abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213734889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:59 schreef Sally het volgende:

[..]
Toch denk ik dat ze juist omdat ze al een keer 'terug' is gekomen, dat nu niet doet.
[..]
Dat lijkt me voor jullie beide goed.
[..]
En daar kan jij niet over beslissen.

Laat los, laat gaan.

Hoop dat zij dat ook kan, maar ja: familiebedrijf en kinderen samen.
Het beste is natuurlijk om weer samen te komen voor de kids en er iets van te maken. Maar of ze dit gaat doen? Als ik haar vraag of ze wel eens twijfelt over me geeft ze geen antwoord. Zou ook al wat makkelijker zijn als ze zou zeggen nee ik twijfel niet en hoef jou nooit meer. Maar uiteindelijk laat ze me steeds weer toe op de koffie, neemt ze kadootjes aan en bleef ze altijd reageren op whatsapp. Ze zegt altijd als ik weer zo achterlijk doe met stress bouwen als hij er is dat ze dan zeker niet meer over me twijfelt. Denk dat ze uiteindelijk rust wilt van me en dat ik me anders opstel.
pi_214234815
De meesten die hier gereageerd hebben kennen mijn verhaal wel. Heb de laatste tijd nauwelijks nog app contact met haar en ga 1x per week koffie drinken bij haar 2 uurtjes. Nu is mijn vraag. Als ik haar terug zou willen is het dan beter om geen contact meer te hebben zodat ze beter kan nadenken over mij…of is het beter 1x per week leuk koffie te blijven drinken? Ja ik weet dat ze een nieuwe relatie heeft etc, maar ik wil haar gewoon terug en heb er veel voor over. Volgens mijn psycholoog moet ik geen contact meer hebben en niks meer voor haar doen. Zodra ze niet meer van beide kan snoepen en ik haar met rust laat zal ze gaan nadenken volgens mijn psycholoog. Aub geen haatreacties. Gewoon normale vraag.
  Moderator woensdag 10 juli 2024 @ 14:25:23 #253
441859 crew  Lenny77
pi_214234869
Laat
Het
Los

Al jouw plannen hebben de intentie om haar terug te winnen. Als ze terug wou dan had ze dat wel al gedaan.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 10 juli 2024 @ 14:28:23 #254
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214234887
Maakt niet uit wat je doet want je krijgt haar toch niet terug.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_214234893
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:18 schreef Pablo84 het volgende:
De meesten die hier gereageerd hebben kennen mijn verhaal wel. Heb de laatste tijd nauwelijks nog app contact met haar en ga 1x per week koffie drinken bij haar 2 uurtjes. Nu is mijn vraag. Als ik haar terug zou willen is het dan beter om geen contact meer te hebben zodat ze beter kan nadenken over mij…of is het beter 1x per week leuk koffie te blijven drinken? Ja ik weet dat ze een nieuwe relatie heeft etc, maar ik wil haar gewoon terug en heb er veel voor over. Volgens mijn psycholoog moet ik geen contact meer hebben en niks meer voor haar doen. Zodra ze niet meer van beide kan snoepen en ik haar met rust laat zal ze gaan nadenken volgens mijn psycholoog. Aub geen haatreacties. Gewoon normale vraag.
Laat het los......
Zij wilt niet.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214234958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:28 schreef CoolGuy het volgende:
Maakt niet uit wat je doet want je krijgt haar toch niet terug.
Daar ben ik niet zo zeker van. Heb het haar gevraagd en ze weet niet wat ze wilt. Ik zie het wel roept ze steeds. Heb haar om duidelijkheid gevraagd maar ze krijgt het niet voor elkaar om duidelijk te zijn naar mij toe.
pi_214235003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:39 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Daar ben ik niet zo zeker van. Heb het haar gevraagd en ze weet niet wat ze wilt. Ik zie het wel roept ze steeds. Heb haar om duidelijkheid gevraagd maar ze krijgt het niet voor elkaar om duidelijk te zijn naar mij toe.
Dan gaat het ook niet gebeuren.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214235011
We gaan het zien. Bijna een jaar aanwezig geweest in haar aura en het geprobeerd. Loslaten en met rust laten gaat haar misschien toch anders doen denken. Want blijft makkelijk een opening houden met je ex.
pi_214235017
Stoppen met luxe / dure cadeautjes voor haar kopen en langsgaan op de koffie. Het is vooral belangrijk dat jij haar gaat vergeten en dat je dingen wat realistischer gaat bekijken. Je lijkt haar nogal op een voetstuk te plaatsen. Waarom zou je?
pi_214235021
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:43 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Dan gaat het ook niet gebeuren.
Bedoelde meer met duidelijk te zijn dat ze me nooit meer wilt. Als ik haar vraag om het gewoon simpel dan zonder te liegen te zeggen lacht ze het steeds weg. Hoop dat we er over een tijdje weer samen uit kunnen komen.
pi_214235049
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:45 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Bedoelde meer met duidelijk te zijn dat ze me nooit meer wilt. Als ik haar vraag om het gewoon simpel dan zonder te liegen te zeggen lacht ze het steeds weg. Hoop dat we er over een tijdje weer samen uit kunnen komen.
Misschien is het fijn voor haar dat jij je zo uitslooft voor haar en is ze er daarom vaag over? Maar na een jaar proberen.. en zij zit ook nog in een andere relatie. Dan is het wel goed voor je om er met wat meer realiteitszin naar te kijken. Ze wil jou niet echt meer, anders had ze er wel werk van gemaakt en had ze ZEKER geen andere relatie.
pi_214235059
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:44 schreef Ixia het volgende:
Stoppen met luxe / dure cadeautjes voor haar kopen en langsgaan op de koffie. Het is vooral belangrijk dat jij haar gaat vergeten en dat je dingen wat realistischer gaat bekijken. Je lijkt haar nogal op een voetstuk te plaatsen. Waarom zou je?
Heb nu een week geen contact meer gehad. Cadeautjes koop ik al een tijdje niet meer. Ik mag toch wel hopen dat ze haar gedachten veranderd? Ik weet dat het alleen kan als ik haar met rust zou laten. Je kan pas iets missen als het er niet meer is. Koffiedrinken 1x per week moet ik dan ook maar mee stoppen. Heb haar ook gezegd dat het zich niet hoort dat je ex 1x per week langskomt. Dan zegt ze hij weet dat niet.
pi_214235070
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:48 schreef Ixia het volgende:

[..]
Misschien is het fijn voor haar dat jij je zo uitslooft voor haar en is ze er daarom vaag over? Maar na een jaar proberen.. en zij zit ook nog in een andere relatie. Dan is het wel goed voor je om er met wat meer realiteitszin naar te kijken. Ze wil jou niet echt meer, anders had ze er wel werk van gemaakt en had ze ZEKER geen andere relatie.
Dan zou ze toch wel eens duidelijk mogen zijn naar mij toe en stoppen met mij af te spreken. En eens stoppen met zich te bemoeien als ik met andere vrouwen iets afspreek of weet ik wat. Dan is ze meteen kwaad. Overigens maar 1x gebeurd 2 maanden terug
pi_214235091
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214235103
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:48 schreef Ixia het volgende:

[..]
Augustus laatste keer samen geweest.
  woensdag 10 juli 2024 @ 14:54:15 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_214235108
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
Je weet dat je niet op de OP af moet gaan?

(Zie post 178)

[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 10-07-2024 15:02:03 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_214235179
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:50 schreef Pablo84 het volgende:

[..]
Dan zou ze toch wel eens duidelijk mogen zijn naar mij toe en stoppen met mij af te spreken. En eens stoppen met zich te bemoeien als ik met andere vrouwen iets afspreek of weet ik wat. Dan is ze meteen kwaad. Overigens maar 1x gebeurd 2 maanden terug
Dus zij mag wel verder met haar leven, maar jij niet.

Het is heel duidelijk. Ze wil geen relatie meer met jou, ze is daar helemaal klaar mee en ze gaat jou nooit meer met een bepaalde (positieve) blik bekijken. Maar ze geniet er wel van dat jij niet verder komt/gaat in je leven en dat je deze aandacht aan haar geeft, inclusief dus de cadeautjes tot een maand terug en de moeite die je voor haar doet.

Daarom wil ze absoluut niet dat je afspreekt met een ander, want dat betekent dat het spelletje gaat stoppen, zij die aandacht niet meer krijgt en dat vindt ze juist wel fijn.

Maar jij ziet wat je wil zien merk ik. Het is aan jou dat jij je als een schoothondje wil opstellen. Misschien vind jij dat ook wel prettig, dat weet ik niet?
pi_214235214
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2024 14:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je weet dat je niet op de OP af moet gaan?

(Zie post 178)
Ah nu snap ik de nogal vreemde posts af en toe..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214235295
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 15:02 schreef Ixia het volgende:

[..]
Dus zij mag wel verder met haar leven, maar jij niet.

Het is heel duidelijk. Ze wil geen relatie meer met jou, ze is daar helemaal klaar mee en ze gaat jou nooit meer met een bepaalde (positieve) blik bekijken. Maar ze geniet er wel van dat jij niet verder komt/gaat in je leven en dat je deze aandacht aan haar geeft, inclusief dus de cadeautjes tot een maand terug en de moeite die je voor haar doet.

Daarom wil ze absoluut niet dat je afspreekt met een ander, want dat betekent dat het spelletje gaat stoppen, zij die aandacht niet meer krijgt en dat vindt ze juist wel fijn.

Maar jij ziet wat je wil zien merk ik. Het is aan jou dat jij je als een schoothondje wil opstellen. Misschien vind jij dat ook wel prettig, dat weet ik niet?
Ik weet ook wel dat het beter is om los te laten. Maar ik ken haar al langer dan vandaag. Ze riep een maand terug dat ze niet weet of ze met hem verder wilt of met mij zou willen proberen. Maar heb me een aantal keren laten gaan bij haar toen hij er was. En dat zijn de momenten dat ze niet meer twijfelt. Dat zegt ze dan ook. Als je je zo gedraagt twijfel ik niet meer. Maar dat doe ik al een tijdje niet meer. Vorige week vertelde ze me doodleuk dat ze ruzie met haar nieuwe partner had. Althans de kinderen hadden ruzie onder elkaar waardoor hun ook ruzie hadden. Ze vertelde me dat ze steeds meer mankementen ziet bij hem en het gras absoluut niet groener is. Denk dat ze wacht op verandering bij mij qua gedrag, geen gepush meer, verder gaan met mijn leven en me alleen nog zorgen maken om de kids. Heb wel eens een terugval gehad in mijn gedrag waar ze in de relatie altijd op afknapte. Daar werk ik met mijn psycholoog aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')