Ik doelde idd op de SV40quote:Op zondag 12 mei 2024 16:12 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dat mag je mening zijn, maar tot op heden is er een enkele data die een stijging laat zien, wereldwijd.
Mocht je andere data hebben, dan zou ik die graag willen zien. Maar ik kan je zo een paar bronnen geven, die geen stijging laten zien bij meerdere landen.
[..]
Ik ben nog niet bekend dat het polio vaccin kanker kan veroorzaken. Ik ben zeer benieuwd naar deze studie of informatie.
Want tot op heden, weet ik nog niet een vaccin dat kanker kan veroorzaken.
Heb je meer informatie?
Of bedoel je de informatie dat het polio vaccins vervuild was met "simian virus 40". Wat dus niet aan het specifieke vaccin lag, maar aan een verontreiniging in het vaccin.
Maar dan gaat het dus om een virus dat mogelijk kanker veroorzaakt.quote:
Wat let je om zelf eens relevante informatie en bijbehorende grafieken te plaatsen?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan gaat het dus om een virus dat mogelijk kanker veroorzaakt.
Gek genoeg wordt in deze thread alleen gekeken naar het vaccin als oorzaak voor een stijging in het aantal kankerdiagnoses, en niet naar Covid.
En dan te worden genegeerd zoals Rolfieo?quote:Op zondag 12 mei 2024 16:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat let je om zelf eens relevante informatie en bijbehorende grafieken te plaatsen?
Dus ga je maar gewoon posts van andere afzeiken?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dan te worden genegeerd zoals Rolfieo?
Tijdverspilling.
Bij het item over bloedslierten werd ik ook genegeerd zodra ik met onderbouwing kwam dat die begrafenisondernemer uit zijn nek lukt.
Oh, dat gebeurt de hele tijd met mijn posts, met jou voorop.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dus ga je maar gewoon posts van andere afzeiken?
O ja dat was ik vergeten, je slachtofferrol.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dat gebeurt de hele tijd met mijn posts, met jou voorop.
Zegt iemand die vindt dat hij wordt afgezeken...quote:Op zondag 12 mei 2024 17:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O ja dat was ik vergeten, je slachtofferrol.
quote:Alle data die ik namelijk zie, laat dit niet zien.
Zo kun je alles recht lullen.quote:Als het vaccin echt kanker zou veroorzaken zullen ze alles doen om onderzoeken te saboteren
Ik heb gezegd andere afzeiken.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zegt iemand die vindt dat hij wordt afgezeken...
Jouw argument van de dag:
[..]
[..]
Zo kun je alles recht lullen.
Aah, jij komt voor anderen op.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb gezegd andere afzeiken.
Dat wilt niet zeggen dat ik daar mezelf mee bedoel.
Niet iedereen vind zichzelf zielig.
quote:Op zondag 12 mei 2024 16:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat let je om zelf eens relevante informatie en bijbehorende grafieken te plaatsen?
Jij welquote:Op zondag 12 mei 2024 17:57 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ik laat Japan er maar even buiten, die heb ik in de vorige al laten zien.
[ link | afbeelding ]
Als je andere data hebt, of nog meer wilt hebben, dan hoor ik het wel.
En wat is nu je mening over het vaccin vs kanker?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij weldat zag ik in het vorige topic al.
Nog steeds hetzelfde.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
En wat is nu je mening over het vaccin vs kanker?
Ik heb nooit gezegd dat de vaccins kanker veroorzakenquote:Op zondag 12 mei 2024 18:07 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Mening is goed natuurlijk. Het klopt alleen niet met de feiten en data die beschikbaar is.
[ link | afbeelding ]
Waarop baseer jij je mening precies als ik vragen mag? Want data laat geen stijging zien. Dus waar komt je mening vandaan?
Kiek, en dat is het spelletje.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de vaccins kanker veroorzaken
Enkel dat mochten ze dat wel doen hoef je geen eerlijk en open onderzoek van de overheid te verwachten.
Nee, het argument is dat het zou gaan dat door het mrna vaccin vermeende verminderde werking van het immuunsysyeem, waardoor kanker cellen meer kans zouden krijgen zich te te kunnen ontwikkelen, waar die door een juiste werking van het immuunsysteem juist zouden zijn onderdrukt. Net zoals je bijvoorbeeld door HIV ook een verminderde weerstand hebt tegen allerlei ziekten die zich dan kunnen gaan openbaren door een verzwakt immuunsysteem.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan gaat het dus om een virus dat mogelijk kanker veroorzaakt.
Gek genoeg wordt in deze thread alleen gekeken naar het vaccin als oorzaak voor een stijging in het aantal kankerdiagnoses, en niet naar Covid.
Maar niet met Rolfieo?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:27 schreef Candymannetje het volgende:
Daarom ben ik ook blij met users als Bennie die hun best doen om het één en ander uit te pluizen.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar niet met Rolfieo?
Want dat serveer je af als tegenwerking door de overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |