quote:Op zondag 12 mei 2024 09:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Leuke foto, een debiel en iemand in een rolstoel.
Hij is in slaap overleden, maar zo'n kleine mensen die in een elektrische rolstoel zitten hebben vaak problemen met botten en hart. Volgens mij worden ze nooit oud, zowel ze best wel lang kunnen leven.quote:
Ja precies, dit was een topgozer. Het is vaak een enkeling die het verpest voor alle andere gehandicapten.quote:
Mee eens, hij was voorbeeld van ons allen die hij voor ons streed om echt van iets te betekenen in de maatschappij. We zullen hem nooit vergeten hoe hij precies was, maar zie je wel dat man of een vrouw met beperking een doel heeft om iets te bereiken in de maatschappij. Hij had een missie dat hij voor ogen zag dat kinderen met een beperking die kunnen spelen met kinderen zonder beperking. Daarom heb ik nog veel ontzag en respect voor hem wat hij gedaan heeft. Sommige mensen met een beperking zijn wel echt sociaal en intelligent genoeg om iets kunnen betekenen voor anderen, zowel hersenletsel of ziekte dat toelaat.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja precies, dit was een topgozer. Het is vaak een enkeling die het verpest voor alle andere gehandicapten.
Als je lid bent (was) van het CDA ligt dat erg voor de hand.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Hij had een botziekte, jullie doen alsof hij mentaal niet helemaal honderd procent was.
quote:Op zondag 12 mei 2024 10:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja precies, dit was een topgozer. Het is vaak een enkeling die het verpest voor alle andere gehandicapten.
Klopt, is wel een erfelijke ziekte. Ik heb gelezen over zijn botziekte, maar is heel verschillend bij mensen die dat hebben. Maar over Rick gesproken accepteerde hij wel zijn ziekte, zowel hij gewoon geleefd heeft zoals hij dat graag wilde. Ik denk en weet dat bij deze botziekte levensverwachtingen heel verschillend zijn afhankelijk van verschillende stadia. Voor alle duidelijkheid ben ik echt geen arts, maar weet heel veel over soorten beperkingen.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Hij had een botziekte, jullie doen alsof hij mentaal niet helemaal honderd procent was.
Wat een rare zin.quote:Hij heeft heel veel voor ons betekend, zowel eerste officieuze minister van gehandicaptenzaken.
Betreffende user heeft een beperking en bedoelt het verder allemaal goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:08 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wat een rare zin.
lees: 'Hij betekende veel voor ons, maar die gehandicaptenzaken boeide ons wat minder'
Klopt inderdaad, maar het is zo vers dat hij niet meer onder ons is. Heel Hardenberg en Nederland zal hem erg missen.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Betreffende user heeft een beperking en bedoelt het verder allemaal goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |