Je neemt je eigen bier mee naar het terras?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat hier al koud, vanmiddag lekker aan de desperado's op het terras GENOT
Goedgekeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoelde die Israėlische van gisteren
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaa Joostgod staat op uit het graf
Neusje poederen en doorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef Jippie het volgende:
Als wij al kierewiet worden van de spanning hoe zal dat dan voor Joost zijn
Joegoslaviė!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze ene keer mag de vlag op z'n kop:
[ afbeelding ]
(excuses voor de slechte fotosoep)
En die mag niks zeggen!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef Jippie het volgende:
Als wij al kierewiet worden van de spanning hoe zal dat dan voor Joost zijn
Caroline wil nu niet meer op Israel, maar op Nederland stemmenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze ene keer mag de vlag op z'n kop:
[ afbeelding ]
(excuses voor de slechte fotosoep)
Voor vanavond staat het al koud, vanmiddag reken ik netjes af jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je neemt je eigen bier mee naar het terras?
quote:
Oke geen verklaringquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:17 schreef Aratanax het volgende:
Ik hoop dat Joost naar buiten komt en iets zegt met de strekking "ik ben er gewoon bij" en verder niets
En dan vanavond "free Palestina" met een micdropquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:17 schreef Aratanax het volgende:
Ik hoop dat Joost naar buiten komt en iets zegt met de strekking "ik ben er gewoon bij" en verder niets
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef Andromache het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapapapapapajaaaahahahahjajajaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallefokkersverzamelenjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het toch wel fijn vinden als iemand verteld waar deze ellende nu eigenlijk om draait..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:17 schreef Aratanax het volgende:
Wat zeg je?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:18 schreef Andromache het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapapapapapajaaaahahahahjajajaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallefokkersverzamelenjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet, want de bazen hebben besloten dat het niet mag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:17 schreef Aratanax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |