Greece staat hier dan weer niet bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Portugal en VK waren ook duidelijk uitgesproken eerder, dus zou mij niet verbazen.
Omdat het iets is in de trant van fuck off with your camera.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef viceversa het volgende:
[..]
De vermoedelijke bedreiging van Joost is niet gelekt.
Onveilig voelen omdat iemand wat roeptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
[
[..]
" We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. "
Als meerdere andere delegaties aangeven dat ze zich onveilig voelen door Israel...
En Joost is geband omdat een medewerkster zich onveilig door hem voelde...
En die hebben het zonder aanhouding over de schutting geflikkerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is gekomen naar aanleiding van de geruchten.
Preciesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu pas dat Cornald ook letterlijk zei dat het nauwelijks wat voorstelde.
Die gaat dat toch echt niet zeggen als het niet zo is.
De rubbertegelgeneratie begint volwassen te worden (wat leeftijd betreft dan....)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onveilig voelen omdat iemand wat roeptstukje overtrokken reactie
Ligt eraan wie & wat. Als Holleeder roept dat 'ie mij wil te pakken krijgt ga ik daar toch iets anders mee om dan als mijn neefje van 8 dat doet...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onveilig voelen omdat iemand wat roeptstukje overtrokken reactie
Of niet maatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De rubbertegelgeneratie begint volwassen te worden (wat leeftijd betreft dan....)
Denk het ook, van wat ik begreep heeft de politie het overgedragen aan het Zweedse OM dus dan is het tijd om even je mond te houden in de pers tot er meer duidelijkheid is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien op advies van een advocaat?
Dan geef je een poffert. Stukje ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ligt eraan wie & wat. Als Holleeder roept dat 'ie mij wil te pakken krijgt ga ik daar toch iets anders mee om dan als mijn neefje van 8 dat doet...
Iets als Shut your mouth dumb bitch or i will shut it for you.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu pas dat Cornald ook letterlijk zei dat het nauwelijks wat voorstelde.
Die gaat dat toch echt niet zeggen als het niet zo is.
Nou ik denk eerder dat Joost hier een batterij advocaten op zet. Die staan al te trappelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Stepperoller het volgende:
Joost en zijn team hebben ook nog te maken met eventuele strafrechtelijke gevolgen, dus het is maar de vraag hoeveel die mogen zeggen.
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Israël verhaal van te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef Ferdii het volgende:
Zou Joost een soort van rebellen leider zijn geworden richting de deelname van isreal wat natuurlijk de EBU niet leuk vond, dus proberen ze hem (en daarmee ook de rest die hem volgde) te onthoofden. Deze reactie hadden de bobo's natuurlijk niet verwacht.
Ruzie tussen delegaties achter de schermen wel, zelfs een keer waar Nederland bij betrokken was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat zoiets nooit eerder is voor gekomen.
Zal wel zwaar geedit worden. We krijgen niet echte live beelden te zien als er een incident is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb geen zin om te kijken vanavond. Maar toch ook wel erg benieuwd naar een live shitshow
Inez Weski al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Denk het ook, van wat ik begreep heeft de politie het overgedragen aan het Zweedse OM dus dan is het tijd om even je mond te houden in de pers tot er meer duidelijkheid is.
Blijft speculeren, zeker als Cornald Maas zegt dat het niks met Israël te maken had.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, is al een paar keer voorbijgekomen...
[..]
[ x ]
Ik denk inderdaad ook dat dit de reden voor de stilte is vanuit Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Denk het ook, van wat ik begreep heeft de politie het overgedragen aan het Zweedse OM dus dan is het tijd om even je mond te houden in de pers tot er meer duidelijkheid is.
Zweedse fotografe die een foto wilde van hem en Israël kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Israël verhaal van te maken.
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Israël verhaal van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |