Jawel. Opname van eerderquote:
Vrees het ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:33 schreef HenkjeNL2 het volgende:
0 punten dus vanavond. Geen jurylid gaat z’n vingers hieraan branden.
Ik heb echt geen verstand van de organisatie en zo, maar ik denk dat Nederland er maar beter mee stopt. Geen esf meer, ik bedoel als ze je so slecht te woord staan, en ze niet eens wat meer informatie kunnen delen, boeit het ze ook niks. Joost kan wellicht fout zitten, maar communiceer fatsoenlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Tsja jammer genoeg boeit het voor de EBU niks als Nederland wel/niet meedoet.
Tenzij een van de big 5 (door een of ander reden) Nederland toch mee wil laten doen en boycot dan heeft ESF wel een mega probleem ja.
Als ze dit zo lang moeten onderzoeken, vraag ik me af of er wel genoeg getuigen warenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:35 schreef Fretwork het volgende:
Maar eerlijk, als hij iemand geslagen zou hebben waren er wel ooggetuigen toch? Neem niet aan dat ie een fotograaf heeft staan opwachten bij het fietsenhok
Omdat we het songfestival kijken voor het songfestival en Nederland gewoon een vd inzendingen is? Mijn favorieten zijn Italië en Kroatië en daar zou ik graag op stemmen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat dan nog willen?
Hij is toch met een trekschuit richting Zweden vertrokken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef quirina het volgende:
Joost zit al in t vliegtuig op weg naar de Friese Koeien.
Emoties zoals boosheid zijn om op te surfen. Lekker genieten maat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal gewoon graag #boos #verontwaardigd
Als ze een video van een oud optreden beoordelen staat Nederland nog in de startlijst, voor zover we nu meekrijgen zijn we uit de startlijst gehaald.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef GGMM het volgende:
Hij kan alsnog jurypunten krijgen want er wordt een oud optreden beoordeeld
Waarom leest niemand
Lijkt me dus eerder dat het gaat over wie er begonnen is oid, of iets met betrekking tot de statutenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:35 schreef CarloV het volgende:
[..]
Als ze dit zo lang moeten onderzoeken, vraag ik me af of er wel genoeg getuigen waren
Straks ook geen finale voor het publiek en dan moet het publiek Joost beoordelen op zijn optreden van de halve finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat raar om hangend een onderzoek niet mee te mogen doen en dan mogelijk wel weer in de finale voor het publiek.
Mooie pyjama.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:36 schreef Paul het volgende:
Mensen er was echt een extra journaal net (voor the Passion van 3 minuten ofzo) over Joost
[ afbeelding ]
Nee vanmiddag toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Evenstar het volgende:
Alsof het een moordzaak is. Het is bijna 24 uur geleden gebeurd
Voor je het weet ben je gediskwalificeerd, ik zou lekker mijn mond houden.quote:
Als je grappen maakt over zijn dode oudersquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:28 schreef quirina het volgende:
Tja als je klappen uit gaat delen loop je het risico weggestuurd te worden ook al is het misschien de ander zijn schuld. Beter dan de eer aan jezelf te houden en niet te gaan slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |