Jammer dat we niet samen zijn. Had graag popcorn met je willen eten, terwijl we hier leuk lezen en posten. Bffs forever.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
@:alpeko komt met een foutief gerucht van een half uur geleden even het hele topic in de war brengen
Ik vind dit soort topics altijd zo'n genot
Maar dat is okéquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat was niet tegen medewerkers..
Wel tegen andere deelnemers
Vanavond het optreden van Joostquote:
Waarom niet, even snel succesjes boeken met wilde geruchten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
Aran is met zijn zelf verzonnen geruchten trending op X
Uh.. jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:28 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Jammer dat we niet samen zijn. Had graag popcorn met je willen eten, terwijl we hier leuk lezen en posten. Bffs forever.
Ik vind het altijd zo'n genot om dit soort meta-analyses tot me te nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:27 schreef GGMM het volgende:
@:alpeko komt met een foutief gerucht van een half uur geleden even het hele topic in de war brengen
Ik vind dit soort topics altijd zo'n genot
Maar ga je nu vanavond niet kijken? Misschien kunnen we samen naar de gym en aansluitend leuk op de switch gamen?quote:
Ook wel weer waar natuurlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waarom niet, even snel succesjes boeken met wilde geruchten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mmmm raar dat de andere landen dan niet juichen dat er een concurrent minder is.
Je moet je wel inlezen de cultuur van het gastland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar dat is oké
Die waren er helaas niet van op de hoogte dat je in Zweden dan gewoon een klacht indient en dat je daarmee gewoon een ander kunt laten diskwalificeren.
Ik heb echt een hekel aan die delegatie gekregen, en ik heb ze altijd verdedigd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mmmm raar dat de andere landen dan niet juichen dat er een concurrent minder is.
Israel blijft een kutland.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Wat een lieve mensen zijn het ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Erger vind ik nog dat hij vroeger altijd met zijn pa ESF keek. En hij toen zei: "Daar ga ik ooit staan, pa" en hij dit doet om aan zijn ouders te bewijzen dat hij het kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:25 schreef Maharski het volgende:
Wat zal Joost zich kut voelen zeg.
Leuk ook als jezelf dan ff tegenover heel het land mag gaan lopen verantwoorden hierover.
Een jaar lang werk en voorbereiding helemaal voor niks. Zal niet graag in zijn schoenen staan nu.
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
man man man, ik was altijd pro-israel..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Bewezen heeft hij het welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Erger vind ik nog dat hij vroeger altijd met zijn pa ESF keek. En hij toen zei: "Daar ga ik ooit staan, pa" en hij dit doet om aan zijn ouders te bewijzen dat hij het kan.
En dan om iets lulligs weggestuurd worden. Krankzinnig.
Minder naïef in het leven staan ouwe reusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die delegatie gekregen, en ik heb ze altijd verdedigd.
Godverdomme man.
En dit gaat mij echt los van de hele oorlog. Die delegatie en bubbel daar om heen, gedraagt zich niet normaal deze editie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die delegatie gekregen, en ik heb ze altijd verdedigd.
Godverdomme man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |