quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:17 schreef Aratanax het volgende:
Ik hoop dat Joost naar buiten komt en iets zegt met de strekking "ik ben er gewoon bij en dat is prima, viva Hollandia" en verder niets
Het is sowieso niet anoniem meer na al de heisa.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef kilon het volgende:
En dan blijkt na alle ophef dat Joost slechts 4e is in de televote en anoniem op de 9e plaats eindigt.
Dat zal wel kortgesloten zijn voorafquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef Ericr het volgende:
En dan de twist vanmiddag. Het OM heeft besloten om tot vervolging over te gaan en alsnog een dq. Lekker in de rollercoaster.
Hopelijk zien we het terug in de televotequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En opvallend: in Nederland helemaal niet zo heel veel, minder dan 500.000 streams.
GJ weet wat hij doetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef aarontje112 het volgende:
Hopen dat die foto van de vlag niet van gisteren is
Maakt me niet uit waar hij eindigt, Joost is de show.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef kilon het volgende:
En dan blijkt na alle ophef dat Joost slechts 4e is in de televote en anoniem op de 9e plaats eindigt.
Die vlag hangt verkeerd omquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef aarontje112 het volgende:
Hopen dat die foto van de vlag niet van gisteren is
Ik kan alleen maar zingen!quote:
Van Eurovision zelf, einde verhaal dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |