abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213517812
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:04 schreef Jahr00n het volgende:
weg met deze jodenhater
vieze hypocriete hond hoop dat ze hem vervolgen 30 jaar bajes
Nou nou nou, een beetje kritisch zijn op een land Israël hoef je niet in verband te brengen met het jodendom hè. In principe zijn dat twee losstaande dingen van elkaar, maar opvallend genoeg zie ik met name de pro-israelische delegatie hier op Fok! continu door elkaar gebruiken.

Wees eens een beetje zuiver in de discussie en probeer niet de hele tijd de discussie te sturen naar jodenhaat als het over Israël gaat. Ik vind dat echt een enorm zwaktebod.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 16:20:22 #33
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_213517844
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]
Nou nou nou, een beetje kritisch zijn op een land Israël hoef je niet in verband te brengen met het jodendom hè. In principe zijn dat twee losstaande dingen van elkaar, maar opvallend genoeg zie ik met name de pro-israelische delegatie hier op Fok! continu door elkaar gebruiken.

Wees eens een beetje zuiver in de discussie en probeer niet de hele tijd de discussie te sturen naar jodenhaat als het over Israël gaat. Ik vind dat echt een enorm zwaktebod.
jou hoofd is een zwakte bod joost moet gewoon de cel in vieze oplichter
  zaterdag 11 mei 2024 @ 16:24:52 #34
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_213517931
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De vogel is in ieder geval gevlogen.
Nergens meer te bekennen en hij heeft ESF ontvolgd en al z'n filmpjes ervan verwijderd enz.
Welkom in Europa, blijf hier tot ik niet doorga :')
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_213518588
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:20 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Jou is fout in deze zinsconstructie. Het is een bezittelijk voornaamwoord en daarom schrijf je in dit geval jouw met een w erachter.
pi_213518619
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:20 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Ohja en zwaktebod schrijf je gewoon aan elkaar. Mooi voorbeeld van onnodig spatiegebruik.

De interpunctie en het gebrek aan hoofdletters laten we maar even gaan dit keer.

Succes de volgende keer!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 18:05:21 #37
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_213519789
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Werkt dat dan in jouw hoofd ook andersom? Is het ook valide kritiek als iemand opmerkt dat de Palestijnse gebieden wel het absolute afvoerputje van de Arabische wereld zijn, er vrijwel alleen maar aantoonbare leugens uit Gaza komen, de meerderheid van de uitgedreven Jordaniërs die nu Palestijnen heten enge sympathie met terreur heeft en de enige reden dat ze niet allemaal dood zijn de barmhartigheid van het gehate Israël en het gehate seculiere Westen is? En wat als hordes mensen gaan scanderen dat alle Palestijnen de zee in gedreven moeten worden? Is dat ook okay?
pi_213519878
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 18:05 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]
Werkt dat dan in jouw hoofd ook andersom? Is het ook valide kritiek als iemand opmerkt dat de Palestijnse gebieden wel het absolute afvoerputje van de Arabische wereld zijn, er vrijwel alleen maar aantoonbare leugens uit Gaza komen, de meerderheid van de uitgedreven Jordaniërs die nu Palestijnen heten enge sympathie met terreur heeft en de enige reden dat ze niet allemaal dood zijn de barmhartigheid van het gehate Israël en het gehate seculiere Westen is? En wat als hordes mensen gaan scanderen dat alle Palestijnen de zee in gedreven moeten worden? Is dat ook okay?
Niks is oké, wat Israël doet en wat Hamas doet, of Palestina. Het is allemaal kut. Maar het heeft ook weer niets met jodenhaat te maken. Het is bizar als je een mening hebt over de oorlog dat je daar alle joden voor verantwoordelijk houdt.

En dat is dus het probleem. Want jij doet exact hetzelfde. Ik zeg dat er geen verband is en jij doet alsof ik wel een verband maak.

Maar de waarheid is dat er ook een grote groep mensen met een genuanceerde mening is. Het is niet zwart/wit.
  zondag 12 mei 2024 @ 10:35:37 #39
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_213534475
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vind die gast al sinds dag 1 een complete pauper met z'n kut kop, dus ik kan hier alleen maar om lachen :')
Ik ook en dat nummer deed me ook geen kut. Ik had er dan ook voor geen zak mee gezeten als ie op de gewone manier als laatste was geëindigd.
Maar dit is gewoon van A tot Z zo'n vuile naaistreek dat ik nu vierkant achter hem sta.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')