Ze willen geen conservatief rechts kabinet, ze willen vooral geen 'progressief' kabinet. Blijf ze vooral allemaal racisten en tokkies noemen, dan komt het er zeker nooit.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken inderdaad.
Al had ik niet verwacht dat de PVV echt succesvol zou zijn in een formatie.
Maar goed, dan krijgen we nu eindelijk dat conservatief rechtse kabinet dat veel Nederlanders schijnbaar zo graag willen. Zullen we zien hoe lang ze dat leuk blijven vinden.
12 punten (NL/BE callers) is belachelijk, zo goed was het niet. En 0 punten (meerdere vakjury's) is belachelijk, zo slecht was het niet. Dat is zijn punt, en ook gewoon de feiten. Niks tegenstrijdigs aan.quote:
Neuh, want behalve het punt dat progressief Nederland moet oppassen dat alle klimaat maatregelen ook nog betaalbaar moeten blijven voor Jan met de pet maak ik me niet zo druk over woke gedoe enzo, en vind ik alle ophef daaromtrent zwaar overtrokken.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet wat je probeem is.
Tenzij je écht niet ziet dat zogenaamd progressief Nederland al jaren de draad volledig kwijt is, en zo ook de binding met de meeste Nederlanders.
Dat willen ze schijnbaar wel.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze willen geen conservatief rechts kabinet, ze willen vooral geen 'progressief' kabinet. Blijf ze vooral allemaal racisten en tokkies noemen, dan komt het er zeker nooit.
BBB doet overal graag aan mee en VVD speelt een beetje verstoppertje.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar begint het wel op te lijken inderdaad.
Al had ik niet verwacht dat de PVV echt succesvol zou zijn in een formatie.
Maar goed, dan krijgen we nu eindelijk dat conservatief rechtse kabinet dat veel Nederlanders schijnbaar zo graag willen. Zullen we zien hoe lang ze dat leuk blijven vinden.
En heel veel Nederlanders niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Neuh, want behalve het punt dat progressief Nederland moet oppassen dat alle klimaat maatregelen ook nog betaalbaar moeten blijven voor Jan met de pet maak ik me niet zo druk over woke gedoe enzo, en vind ik alle ophef daaromtrent zwaar overtrokken.
Ja Tomatenboer, het zijn alsnog racisten en enge conservatieven. Allemaal. En die sociale voorzieningen heeft de PvdA zelf in 2012 de nek omgedraaid.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat willen ze schijnbaar wel.
Ze vinden buitenlanders en woke schijnbaar erger dan een woning voor hun kinderen of sociale voorzieningen in de toekomst.
Verbazingwekkend veel wel inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja Tomatenboer, het zijn alsnog racisten en enge conservatieven. Allemaal.
En dat ze dat niet doen, maakt ze racist.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel wel inderdaad.
Anders stemmen ze niet op die bewuste partijen. Als ze waarde hechten aan zorg en sociale voorzieningen bijvoorbeeld dan stem je wel SP. Ik noem maar wat.
in NWSquote:Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
Ben ik nu in een ESF topic of in POL? Dat laatste kan nauwelijks waar zijn gezien de TT.
Nee, maar als je PVV stemt is dat vaak wel de achterliggende motivatie.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dat ze dat niet doen, maakt ze racist.
Zie je nu echt niet hoe dom zo'n redenering is.
Is dat ook dat je lui bent als je SP stemt?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, maar als je PVV stemt is dat vaak wel de achterliggende motivatie.
Lui?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat ook dat je lui bent als je SP stemt?
Nog een keer? Omdat de eerste keer zo'n succes was?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon de volgende keer weer met Joost, tenminste als NL songfestival wil winnen.
Of ze vonden de nummers die hoger scoorden beter?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:18 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Vakjury hebben Israel lage punten gegeven voor toch wel een mooi nummer.
Mogelijk om te compenseren?
Je kan niet ontkennen dat veel mensen PVV stemmen omdat ze een afkeer hebben van alles wat hier binnenkomt en voornamelijk moslims (per definitie).quote:Op zondag 12 mei 2024 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat ook dat je lui bent als je SP stemt?
Volgende keer FOK! knokploeg mee om Joost te beschermenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog een keer? Omdat de eerste keer zo'n succes was?
Ik weet niet of internethelden mee sturen een goed idee is, hoor.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Volgende keer FOK! knokploeg mee om Joost te beschermen
Die zitten er zeker bij.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat veel mensen PVV stemmen omdat ze een afkeer hebben van alles wat hier binnenkomt en voornamelijk moslims (per definitie).
Helaas zitten er opvallend veel PVV-ers onder een aantal van mijn collega’s en daar is dat duidelijk ook het geval.
Onderschat onze zolderkamerautisten niet aubquote:Op zondag 12 mei 2024 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of internethelden mee sturen een goed idee is, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |