even complotje dat die delegatie die zweedse heeft laten uitlokken o.i.d.?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Walgelijke, irritante zuigers zijn het. Inderdaad los van de oorlog etc.
Wellicht een idee voor de inzending volgend jaar.quote:
Owh, wow..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:29 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Mmmm raar dat de andere landen dan niet juichen dat er een concurrent minder is.
Dat zei en denk ik dus ook. Kan geen andere reden bedenkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
even complotje dat die delegatie die zweedse heeft laten uitlokken o.i.d.?
weer een televote magneet minder
(en nee ik ben a-politiek - maar die delegatie is echt verre van symphatiek - heb te doen met Eden die dat ook maar over zich heen moet laten gaan)
Dat zeg ik niet, het ESF is voor mij van kinds af aan een feestje geweest. Dat laat je niet zomaar los, maar ze maken het niet leuker op deze manier. De EBU is gelukkig een samenstelling van mensen die ook weer vertrekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij gaat vanaf volgend jaar nooit meer kijken neem ik aan? Principes! Fuck de ebu
Paul de Leeuw even invliegenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef gbm het volgende:
Ik zou eigenlijk wel graag zien dat de Nederlandse delegatie er nu gewoon met gestrekt been in gaat... Maarja, contracten enzo....
Gewoon heel Europa martelen met een acht minuten durend 'lied' van Snollebollekes.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik stel voor dat we volgend jaar Piebe Guido sturen.
Denk ik ook voor de volle 100%.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het ESF is voor mij van kinds af aan een feestje geweest. Dat laat je niet zomaar los, maar ze maken het niet leuker op deze manier. De EBU is gelukkig een samenstelling van mensen die ook weer vertrekken.
Er vanuitgaande dat alles wat er speelt een verbale confrontatie is geweest, want anders had de Nederlandse delegatie Joost Klein nu wel onder de bus gegooid.
Voor mij ook kijk al 35 jaar ofzo maar als ze ZO corrupt zijn en maar wat doen met de regels kunnen ze echt de pleuris krijgen. Ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, het ESF is voor mij van kinds af aan een feestje geweest. Dat laat je niet zomaar los, maar ze maken het niet leuker op deze manier. De EBU is gelukkig een samenstelling van mensen die ook weer vertrekken.
Er vanuitgaande dat alles wat er speelt een verbale confrontatie is geweest, want anders had de Nederlandse delegatie Joost Klein nu wel onder de bus gegooid.
Correct en tevens juist. Die aangifte heeft het verneukt (of de aanleiding voor de aangifte, namelijk de vermeende bedreiging, afhankelijk van waar je je chronologie laat beginnen).quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, Joost heeft iets gezegd tegen een medewerkster die dat als bedreigend heeft opgevat en daar loopt nu een onderzoek over dat enkele weken gaat duren?
Zal contractueel wel niet kunnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:39 schreef grrrrg het volgende:
Uit protest zou Nederland moeten weigeren om punten te geven. Nicky de Jager, you go, girl!
Dus de eerste de beste aangifte is gelijk “jij doet niet meer mee”. Veroordeeld zonder proces dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:25 schreef Leshy het volgende:
[..]
De Israëlische delegatie heeft niets tegen de medewerkers van het Eurovisie songfestival gedaan, en ook geen strafbare feiten begaan tegen andere deelnemers.
Het Eurovisie moet gewoon een veilige werkplek voor hun werknemers verzorgen, en als één van de artiesten een van jouw werknemers dermate bedreigt dat deze aangifte doet bij de politie, is het niet onlogisch dat je dan tegen die artiest zegt "Jij doet niet meer mee."
Er valt hier echt geen oordeel over te vellen zonder te weten wat er gebeurd is en/of tot de Zweedse justitie een oordeel velt. Behalve dat het allemaal intens jammer is.
Alsof in Zweden "bedreigingen" niet dagelijks gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |