SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
We pakken 'mquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
Godver één of andere hoerensloer heeft mij tegen de stoeprand aangefietst. Keihard onderuit gegaan
Dat doet me er aan denken. Er zit een stad verder een tent die burgers en Grieks voer verkoopt. Beetje aparte combo. Maar ze zijn best succesvol en goed. Burger & Greek point oid.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Sindskort staat de Turkse winkel uit de wijk hiernaast er ook op. Twee keer trouwens. 1x als Turkse supermarkt en nog een keer met zelfgemaakte warme maaltijden. Die lijst van de supermarkt is ook zo tering lang.
Doet me denken aan de 50+ webshops van Allekabelsquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken. Er zit een stad verder een tent die burgers en Grieks voer verkoopt. Beetje aparte combo. Maar ze zijn best succesvol en goed. Burger & Greek point oid.
Ze zijn in het pand er direct naast ook maar een pizzeria begonnen. BGP pizza.
Maar als iemand een burger wil en de ander een pizza wil van praktisch dezelfde tent moet je dus twee keer bestellen. Ipv dat je nou gewoon ook even pizza's op het menu in de app zet.
Of vroeger met telefoons: ladyphones.nl, pdas.nl, smartphones.nl, ik weet niet hoe veel zij er wel niet hadden, minstens 15quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:40 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Doet me denken aan de 50+ webshops van Allekabels
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of vroeger met telefoons: ladyphones.nl, pdas.nl, smartphones.nl, ik weet niet hoe veel zij er wel niet hadden, minstens 15
Als ik dat lees zou mijn interesse wel gewekt zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken. Er zit een stad verder een tent die burgers en Grieks voer verkoopt. Beetje aparte combo. Maar ze zijn best succesvol en goed. Burger & Greek point oid.
Maar als iemand een burger wil en de ander een pizza wil van praktisch dezelfde tent moet je dus twee keer bestellen. Ipv dat je nou gewoon ook even pizza's op het menu in de app zet.
Dit is hetzelfde als een huisarts die je ook kan inhuren om je huis te laten schilderen als hij een uurtje niets te doen heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb bij de originele tent wel eens besteld. Erg goed. Maar wel wat duur om vaak te doen. Pizza's nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik dat lees zou mijn interesse wel gewekt zijn.
Nu heb ik zin in Grieks eten. ❤️quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb bij de originele tent wel eens besteld. Erg goed. Maar wel wat duur om vaak te doen. Pizza's nooit geprobeerd.
Ik zou het niet andersom doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als een huisarts die je ook kan inhuren om je huis te laten schilderen als hij een uurtje niets te doen heeft.
Och, denk dat een schilder ook wel kan zeggen 'neem een paracetamolletje en kijk het nog 2 weken aan'quote:
"Hey schilder, nu u er toch bent, wat vindt u van dit vlekje?"quote:
*snel eroverheen verftquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Hey schilder, nu u er toch bent, wat vindt u van dit vlekje?"
Zie je, superhandig zo'n schilderquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh dat werkt. Niet meer te zien.
Inb4 'zat je weer op je knietjes'quote:
Echt fantastischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |