abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2024 @ 01:29:34 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213531971
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik ook.
Dan snap ik niet wat je probeem is.

Tenzij je écht niet ziet dat zogenaamd progressief Nederland al jaren de draad volledig kwijt is, en zo ook de binding met de meeste Nederlanders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213531979
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Echt jammer dat Joost gediskwalificeerd is, het liedje vond ik de beste van allemaal, plus het was in het Nederlands en niet Engels zoals velen.
Joost had echt dikke kans om te winnen, echt heel triest dat hij niet mee mocht doen
pi_213531981
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mooi toch, volgend jaar in de Alpen, lekker centraal gelegen in Europa en nog neutraal ook. Kan niet misgaan.
Op alle vlakken.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 12 mei 2024 @ 01:30:11 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213531982
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:27 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Lekker gewerkt pik, en is dat nog gelukt? :')
Komt er naast platitudes en slogans nog iets inhoudelijks?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213531984
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Komt er naast platitudes en slogans nog iets inhoudelijks?
Op dit tijdstip? Nee
pi_213531989
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:29 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
En keihard buiten de deur gehouden door PVV, BBB en VVD.
Daar begint het wel op te lijken inderdaad.

Al had ik niet verwacht dat de PVV echt succesvol zou zijn in een formatie.

Maar goed, dan krijgen we nu eindelijk dat conservatief rechtse kabinet dat veel Nederlanders schijnbaar zo graag willen. Zullen we zien hoe lang ze dat leuk blijven vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213532001
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Echt jammer dat Joost gediskwalificeerd is, het liedje vond ik de beste van allemaal, plus het was in het Nederlands en niet Engels zoals velen.
Ben 1 van de weinige mensen die het liedje nog nooit heeft gehoord en dankzij Joost (EBU/Israël/Eden/lastige cameravrouw; doorhalen wat niet van toepassing is volgens jou) hoef ik er ook niet naar te luisteren.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 12 mei 2024 @ 01:32:44 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213532003
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar goed, dan krijgen we nu eindelijk dat conservatief rechtse kabinet dat veel Nederlanders schijnbaar zo graag willen. Zullen we zien hoe lang ze dat leuk blijven vinden.
Ze willen geen conservatief rechts kabinet, ze willen vooral geen 'progressief' kabinet. Blijf ze vooral allemaal racisten en tokkies noemen, dan komt het er zeker nooit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213532013
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Welke is het dan?
12 punten (NL/BE callers) is belachelijk, zo goed was het niet. En 0 punten (meerdere vakjury's) is belachelijk, zo slecht was het niet. Dat is zijn punt, en ook gewoon de feiten. Niks tegenstrijdigs aan.
pi_213532019
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan snap ik niet wat je probeem is.

Tenzij je écht niet ziet dat zogenaamd progressief Nederland al jaren de draad volledig kwijt is, en zo ook de binding met de meeste Nederlanders.
Neuh, want behalve het punt dat progressief Nederland moet oppassen dat alle klimaat maatregelen ook nog betaalbaar moeten blijven voor Jan met de pet maak ik me niet zo druk over woke gedoe enzo, en vind ik alle ophef daaromtrent zwaar overtrokken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213532036
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ze willen geen conservatief rechts kabinet, ze willen vooral geen 'progressief' kabinet. Blijf ze vooral allemaal racisten en tokkies noemen, dan komt het er zeker nooit.
Dat willen ze schijnbaar wel.

Ze vinden buitenlanders en woke schijnbaar erger dan een woning voor hun kinderen of sociale voorzieningen in de toekomst.
pi_213532040
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:31 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

BBB doet overal graag aan mee en VVD speelt een beetje verstoppertje.

Enige die had tegen kunnen stribbelen is NSC en die zitten nu net in het hoekje waar de klappen vallen anders hadden ze allang de stekker er uit getrokken

Als het kabinet er uberhaupt komt gaan ze het niet lang volhouden, ondertussen 0 oplossingen voor problemen die al jaren spelen :W

Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ben benieuwd maar verwacht niet teveel
  zondag 12 mei 2024 @ 01:35:25 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213532042
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Neuh, want behalve het punt dat progressief Nederland moet oppassen dat alle klimaat maatregelen ook nog betaalbaar moeten blijven voor Jan met de pet maak ik me niet zo druk over woke gedoe enzo, en vind ik alle ophef daaromtrent zwaar overtrokken.
En heel veel Nederlanders niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 12 mei 2024 @ 01:36:04 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213532049
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat willen ze schijnbaar wel.

Ze vinden buitenlanders en woke schijnbaar erger dan een woning voor hun kinderen of sociale voorzieningen in de toekomst.
Ja Tomatenboer, het zijn alsnog racisten en enge conservatieven. Allemaal. En die sociale voorzieningen heeft de PvdA zelf in 2012 de nek omgedraaid.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213532072
Ben ik nu in een ESF topic of in POL? Dat laatste kan nauwelijks waar zijn gezien de TT.
pi_213532076
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja Tomatenboer, het zijn alsnog racisten en enge conservatieven. Allemaal.
Verbazingwekkend veel wel inderdaad.

Anders stemmen ze niet op die bewuste partijen. Als ze waarde hechten aan zorg en sociale voorzieningen bijvoorbeeld dan stem je wel SP. Ik noem maar wat.
pi_213532077
Arm Nederland.
We sturen een aandachtshoer naar een aandachtshoerenfestival on speed en de aandachtshoer wordt boos als die aandacht krijgt. Woke meiske slaat alarm en we zijn gecanceld.

Als je wil weten hoe we ervoor staan dan is dit toch wel het ultieme voorbeeld. Daarnaast probeert ook nog eens 70% er een politiek iets van te maken waarbij je partij moet kiezen en je moet wapperen met vlaggetjes. De vlaggen zijn niet meer weg te denken. Of ze nu een regenboog hebben, omgekeerd zijn of groen/wit/rood. Ga wapperen, stel clowns. 🤡
Go hard or go home
  zondag 12 mei 2024 @ 01:39:11 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213532090
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Verbazingwekkend veel wel inderdaad.

Anders stemmen ze niet op die bewuste partijen. Als ze waarde hechten aan zorg en sociale voorzieningen bijvoorbeeld dan stem je wel SP. Ik noem maar wat.
En dat ze dat niet doen, maakt ze racist.

Zie je nu echt niet hoe dom zo'n redenering is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213532092
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:37 schreef Tijger_m het volgende:
Ben ik nu in een ESF topic of in POL? Dat laatste kan nauwelijks waar zijn gezien de TT.
in NWS
pi_213532100
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En dat ze dat niet doen, maakt ze racist.

Zie je nu echt niet hoe dom zo'n redenering is.
Nee, maar als je PVV stemt is dat vaak wel de achterliggende motivatie.
  zondag 12 mei 2024 @ 01:40:34 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213532107
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nee, maar als je PVV stemt is dat vaak wel de achterliggende motivatie.
Is dat ook dat je lui bent als je SP stemt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213532116
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lui?

Commie bedoel je
pi_213532117
Jongens, het is voorbij.
pi_213532129
gewoon de volgende keer weer met Joost, tenminste als NL songfestival wil winnen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213532147
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gewoon de volgende keer weer met Joost, tenminste als NL songfestival wil winnen.
Nog een keer? Omdat de eerste keer zo'n succes was? :D
  zondag 12 mei 2024 @ 01:43:16 #119
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213532152
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:18 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Vakjury hebben Israel lage punten gegeven voor toch wel een mooi nummer.
Mogelijk om te compenseren?
Of ze vonden de nummers die hoger scoorden beter?
pi_213532153
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je kan niet ontkennen dat veel mensen PVV stemmen omdat ze een afkeer hebben van alles wat hier binnenkomt en voornamelijk moslims (per definitie).

Helaas zitten er opvallend veel PVV-ers onder een aantal van mijn collega’s en daar is dat duidelijk ook het geval.
pi_213532157
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nog een keer? Omdat de eerste keer zo'n succes was? :D
Volgende keer FOK! knokploeg mee om Joost te beschermen
pi_213532172
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Volgende keer FOK! knokploeg mee om Joost te beschermen
Ik weet niet of internethelden mee sturen een goed idee is, hoor. ;)
  zondag 12 mei 2024 @ 01:44:47 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213532175
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Je kan niet ontkennen dat veel mensen PVV stemmen omdat ze een afkeer hebben van alles wat hier binnenkomt en voornamelijk moslims (per definitie).

Helaas zitten er opvallend veel PVV-ers onder een aantal van mijn collega’s en daar is dat duidelijk ook het geval.
Die zitten er zeker bij.

Is overigens kritisch zijn op het conservatisme van een groot deel van de islam in jouw ogen al suspect?

Dat vind ik dus zo frappant. Progressief zijn, maar stelselmatig juist dát conservatisme ontkennen, bagatelliseren of downgraden.

Als je hart hebt voor rechten voor vrouwen en homo's, lijkt me dat juist een gegeven, dat je daar ZEER kritisch op bent.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213532181
Ben wel benieuwd naar de uitkomsten van dit incident. We zullen ongetwijfeld vroeg of laat te horen krijgen wat er precies is voorgevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')