Godverdommequote:
Klinkt net Schwarzenegger met "Bek toe kommenteetur"quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:22 schreef Marcoss het volgende:
Oss vind ik nog niet echt een belachelijk groot succes
Nog twee jaar focus op Vlaanderen en Roubaix en dan wat kilo's proberen te verliezen, voor LBL en het mountainbiken richting LA.quote:
Wat de Belgen er van vinden kan me vrij weinig schelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer een tekst voor de Belgen hier.
Gewoon eigenlijk hetzelfde traject als richting WK vorig jaar?quote:
Hageland daar toen ook nog voor, wel opvallend dat hij dat helemaal skipt nuquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk hetzelfde traject als richting WK vorig jaar?
Alleen dan zonder Beloise belgium Tour en NK
Nu heeft hij wel vaker nog koersen toegevoegd aan zijn programmaquote:Op woensdag 15 mei 2024 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hageland daar toen ook nog voor, wel opvallend dat hij dat helemaal skipt nu
Oss heeft zelfs voor Eurosport begrippen een gigantisch accent.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Oss moet ons vertellen dat we bijna bij de zee zijn.
ongeschiktquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:06 schreef McGrath het volgende:
Oss is wel een hele sympathieke vent dus hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel
Bijzonder voor iemand die 5 jaar in een Amerikaanse ploeg heeft gereden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Oss heeft zelfs voor Eurosport begrippen een gigantisch accent.
Mwah, het is nu wel heel vlak. Lijkt me gewoon een massasprint. Zelfs met wind mee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:32 schreef franklop het volgende:
Zo weer vroeg bijhalen en een vers groepje dat wegrijdt en uiteindelijk komt het peloton dan weer net te laat.
Er zijn mensen voor minder gediskwalificeerd, maar er zijn ook mensen voor meer niet gediskwalificeerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |