Die hebben nooit bestaanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:30 schreef Karzai het volgende:
allemaal lekker bloot zoals adam en eva dat bedoelt hebben
Gordijnen zijn nog openquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:30 schreef Karzai het volgende:
allemaal lekker bloot zoals adam en eva dat bedoelt hebben
23 zelfs, maar daar zit je vrij snel aan, zeker omdat koffers zelf al de nodige kilo's wegenquote:
Ik ookquote:
Ik zat volgens mij op 13.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
23 zelfs, maar daar zit je vrij snel aan, zeker omdat koffers zelf al de nodige kilo's wegen
Ik heb er nog een vachtje tussen zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder mijn lange broek heb ik ook blote benen!
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onder mijn lange broek heb ik ook blote benen!
Volgens mij zit ik meestal rond de 20 kiloquote:
Heb ik ook nog niet hoeven doen. Is kut als je steeds verkast.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik meestal rond de 20 kiloMaar ik neem ook altijd genoeg kleding mee, geen zin om te gaan wassen op vakantie
Hou je bek en bef mequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Oke, als date niet gezellig is dan kunnen we hopelijk wel gezellig seksen want hij is sexy
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:36 schreef Crack_ het volgende:
Oke, als date niet gezellig is dan kunnen we hopelijk wel gezellig seksen want hij is sexy
Ja ik slaap bijna elke dag in een ander hotel, dan is dat ook geen doen. Nadeel van naar de VS gaan in het naseizoen is ook dat je alle soorten kleding moet meenemen, dus zowel korte broeken en slippers als winterjas en truienquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik ook nog niet hoeven doen. Is kut als je steeds verkast.
ohja goed idee, kan die wel nonchalant op zettenquote:
denk dat je aan het invullen bentquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo gezellig dat je dus even op FOK post
Bij mij was het gewoon tyfuswarm.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik slaap bijna elke dag in een ander hotel, dan is dat ook geen doen. Nadeel van naar de VS gaan in het naseizoen is ook dat je alle soorten kleding moet meenemen, dus zowel korte broeken en slippers als winterjas en truien
Tuurlijk dat is menselijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja goed idee, kan die wel nonchalant op zetten
[..]
denk dat je aan het invullen bent
Even teruggezocht, mijn koffer weeg 5,6 kilo, ben je dus al een kwart van je gewicht kwijt aan alleen al de kofferquote:
ik zit alleen thuis en ben net klaar met werken. Er is geen date gaande, ik héb een datequote:
Ik heb zo'n zachte koffer dus die weegt amper wat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even teruggezocht, mijn koffer weeg 5,6 kilo, ben je dus al een kwart van je gewicht kwijt aan alleen al de koffer
Okeequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit alleen thuis en ben net klaar met werken. Er is geen date gaande, ik héb een date
een fluffy koffer?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zachte koffer dus die weegt amper wat.
Even opgezocht. Drie kilo.
Ik vertrouw die zachte koffers niet zo op een vluchtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel tof idee, een koffer met een vachtje.
soms zou ik willen dat ik een vrouw wasquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:36 schreef Crack_ het volgende:
TV programma oid??quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Zeeman Confronteert is in Emmen. Ik zag het meteen aan een flat voor ik wist dat het in Zuid Oost Drenthe is.
Mwa, kilootje meer doen ze vaak niet zo moeilijk over bij zo'n lijnvluchtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
De echten vullen hun koffer gewoon op gevoel tot 24kg
Dat kan tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik een vrouw was
Wanneer. En wat voor man heb je uitgezocht?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zit alleen thuis en ben net klaar met werken. Er is geen date gaande, ik héb een date
Wil je nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik een vrouw was
Ik las: drie dildo’squote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Confroterend welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
Zeeman Confronteert is in Emmen. Ik zag het meteen aan een flat voor ik wist dat het in Zuid Oost Drenthe is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |