Dat zijn toch ook voornamelijk politieke stemmen? Vind ik ook ergerlijk hoor als het eigenlijk over de muziek zou moeten gaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:15 schreef superniger het volgende:
Cornald Dwaas mag ook wel met pensioen.
Boos worden omdat Israël 12 punten van Nederlandse kijkers kreeg.
Hoog cuck gehalte maar het is hetzelfde land dat op Wilders stemt dus de verwachtingen waren sowieso al niet hoog.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:14 schreef theunderdog het volgende:
Haha jemig. Israel tweede qua kijkerspunten. 1 in Nederland.
Dankzij de pro-Palestina demonstranten, keert Nederland weer terug naar een support voor Israel zoals dat was in 68. Lekker bezig pikkies.
Ik wist dat ik je niet rechtstreeks hoefde te adresseren. Scheelt weer een ad hominem van mijn kant.quote:
Hmm ja, dat was van andere zijde totaal NIET het geval natuurlijk.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook voornamelijk politieke stemmen? Vind ik ook ergerlijk hoor als het eigenlijk over de muziek zou moeten gaan.
Hahahahahaha !quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zijn toch ook voornamelijk politieke stemmen? Vind ik ook ergerlijk hoor als het eigenlijk over de muziek zou moeten gaan.
Wilders is top.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoog cuck gehalte maar het is hetzelfde land dat op Wilders stemt dus de verwachtingen waren sowieso al niet hoog.
Vakjury hebben Israel lage punten gegeven voor toch wel een mooi nummer.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:09 schreef herverwijderd het volgende:
Echt verbaasd dat Israel niet gewonnen heeft. Leuk voor Zwitserland! Vond het een lekker nummer en lang geleden dat zij nog eens wonnen.
Hoe bedoel je “van andere zijde”?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja, dat was van andere zijde totaal NIET het geval natuurlijk.
Daarom zeg ik; zou moeten gaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hahahahahaha !
Over de muziek zegt die. Heb je het uberhaupt ooit een keer gezien?
Hij gaf meerdere malen duidelijk aan dat hij het niet oké vindt dat er politiek gestemd wordt. Net zoals hij meerdere malen duidelijk aan gaf dat hij het niet oké vond dat de vakjuries zo weinig punten gaven aan Israël, omdat het objectief gezien een mooi gezongen nummer is. Maar dat skip je voor het gemak of zo? Hoe kun je het precies oneens zijn met dit?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:15 schreef superniger het volgende:
Cornald Dwaas mag ook wel met pensioen.
Boos worden omdat Israël 12 punten van Nederlandse kijkers kreeg.
Je hebt het echt niet door he...quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoog cuck gehalte maar het is hetzelfde land dat op Wilders stemt dus de verwachtingen waren sowieso al niet hoog.
Wilders is top met aan z'n pluche plakken en niks voor elkaar te krijgen. Maar goed, beetje vicieuze cirkel op deze manier.quote:
Klopt ook, maar op dat vlak was Israel ook niet clownesk genoeg.quote:
Wilders heeft niet, gaat niet en zal nooit iets van betekenis verricht(en) voor Nederland.quote:
Jij begint anders steeds meer op een Wilders aanhanger te lijken. Wat is er met je gebeurd man?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wilders heeft niet, gaat niet en zal nooit iets van betekenis verrichten voor Nederland.
Nee, ik ben i.t.t. tot een hoop links-progressieven daadwerkelijk links-progressief gebleven.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij begint anders steeds meer op een Wilders aanhanger te lijken. Wat is er met je gebeurd man?
Lijkt er anders niet op.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ik ben i.t.t. tot een hoop links-progressieven daadwerkelijk links-progressief gebleven.
Raad is wat ik laatste gestemd heb?
Dat er in Nederland een grote groep domoren zijn die in de afgelopen jaren op FVD, BBB en PVV hebben gestemd? Ja ik heb het wel door hoor. Gelukkig zit ik zelf niet met de gevolgen van het stemgedrag van die mensen.quote:
Ik bedoel, Zwitserland heeft gewonnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
PvdA-GL.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt er anders niet op.
SP?
Je komt in ieder geval erg zuur en verbitterd over.
Mooi toch, volgend jaar in de Alpen, lekker centraal gelegen in Europa en nog neutraal ook. Kan niet misgaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik bedoel, Zwitserland heeft gewonnen.
Ja, je bent er bijna.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat er in Nederland een grote groep domoren zijn die in de afgelopen jaren op FVD, BBB en PVV hebben gestemd? Ja ik heb het wel door hoor. Gelukkig zit ik zelf niet met de gevolgen van het stemgedrag van die mensen.
Niet mijn favoriet, kan er mee door, maar mijn persoonlijke top 3 was eigenlijk;quote:Op zondag 12 mei 2024 01:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik bedoel, Zwitserland heeft gewonnen.
Dat kan ik begrijpen, maar reageerde hij ook zo toen Oekraine won? Tijdens de oorlog?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij gaf meerdere malen duidelijk aan dat hij het niet oké vindt dat er politiek gestemd wordt. Net zoals hij meerdere malen duidelijk aan gaf dat hij het niet oké vond dat de vakjuries zo weinig punten gaven aan Israël, omdat het objectief gezien een mooi gezongen nummer is. Maar dat skip je voor het gemak of zo? Hoe kun je het precies oneens zijn met dit?
Ik ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PvdA-GL.
Om Wilders buiten te houden.
Lekker gewerkt pik, en is dat nog gelukt?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PvdA-GL.
Om Wilders buiten te houden.
Welke is het dan?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij gaf meerdere malen duidelijk aan dat hij het niet oké vindt dat er politiek gestemd wordt. Net zoals hij meerdere malen duidelijk aan gaf dat hij het niet oké vond dat de vakjuries zo weinig punten gaven aan Israël, omdat het objectief gezien een mooi gezongen nummer is. Maar dat skip je voor het gemak of zo? Hoe kun je het precies oneens zijn met dit?
In ieder geval de 2e partij van het land geworden hé.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:27 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Lekker gewerkt pik, en is dat nog gelukt?
En keihard buiten de deur gehouden door PVV, BBB en VVD.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval de 2e partij van het land geworden hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |