer zuipen of eten)quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:46 schreef Evangelion het volgende:
Harry Maguire (blessa)
Jack Grealish
James Maddison
Curtis Jones
James Trafford
Jarell Quansah
Jarrad Branthwaite
Matt LeTissier had hier 3 WK's gespeeld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hard gelachen om malle smakeloze Gerrit die gewoon bondcoaches uit het verleden nadoet (het niet oproepen van sommige creatieve geesten die soms wat meer zuipen of eten)
Hij zal waarschijnlijk nog net een Foden tolereren![]()
Matt liep geen 10 km+ per wedstrijd en daar draait het nu helaas omquote:Op donderdag 6 juni 2024 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Matt LeTissier had hier 3 WK's gespeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |