abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:18 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213527659
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef Jane het volgende:
Wat ik me vanmiddag al afvroeg en nu nog steeds: Waren er dan helemaal geen andere getuigen van het voorval? En wat zeggen die? Bevestigen die het verhaal van AvroTros/Joost of van de cameravrouw/EBU? Welk verhaal dat laatste dan ook mag zijn.

Dit is zo vaag allemaal... Ten eerste klaagt de betreffende cameravrouw pas de volgende dag, daarna duurt het weer een halve dag voordat het ineens zo ernstig blijkt te zijn dat de politie er bij moet komen... En nu willen ze niet eens vertellen wat er dan precies gebeurd is, maar maken en passent wel de AvroTros voor leugenaars uit.

Niks hiervan is oké.
Of er is die dag alsnog wat voorgevallen, maar niemand die het er over heeft iig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:56 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213527681
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
[ x ]

Straks als laatste nog optreden? :D
Nee.
En dat was al bekend, werd al bij Eenvandaag gezegd. Ook dat het Joost niet zou helpen voor vanavond
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213527686
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hij IS in die positie gemanoeuvreerd.
Hij is artiest namens Nederland, hij had beter moeten weten, zich moeten beheersen en professioneel op moeten stellen.

quote:
Hij had zelf het liefst ongestoord, en volgens gemaakte afspraken, zijn weg kunnen vervolgen, het podium af en naar de green groom.
Dat weet ik niet, ik heb hem niet gesproken, jij wel?

quote:
Dat is toch allemaal bekend gemaakt. Waarom ben je zo hard bezig om weer een ander verhaal de wereld in te helpen.
Alle feiten liggen sowieso nog niet op tafel en er komen nog steeds berichten dat het werkelijke verhaal toch iets net iets anders is. We wachten nog steeds op het volledige echte verhaal, waarbij alle partijen hun versie hebben verteld.
quote:
Afspraken werken twee kanten op. Die cameravrouw had hem niet mogen filmen. En als ze daar opdracht voor heeft gekregen, dan ligt de ware schuld bij die persoon.
Los van het feit dat het nu moeilijk is vast te stellen wat precies is afgesproken en wat er precies is gebeurt, verschillen we hier van mening. Als iemand anders zich niet aan de regels houdt betekent het niet dat je je zelf buitenproportioneel moet gaan gedragen. Je vertegenwoordigt je land, het is niet zo dat je namens jezelf daar de macho mag uithangen. Voor eigen rechter spelen is nooit goed, ook niet als je onheus wordt bejegend. Dat veel mensen dit begrijpen, snap ik ook, maar dat betekent niet dat het goed is.

quote:
Joost heeft niets gedaan wat niet ieder ander ook gedaan zou hebben.
Onzin, dit kun je nooit weten, pure speculatie. Blijkbaar ben je vooral zelf bezig met dingen de wereld in te helpen die je niet kan weten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213527704
quote:
Wat ik me vanmiddag al afvroeg en nu nog steeds: Waren er dan helemaal geen andere getuigen van het voorval? En wat zeggen die? Bevestigen die het verhaal van AvroTros/Joost of van de cameravrouw/EBU? Welk verhaal dat laatste dan ook mag zijn.

Dit is zo vaag allemaal... Ten eerste klaagt de betreffende cameravrouw pas de volgende dag, daarna duurt het weer een halve dag voordat het ineens zo ernstig blijkt te zijn dat de politie er bij moet komen... En nu willen ze niet eens vertellen wat er dan precies gebeurd is, maar maken en passent wel de AvroTros voor leugenaars uit.

Niks hiervan is oké.
Het idee van een cameravrouw is volgens mij dat ze een camera heeft. Dus je zou zeggen dat als er iemand bewijs heeft dat ze wordt aangevallen, het wel een cameravrouw is! Nou, voor de draad ermee.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:47 #180
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213527713
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef viceversa het volgende:

[..]
Deel ze dan effe.
Ik zit mobiel, is lastig. Google was mijn vriend :)
Fuck the EBU
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:53 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213527717
quote:

Niks hiervan is oké.
Jawel. Er zijn getuigen gehoord.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:59 #182
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213527722
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik ook niet, behalve het refrein. Jij kent de tekst van elk uitgevracht nummer?
Dit stukje poëzie was groots voor iemand uit de jaren 90 en stond op iedere hit cd.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:01:00 #183
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213527723
Ik denk dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is.
pi_213527733
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee.
En dat was al bekend, werd al bij Eenvandaag gezegd. Ook dat het Joost niet zou helpen voor vanavond
Waarom oost joost dan die story #verwarrend
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:01:14 #185
40566 Ericr
Livewrong
pi_213527739
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Bizar dat ze niet in gesprek wilde gaan als er fysiek niets heeft voorgevallen. Ook vreemd dat dan de conclusie van de EBU haar kant opvalt.
EBU narratief was al klaar gisteren. Nog even voor de bühne spelen dat je zorgvuldig bent met politie er bij betrekken en overleg met AVROTROS.
pi_213527746
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Gelukkig mogen wij ook zelf bepalen dat jij iemand bent die uit de oren kletst (en dan zeg ik het nog netjes).

Aan alle anderen: zullen deze persoon verder maar geen aandacht meer geven?

:J :J :J :J :J :J
Natuurlijk mag je dat zelf weten. Ik vind het prima als je hier alleen maar oren hebt naar mensen die het met je eens zijn hoor ^O^
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:01:56 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213527766
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Dit stukje poëzie was groots voor iemand uit de jaren 90 en stond op iedere hit cd.
Dus ik ken het refrein ja. Niet de gehele songtekst.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:02:37 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213527787
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Waarom oost joost dan die story #verwarrend
Misschien bedoelt hij iets anders dan jij denkt.
pi_213527790
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Hij is artiest namens Nederland, hij had beter moeten weten, zich moeten beheersen en professioneel op moeten stellen.
[..]
[..]
Alle feiten liggen sowieso nog niet op tafel en er komen nog steeds berichten dat het werkelijke verhaal toch iets net iets anders is. We wachten nog steeds op het volledige echte verhaal, waarbij alle partijen hun versie hebben verteld.
[..]
Los van het feit dat het nu moeilijk is vast te stellen wat precies is afgesproken en wat er precies is gebeurt, verschillen we hier van mening. Als iemand anders zich niet aan de regels houdt betekent het niet dat je je zelf buitenproportioneel moet gaan gedragen. Je vertegenwoordigt je land, het is niet zo dat je namens jezelf daar de macho mag uithangen. Voor eigen rechter spelen is nooit goed, ook niet als je onheus wordt bejegend. Dat veel mensen dit begrijpen, snap ik ook, maar dat betekent niet dat het goed is.
[..]
Onzin, dit kun je nooit weten, pure speculatie. Blijkbaar ben je vooral zelf bezig met dingen de wereld in te helpen die je niet kan weten.
Blablablablablablablablablablablabetc.......
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:02:42 #190
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213527795
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waarvan akte.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_213527815
quote:
Joost Klein laat voor het eerst iets van zich horen. Op Instagram deelt hij tijdens de finale een kort filmpje. Klein is er zelf niet in te zien, en deelt er ook geen commentaar bij. Het gaat om een video waarin honden op een gekke manier rondlopen. Onder het filmpje is het liedje Who Let The Dogs Out te horen.
Iedere ruft van Joost is nieuwswaardig op dit moment.
pi_213527820
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dit is een beetje in de categorie: "Ja maar zij doen het ook"

Verder zeg ik niet dat ik het normaal vind en ik zeg ook niet dat het mag, ik zeg dat het al zolang gebeurt als de media bestaat en hoort bij het leven als artiest, sporter, politicus, etc. Hier moet je Eurovisie songfestival kandidaat mee om kunnen gaan of gewoon niet meedoen. Het lukt 25 deelnemers wel en Joost Klein niet, dat zegt wel iets toch? Bovendien is het vrij overdreven als je filmen tegen je zin in kwalificeert als treiteren en kwetsen.
[..]
Ik roep niet met de meute mee dat het allemaal de schuld is van de EBU en Joost het slachtoffer wie dit allemaal is overkomen. Het is verder puur speculeren waarom mensen zich achter Joost Klein scharen en de redenen hier voor kunnen zeer uiteenlopend zijn, maar dat mogen ze uiteraard zelf weten.

Gelukkig mag ik ook zelf bepalen om wel kritiek te hebben op Joost Klein.
Tuurlijk mag je kritiek hebben, maar het blijft mijn mening dat ik het heel bijzonder vind dat jij zegt dat social media provocatie en alles erom heen erbij hoort en dat mensen het maar moeten accepteren. De wereld is verrot als dat normaal is..... Je hoeft dat nooit en te nimmer te accepteren!
pi_213527830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Het is puur speculeren waarom mensen menen kritiek te moeten hebben op iemand vanwege een zaak die zelfs de Zweedse politie afdoet als een bagatel, maar dat mogen ze uiteraard zelf weten.
De Zweedse politie is één partij in deze. De EBU vond het voldoende om een deelnemer te diskwalificeren, iets wat zeer zelden gebeurt in het Eurovisie songfestival.
pi_213527833
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Natuurlijk mag je dat zelf weten. Ik vind het prima als je hier alleen maar oren hebt naar mensen die het met je eens zijn hoor ^O^
Het heeft niet zoveel met eens zijn of niet eens zijn te maken, jij wilt graag kritiek uiten op Joost Klein terwijl jij net zo min als wij allen de details kent. En net als een paar andere posters heb je daar een hele uitgebreide, half verzonnen lezing van de feiten bij. Alles om maar uit te komen bij Joost als de boosdoener.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:44 #195
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213527839
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat het laatste woord hier nog niet over gesproken is.
Natuurlijk niet. Al was het alleen maar omdat AVROTROS protest heeft aangetekend.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:49 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213527842
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Die van Informer van Snow is ook leuk. Als je aan mensen vraagt waar het over gaat zullen ze snel zeggen: over een meisje dat ie leuk vindt. Maar het gaat over iemand die een ander snitcht en iemand de gevangenis inmoet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:53 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213527845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Ericr het volgende:

[..]
EBU narratief was al klaar gisteren. Nog even voor de bühne spelen dat je zorgvuldig bent met politie er bij betrekken en overleg met AVROTROS.
er is aangifte gedaan. Daar had de EBU geen deel in
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213527859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]
De Zweedse politie is één partij in deze. De EBU vond het voldoende om een deelnemer te diskwalificeren, iets wat zeer zelden gebeurt in het Eurovisie songfestival.
Wat is dit nou weer voor rare opmerking, alsof de EBU meer weet dan de politie. Dan heeft de politie haar werk niet goed gedaan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:25 #199
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213527863
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een treurnis
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Spellchecker zaterdag 11 mei 2024 @ 23:04:25 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213527864
Ik heb hier Freddie Mercury vibes bij

[ Bericht 2% gewijzigd door maily op 11-05-2024 23:33:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties