Dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Allebei
Een paar korte vakanties (weekje, lang weekend), en een van 2,5-3 weken.
Wajong?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat.
Gelukkig onbeperkt verlof bij mijn werkgever, dus kan dat ook gewoon
Veel dagen heb jijquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:01 schreef Bloem75 het volgende:
Meestal 4 weken vrij in augustus en 2 weken met de kerst.
En voor de rest af en toe een week of wat lange weekenden verspreid over het jaar.
12 weken. Maar dit jaar 14 weken. Ik had nog wat over van vorig jaar.quote:
School werk?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:05 schreef Bloem75 het volgende:
[..]
12 weken. Maar dit jaar 14 weken. Ik had nog wat over van vorig jaar.
Ik mag niet klagen.
Maar ik werk daar ook zelf voor door 40 uur te werken en een contract van 36 uur te hebben.
Ik denk wel dat ik het in de toekomst ga aanpassen want het kost me agenda-technisch best wat moeite om het op te nemen.
quote:
Dit. Zelfs met "gewoon" 25 dagen vrij lukt dat prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:29 schreef miss_sly het volgende:
Allebei
Een paar korte vakanties (weekje, lang weekend), en een van 2,5-3 weken.
Dat is toch alles behalve onbeperkt maar een vrij standaard aantal dagen als je atv meeneemt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, gewoon een normale goedbetaalde fulltime baan bij een serieuze werkgever.
In de praktijk komt het neer op onbeperkt verlof in overleg met je team. Wat bij mij resulteert in ongeveer 40 dagen per jaar.
waarom zie je vrijwel nooit collega's?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:09 schreef Andromache het volgende:
Een paar korte. Maar dat komt ook omdat ik helemaal krankjorum word van het beeldschermwerk en vrijwel nooit collega's zien. Anders houd ik het niet vol.
Omdat iedereen thuiswerkt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom zie je vrijwel nooit collega's?
Heerlijk op vakantie gaan en gewoon doorbetaald worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:01 schreef Halcon het volgende:
Loonslaaf problemen
Ik zou het wat over het jaar spreiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |