abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213564552
quote:
Hongarije heeft dinsdag als eerste land zijn selectie bekendgemaakt voor het Europees kampioenschap voetbal in Duitsland, dat begint op 14 juni en een maand duurt. Bondscoach Marco Rossi maakte 26 geselecteerden en vijf reserves bekend.

Doelmannen (3): Dznes Dibusz (Ferencvaros/Hon), Peter Gulacsi (RB Leipzig/Dui), Peter Szappanos (Paks/Hon).

Verdedigers (7): Botond Balogh (Parma/Ita), Endre Botka (Ferencvaros/Hon), Marton Dardai (Hertha Berlijn/Dui), Attila Fiola (Fehervar/Hon), Adam Lang (Omonia Nicosia/Cyp), Willi Orban (RB Leipzig/Dui), Attila Szalai (Freiburg/Dui).

Middenvelders (9): Bendeguz Bolla (Servette/Zwi), Mihaly Kata (MTK/Hon), Milos Kerkez (Bournemouth/Eng), Laszlo Kleinheisler (Hajduk Split/Kro), Adam Nagy (La Spezia/Ita), Zsolt Nagy (Puskas Akademia/Hon), Loic Nego (Le Havre/Fra), Andras Schäfer (Union Berlijn/Dui), Callum Styles (Sunderland/Eng).

Aanvallers (7): Martin Adam (Ulsan/ZKo), Kevin Csoboth (Ujpest/Hon), Daniel Gazdag (Philadelphia/VSt), Krisztofer Horvath (Kecskemet/Hon), Roland Sallai (Freiburg/Dui), Dominik Szoboszlai (Liverpool/Eng), Barnabas Varga (Ferencvaros/Hon)
  Redactie Sport woensdag 15 mei 2024 @ 09:49:27 #2
274204 crew  Mexicanobakker
pi_213567132
Dat ziet er niet uit als het winnende team.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 09:57:40 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_213567201
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:07:56 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_213567288
De grote verrassing van dit EK.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_213567673
Die moffen maken iedere dag een speler of twee bekend meen ik
  Trouwste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 10:52:45 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_213567692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef ISVV het volgende:
Die moffen maken iedere dag een speler of twee bekend meen ik
Klopt. Op ludieke wijze. Zie hun poule-topic.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213567737
Reserves:
quote:
Lisztes Krisztián (Ferencváros)
Mocsi Attila (Rizespor)
Tóth Balázs (Fehérvár)
Vancsa Zalán (Lommel)
Vécsei Bálint (Paks)

https://en.mlsz.hu/hir/ex(...)arys-euro-2024-squad
Geen plek voor Dzsudzsák.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:22:32 #8
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_213568607
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ziet er niet uit als het winnende team.
Ik zie ze nog best eerste worden in de poule waar ze in zitten.
AZ
ALKMAAR
pi_213568773
Is Duitsland nu al dagen 1 voor 1 de spelers aan het bekend maken?
cringe
  Trouwste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 13:27:20 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_213569263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Evangelion het volgende:
cringe
EK / [Groep A] Duitsland, Schotland, Hongarije, Zwitserland

donderdag 16 mei 2024 @ 00:00:22 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213576508
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Evangelion het volgende:
cringe
Deutschland sucht den Superstar
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213582523
Duitsland (valt er nog één af):
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:42:42 #13
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_213582548
Lijkt mij dat er dan nog een keeper afvalt. Vier keepers is natuurlijk wel erg veel.
AZ
ALKMAAR
pi_213587138
Frankrijk, inclusief Kanté:

pi_213588220
Laat maar
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 mei 2024 @ 10:39:17 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_213591236
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:

[ afbeelding ]
Voor mij de favoriet.

Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 22:32:20 #17
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_213599480
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:58 schreef Nober het volgende:
Reserves:
[..]
Geen plek voor Dzsudzsák.
Speler van Lommel? Belgische 2e klasse.

Hebben ze echt niets beter _O-
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_213599596
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:31 schreef wimderon het volgende:

[ afbeelding ]
25 spelers maar?
pi_213615118
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:42 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
25 spelers maar?
Jep. Vreemd als je ook nog een Olise of Diaby nog mee kan nemen (nog een grote hoeveelheid aan kwaliteitsspelers daargelaten). Volgens mij kan eerstgenoemde ook nog voor andere landen kiezen.
  Trouwste user 2022 maandag 20 mei 2024 @ 15:01:31 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_213628004
Ajacieden Josip Sutalo en Borna Sosa mogen zich gaan opmaken voor het EK voetbal met Kroatië. Feyenoord-aanvaller Luka Ivanusec zit ook bij het keurkorps van bondscoach Zlatko Dalic. Hoewel de groep van 26 officieel nog een voorselectie is, maakte Dalic een onderscheid met de negen spelers op de standby-lijst.

Sutalo en Sosa kwamen dit seizoen respectievelijk 23 en 16 keer in actie in de Eredivisie. Sutalo speelde tot nu toe dertien wedstrijden in het nationale elftal, Sosa negentien. De 25-jarige Ivanusec speelde dit seizoen 24 competitieduels voor Feyenoord, waarin hij drie keer trefzeker was. Hij heeft negentien interlands achter zijn naam staan.

Kroatië, de nummer 3 van het WK in 2022, begint het EK op 15 juni met een wedstrijd tegen Spanje, waarna duels met Albanië en Italië volgen.

maandag 20 mei 2024 @ 15:46:02 #21
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_213628323
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:39 schreef tong80 het volgende:

[..]
Voor mij de favoriet.

Gewaagde voorspelling.
Yea, she's on crack.
  Trouwste user 2022 maandag 20 mei 2024 @ 15:58:37 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_213628465
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 15:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Gewaagde voorspelling.
Zo ben ik. Gokken zit in m'n genen.

Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2024 @ 15:51:41 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_213637564

Engeland (moeten nog spelers afvallen)

Keepers: Dean Henderson (Crystal Palace, Eng), Jordan Pickford (Everton, Eng), Aaron Ramsdale (Arsenal, Eng), James Trafford (Burnley, Eng)

Verdedigers: Jarrad Branthwaite (Everton, Eng), Lewis Dunk (Brighton & Hove Albion, Eng), Joe Gomez (Liverpool, Eng), Marc Guehi (Crystal Palace, Eng), Ezri Konsa (Aston Villa, Eng), Harry Maguire (Manchester United, Eng), Jarell Quansah (Liverpool, Eng), Luke Shaw (Manchester United, Eng), John Stones (Manchester City, Eng), Kieran Trippier (Newcastle United, Eng), Kyle Walker (Manchester City, Eng)
Middenvelders: Trent Alexander-Arnold (Liverpool, Eng), Jude Bellingham (Real Madrid, Spa), Conor Gallagher (Chelsea, Eng), Curtis Jones (Liverpool, Eng), Kobbie Mainoo (Manchester United, Eng), Declan Rice (Arsenal, Eng), Adam Wharton (Crystal Palace, Eng)

Aanvallers: Jarrod Bowen (West Ham United, Eng), Eberechi Eze (Crystal Palace, Eng), Phil Foden (Manchester City, Eng), Anthony Gordon (Newcastle United, Eng), Jack Grealish (Manchester City, Eng), Harry Kane (Bayern München, Dui), James Maddison (Tottenham Hotspur, Eng), Cole Palmer (Chelsea, Eng), Bukayo Saka (Arsenal, Eng), Ivan Toney (Brentford, Eng), Ollie Watkins (Aston Villa, Eng)

Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2024 @ 15:54:27 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_213637584

Nederland (moeten nog vier spelers afvallen)

Keepers: Justin Bijlow (Feyenoord), Mark Flekken (Brentford, Eng), Nick Olij (Sparta), Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion, Eng)

Verdedigers: Nathan Aké (Manchester City, Ned), Daley Blind (Girona, Spa), Virgil van Dijk (Liverpool, Eng), Denzel Dumfries (Inter, Ita) Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen, Dui), Lutsharel Geertruida (Feyenoord), Matthijs de Ligt (Bayern München, Dui), Ian Maatsen (Borussia Dortmund, Dui), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur, Eng), Stefan de Vrij (Inter, Ita)

Middenvelders: Ryan Gravenberch (Liverpool, Eng), Frenkie de Jong (Barcelona, Spa), Teun Koopmeiners (Atalanta, Ita), Tijjani Reijnders (AC Milan, Ita), Marten de Roon (Atalanta, Ita), Jerdy Schouten (PSV), Quinten Timber (Feyenoord), Joey Veerman (PSV), Georginio Wijnaldum (Al Ettifaq, SA)

Aanvallers: Steven Bergwijn (Ajax), Brian Brobbey (Ajax), Memphis Depay (Atlético Madrid, Spa), Cody Gakpo (Liverpool, Eng), Donyell Malen (Borussia Dortmund, Dui), Xavi Simons (RB Leipzig, Dui), Wout Weghorst (Hoffenheim, Dui)

Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2024 @ 15:57:36 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_213637610

Oekraďne

Keepers: Georgiy Bushchan (Dinamo Kiev, Oek), Andriy Lunin (Real Madrid, Spa), Anatoliy Trubin (Benfica, Por)

Verdedigers: Valeriy Bondar (Sjachtar Donetsk, Oek), Yukhym Konoplya (Sjachtar Donetsk, Oek), Mykola Matviyenko (Sjachtar Donetsk, Oek), Bogdan Mykhaylichenko (Polissya Zhytomyr, Oek), Vitaliy Mykolenko (Everton, Eng), Oleksandr Svatok (Dnipro-1, Oek), Maksym Talovyerov (LASK Linz, Oos), Oleksandr Tymchyk (Dinamo Kiev, Oek), Ilya Zabarnyi (Bournemouth, Eng)

Middenvelders: Volodymyr Brazhko (Dinamo Kiev, Oek), Ruslan Malinovskyi (Genoa, Ita), Mykhailo Mudryk (Chelsea, Eng), Mykola Shaparenko (Dinamo Kiev, Oek), Taras Stepanenko (Sjachtar Donetsk, Oek), Georgiy Sudakov (Sjachtar Donetsk, Oek), Serhiy Sydorchuk (Westerlo, Bel), Viktor Tsygankov (Girona, Spa), Oleksandr Zinchenko (Arsenal, Eng), Oleksandr Zubko (Sjachtar Donetsk, Oek)

Aanvallers: Artem Dovbyk (Girona, Oek), Vladyslav Vanat (Dinamo Kiev, Oek), Roman Yaremchuk (Valencia, Spa), Andriy Yarmolenko (Dinamo Kiev, Oek)

Trouwste user 2022 dinsdag 21 mei 2024 @ 16:00:28 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_213637630

Portugal

Keepers: Diogo Costa (FC Porto, Por), José Sá (Wolverhampton Wanderers FC, Eng) en Rui Patrício (AS Roma, Ita)

Verdedigers: António Silva (Benfica, Por), Danilo Pereira (Paris Saint-Germain, Fra), Diogo Dalot (Manchester United, Eng), Gonçalo Inácio (Sporting CP, Por), Joăo Cancelo (Barcelona, Spa), Nélson Semedo (Wolverhampton Wanderers, Eng), Nuno Mendes (Paris Saint-Germain, Fra), Pepe (FC Porto, Por) en Rúben Dias (Manchester City, Por)

Middenvelders: Bruno Fernandes (Manchester United, Eng), Joăo Neves (Benfica, Por), Joăo Palhinha (Fulham, Eng), Otávio Monteiro (Al Nassr, Sau), Rúben Neves (Al-Hilal, SA) en Vitinha (Paris Saint-Germain, Fra), Bernardo Silva (Manchester City, Eng)

Aanvallers: Cristiano Ronaldo (Al Nassr, SA), Diogo Jota (Liverpool, Eng), Francisco Conceiçăo (FC Porto, Por), Gonçalo Ramos (Paris Saint-Germain, Fra), Joăo Félix (Barcelona, Spa), Pedro Neto (Wolverhampton Wanderers, Eng) en Rafael Leăo (AC Milan, Ita)

Cristiano Ronaldo is opgenomen in de 26-koppige EK-selectie van Portugal en kan zo zijn record aanscherpen. Ronaldo (39) is de enige speler die in actie is gekomen op vijf EK's. De Spaanse doelman
Iker Casillas maakte ook vijf EK's mee, maar kreeg op twee EK's geen speeltijd.

pi_213637646
Pepegod
pi_213637654
Wat een elftal hebben die Engelsen _O_
Portugal ook zeer goed.
  Moderator dinsdag 21 mei 2024 @ 16:48:52 #29
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_213638046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 16:02 schreef Evangelion het volgende:
Pepegod
What can change the nature of a man?
pi_213641030
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 16:02 schreef Evangelion het volgende:
Pepegod
Wow, als hij minuten gaat maken is er nog altijd een speler die ouder is dan ik actief op een eindtoernooi. Verder een debiel natuurlijk.
  Moderator dinsdag 21 mei 2024 @ 22:28:15 #31
Belg
pi_213641793
CR7 die opnieuw meedoet _O_

2004,2008,2012,2016,2021 en 2024

Echt zot dus
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2024 @ 12:54:18 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_213676519
SCHOTLAND (moeten nog twee spelers afvallen)

Keepers: Zander Clark (Hearts), Craig Gordon (Hearts), Angus Gunn (Norwich City), Liam Kelly (Motherwell)

Verdedigers: Liam Cooper (Leeds United), Grant Hanley (Norwich), Jack Hendry (Al-Ettifaq), Ross McCrorie (Bristol City), Scott McKenna (FC Kopenhagen), Ryan Porteous (Watford), Anthony Ralston (Celtic), Andy Robertson (Liverpool), John Souttar (Rangers FC), Greg Taylor (Celtic), Kieran Tierney (Real Sociedad)

Middenvelders: Stuart Armstrong (Southampton), Ryan Christie (Bournemouth), Billy Gilmour (Brighton & Hove Albion), Ryan Jack (Rangers FC), Kenny McLean (Norwich City), John McGinn (Aston Villa), Callum McGregor (Celtic), Scott McTominay (Manchester United)

Aanvallers: Che Adams (Southampton), Ben Doak (Liverpool), Lyndon Dykes (Queens Park Rangers), James Forrest (Celtic), Lawrence Shankland (Hearts)

Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2024 @ 12:57:00 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_213676565
ITALIË (moeten nog vier spelers afvallen)

Keepers: Gianluigi Donnarumma (Paris Saint-Germain), Alex Meret (Napoli), Ivan Provedel (Lazio), Guglielmo Vicario (Tottenham Hotspur).

Verdedigers: Francesco Acerbi (Inter), Alessandro Bastoni (Inter), Raoul Bellanova (Torino), Alessandro Buongiorno (Torino), Riccardo Calafiori (Bologna), Andrea Cambiaso (Juventus), Matteo Darmian (Inter), Giovanni Di Lorenzo (Napoli), Federico Dimarco (Inter), Gianluca Mancini (AS Roma), Giorgio Scalvini (Atalanta).

Middenvelders: Nicolň Barella (Inter), Bryan Cristante (AS Roma), Nicolň Fagioli (Juventus) Michael Folorunsho (Hellas Verona), Davide Frattesi (Inter), Jorginho (Arsenal), Lorenzo Pellegrini (AS Roma), Samuele Ricci (Torino)

Aanvallers: Federico Chiesa (Juventus), Stephan El Shaarawy (AS Roma), Riccardo Orsolini (Bologna), Giacomo Raspadori (Napoli), Mateo Retegui (Genoa), Gianluca Scamacca (Atalanta), Mattia Zaccagni (Lazio).

Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2024 @ 12:59:54 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_213676613
Servië (moeten nog negen spelers afvallen)

Keepers: Aleksandar Jovanovic (Partizan Belgrado), Vanja Milinkovic-Savic (Torino), Djordje Petrovic (Chelsea), Predrag Rajkovic (Real Mallorca)

Verdedigers: Srdjan Babic (Spartak Moskou), Nikola Milenkovic (Fiorentina), Strahinja Erakovic (Zenit Sint-Petersburg), Strahinja Pavlovic (RB Salzburg), Jan-Carlo Simic (AC Milan), Uros Spajic (Rode Ster Belgrado), Nemanja Stojic (TSC), Milos Veljkovic (Werder Bremen)

Middenvelders: Samed Bazdar (Partizan Belgrado), Veljko Birmancevic (Sparta Praag), Aleksandar Cirkovic (Krylia Sovetov Samara), Mijat Gacinovic (AEK Athene), Matija Gluscevic (Radnicki 1923), Nemanja Gudelj (Sevilla), Ivan Ilic (Torino), Filip Kostic (Juventus), Sasa Lukic (Fulham), Nemanja Maksimovic (Getafe), Srdjan Mijailovic (Rode Ster Belgrado), Sergej Milinkovic-Savic (Al Hilal), Filip Mladenovic (Panathinaikos), Nemanja Radonjic (Real Mallorca), Lazar Samardzic (Udinese), Dusan Tadic (Fenerbahçe), Sasa Zdjelar (CSKA Moskou), Andrija Zivkovic (PAOK Saloniki)

Aanvallers: Mihailo Ivanovic (Vojvodina), Luka Jovic (AC Milan), Aleksandar Mitrovic (Al Hilal), Petar Ratkov (RB Salzburg), Dusan Vlahovic (Juventus)

Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2024 @ 13:03:07 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_213676662
OOSTENRIJK (moeten nog drie spelers afvallen)

Keepers: Niklas Hedl (SK Rapid), Tobias Lawal (LASK), Heinz Lindner (Royale Union), Patrick Pentz (Bröndby IF)

Verdedigers: Flavius Daniliuc (RB Salzburg), Kevin Danso (RC Lens), Stefan Lainer (Borussia Mönchengladbach), Philipp Lienhart (SC Freiburg), Phillipp Mwene (1. FSV Mainz 05), Stefan Posch (Bologna), Leopold Querfeld (SK Rapid), Gernot Trauner (Feyenoord), Maximilian Wöber (Borussia Mönchengladbach)

Middenvelders: Thierno Ballo (RZ Pellets WAC), Christoph Baumgartner (RB Leipzig), Florian Grillitsch (TSG 1899 Hoffenheim), Marco Grüll (SK Rapid), Florian Kainz (1. FC Köln), Konrad Laimer (Bayern München), Alexander Prass (SK Puntigamer Sturm Graz), Marcel Sabitzer (Borussia Dortmund), Romano Schmid (Werder Bremen), Matthias Seidl (SK Rapid), Nicolas Seiwald (RB Leipzig), Patrick Wimmer(VfL Wolfsburg)

Aanvallers: Marko Arnautovic (Inter), Maximilian Entrup (TSV Egger Glas Hartberg), Michael Gregoritsch (Freiburg), Andreas Weimann (West Bromwich Albion)

Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2024 @ 13:04:55 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_213676693
TURKIJE (moeten er nog negen afvallen)

Keepers: Altay Bayindir (Manchester United), Dogan Alemdar (Troyes AC), Ugurcan Çakir (Trabzonspor), Mert Günok (Besiktas),

Verdedigers: Samet Akaydin (Panathinaikos), Abdülkerim Bardakci (Galatasaray), Zeki Çelik (AS Roma), Merih Demiral (Al-Ahli), Ozan Kabak (TSG Hoffenheim), Ferdi Kadioglu (Fenerbahçe), Ahmetcan Kaplan (Ajax), Mert Müldür (Fenerbahçe), Cenk Özkacar (Valencia), Çaglar Söyüncü (Fenerbahçe)

Middenvelders: Kaan Ayhan (Galatasaray), Hakan Çalhanoglu (Inter), Orkun Kökçü (Benfica), Salih Özcan (Borussia Dortmund), Berat Ozdemir (Trabzonspor), Can Uzun (FC Nürnberg), Okay Yokuslu (West Bromwich Albion), Ismail Yüksek (Fenerbahçe).

Aanvallers: Yunus Akgün (Leicester City), Kerem Aktürkoglu (Galatasaray), Baris Alper Yilmaz (Galatasaray), Oguz Aydin (Alanyaspor), Arda Güler (Real Madid), Irfan Can Kahveci (Fenerbahçe), Semih Kiliçsoy (Besiktas), Abdülkadir Ömür (Hull City), Cenk Tosun (Besiktas), Enes Ünal (AFC Bournemouth), Cengiz Ünder (Fenerbahçe), Yusuf Yazici (Lille OSC), Kenan Yildiz (Juventus).

Trouwste user 2022 zaterdag 25 mei 2024 @ 13:07:27 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_213676736
GEORGIË

Keepers: Giorgi Mamardashvili (Valencia), Giorgi Loria (Dinamo Tbilisi), Luka Gugeshashvili (Qarabağ)

Verdedigers: Solomon Kvirkvelia (Al-Okhdood), Giorgi Gvelesiani (Persepolis), Guram Kashia (Slovan Bratislava), Jemal Tabidze (KV Kortrijk), Lasha Dvali (APOEL Nicosia), Luka Lochoshvili (US Cremonese), Otar Kakabadze (Cracovia), Giorgi Gocholeishvili (Shakhtar Donetsk)

Middenvelders: Giorgi Chakvetadze (Watford FC), Anri Mekvabishvili (Universitatea Craiova), Jaba Kankava (Slovan Bratislava), Otar Kiteishvili (SK Sturm Graz), Nika Kvekveskiri (Lech Poznan), Giorgi Kochorashvili (Levante), Sandro Altunashvili (Wolfsberger AC), Levan Shengelia (Panetolikos GFS), Giorgi Tsitaishvili (Dinamo Batumi), Saba Lobjanidze (Atlanta United), Zuriko Davitashvili (Girondins Bordeaux)

maandag 27 mei 2024 @ 14:59:20 #38
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213702150
De voorlopige Spaanse selectie:

quote:
La lista de 29 es la siguiente:
Porteros: Unai Simón (Athletic), Raya (Arsenal), Remiro (Real Sociedad).

Defensas: Carvajal (Real Madrid), Jesús Navas (Sevilla), Laporte (Al Nassr), Le Normand- (Real Sociedad), Nacho (Real Madrid), Vivian (Athletic), Cubarsi (Barcelona), Grimaldo (Leverkusen), Cucurella (Chelsea).

Centrocampistas: Rodrigo (Manchester City), Zubimendi (Real Sociedad), Mikel Merino (Real Sociedad), Fabián (PSG), Pedri (Barcelona), Marcos Llorente (Atlético), Aleix García (Girona), Alex Baena (Villarreal), Fermín (Barcelona).

Delanteros: Ferran Torres (Barcelona), Dani Olmo (Leipzig), Nico Williams (Athletic), Morata (Atlético), Joselu (Real Madrid), Oyarzabal (Real Sociedad), Lamine Yamal (Barcelona) y Ayoze (Betis).
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
  Trouwste user 2022 maandag 27 mei 2024 @ 15:06:42 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_213702186
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik liet hem aan jou over. :)

pi_213702491
quote:
99s.gif Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn ook wel eens sterker geweest, al hebben ze natuurlijk wat prima spelers. Ik vind het vreemd dat Pedro Porro en die linksback van Girona ontbreken. Koke en Pau Torres er ook niet bij, redelijk apart (al ben ik van laatstgenoemde niet per se kapot).
  dinsdag 28 mei 2024 @ 10:54:01 #41
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_213710053

Nog maar een paar spelers over van de gouden generatie. Alleen maar goed natuurlijk. Kunnen inmiddels weer een leuke voorhoede samenstellen met jonge spelers. Verdediging blijft een probleem lijkt me.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 11:15:15 #42
262211 hhh38
pi_213710250
  dinsdag 28 mei 2024 @ 11:43:11 #43
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_213710496
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]

Nog maar een paar spelers over van de gouden generatie. Alleen maar goed natuurlijk. Kunnen inmiddels weer een leuke voorhoede samenstellen met jonge spelers. Verdediging blijft een probleem lijkt me.
Het is bijna symbolisch, je hebt bij deze selectie een kolom die duidt op grote luxe en een kolom die duidt op grote problemen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 11:48:24 #44
262211 hhh38
pi_213710543
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Het is bijna symbolisch, je hebt bij deze selectie een kolom die duidt op grote luxe en een kolom die duidt op grote problemen.
Ik volg de Belgische competitie onvoldoende, maar van de linkerkolom zijn Casteels en Onana nog wel goed en de rest over the hill of middelmaat toch?
  dinsdag 28 mei 2024 @ 13:19:00 #45
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_213711354
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik volg de Belgische competitie onvoldoende, maar van de linkerkolom zijn Casteels en Onana nog wel goed en de rest over the hill of middelmaat toch?
Onana is wel goed, maar ook nogal wild (als in onnodig kaarten pakken). En de 3 keepers vind ik onderling inwisselbaar. Allemaal "OK", gaan niet flateren en punten kosten, maar gaan ook geen wonderen doen. En worden alle drie 32 dit jaar, dus geen wissel op de toekomst.

Wat mij betreft hebben Debast en De Cuyper potentieel om boven de middelmaat uit te steken, maar dan hebben ze sowieso nog veel werk. Maar goed, op het vorige EK zat men nog met Boyata en Denayer, dus 't is al beter aan het worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2024 @ 14:38:52 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_213712243
quote:
[ afbeelding ]

Goud :?

dinsdag 28 mei 2024 @ 14:42:16 #47
262211 hhh38
pi_213712295
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:38 schreef tong80 het volgende:

[..]
Goud :?

Zo noemen ze het zelf ;)
  Moderator dinsdag 28 mei 2024 @ 15:40:00 #48
Belg
pi_213712877
quote:
[ afbeelding ]

Hans Vanaken die al heel het seizoen van levensbelang is bij Club Brugge niet meenemen maar wel een speler meenemen die heel het seizoen geen poot van de grond gekregen heeft bij Athletico Madrid :')
  woensdag 29 mei 2024 @ 12:57:24 #49
262211 hhh38
  woensdag 29 mei 2024 @ 13:53:11 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213722427
quote:
[ afbeelding ]

Vertonghen kan echt niet meer.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 mei 2024 @ 14:13:10 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_213722602
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Vertonghen kan echt niet meer.
Was wel een geweldige voetballer.

woensdag 29 mei 2024 @ 14:21:10 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213722674
quote:
[ afbeelding ]

Tamelijk dodelijke aanval.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 20:50:51 #53
Belg
pi_213726585
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Tamelijk dodelijke aanval.
Je bent niks met een wereldklas aanval als je verdedigers bijna amateurs zijn _O- :%
pi_213727491
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je bent niks met een wereldklas aanval als je verdedigers bijna amateurs zijn _O- :%
Vlaanderen bij NL verdomme, niemand stopt ons dan!
  Trouwste user 2022 donderdag 30 mei 2024 @ 18:52:15 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_213734886
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Jullie hadden geweldige verdedigers en een aanvaller van wereldklasse. Jammer dat Nilis in het verkeerde land is geboren.

pi_213812274
Harry Maguire (blessa)
Jack Grealish
James Maddison
Curtis Jones
James Trafford
Jarell Quansah
Jarrad Branthwaite
  donderdag 6 juni 2024 @ 17:59:10 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213812382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:46 schreef Evangelion het volgende:
Harry Maguire (blessa)
Jack Grealish
James Maddison
Curtis Jones
James Trafford
Jarell Quansah
Jarrad Branthwaite

Hard gelachen om malle smakeloze Gerrit die gewoon bondcoaches uit het verleden nadoet (het niet oproepen van sommige creatieve geesten die soms wat meer zuipen of eten)
Hij zal waarschijnlijk nog net een Foden tolereren :')
RED ONS HENNIEGOD
  Trouwste user 2022 donderdag 6 juni 2024 @ 18:09:37 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_213812508
quote:
9s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Hard gelachen om malle smakeloze Gerrit die gewoon bondcoaches uit het verleden nadoet (het niet oproepen van sommige creatieve geesten die soms wat meer zuipen of eten)
Hij zal waarschijnlijk nog net een Foden tolereren :')
Matt LeTissier had hier 3 WK's gespeeld.

donderdag 6 juni 2024 @ 18:13:24 #59
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213812550
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 18:09 schreef tong80 het volgende:

[..]
Matt LeTissier had hier 3 WK's gespeeld.

Matt liep geen 10 km+ per wedstrijd en daar draait het nu helaas om :') hiJ wErkT niEt hArd huehuehue
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')