quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Plompzakker het volgende:
Ik zie een parallel met jouw carrière hier op fok
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Plompzakker het volgende:
Ik bevestig ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Plompzakker het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lachen man, echt lachen met deze pipo. Euroloser
Eerst op handen gedragen alsof hij een of andere af Jezus was en nu keihard afgaan. Hoe hard kan je falen als debiliosus maximus.
Klacht: zie TT
jij ook met je anti FOK! topic op reddit hypocrietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Plompzakker het volgende:
Je hebt het hier wel over Vögeltjeszwans hèquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Plompzakker het volgende:
En nu lijkt het z'n vogelenzang te worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Joost had ook een vogeltjesdans op het podium
Jouw fijnste jeugdherinnering was ook het kastelen maken met je opa he?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:45 schreef Plompzakker het volgende:
Hij anti fok?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jij ook met je anti FOK! topic op reddit hypocriet
Vogelendans
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw fijnste jeugdherinnering was ook het kastelen maken met je opa he?
Tot je moeder de urn terugpakte.
Dat klopt zeker Plompzakker vereerde @vogeltjesdans hij noemde FOK! een tirannie. Hij is een groot fan van vogeltjesdans, het trojaanse paard.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:11 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is zelfs een groot fan van jou
Hoort allemaal bij zn act, vanavond op het podium roept ie heel hard allah hakbar en gaat weer ban het podiumquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
Lachen man, echt lachen met deze pipo. Euroloser
Eerst op handen gedragen alsof hij een of andere af Jezus was en nu keihard afgaan. Hoe hard kan je falen als debiliosus maximus.
Klacht: zie TT
Interessant. Link alsjeblieft?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
jij ook met je anti FOK! topic op reddit hypocriet
Vogelendans
Wat is dit nou weer voor trieste reactiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw fijnste jeugdherinnering was ook het kastelen maken met je opa he?
Tot je moeder de urn terugpakte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |