Kemkers functie elders?quote:
Precies. Heb dat Duitse artikel even gelezen en het is gewoon the same old shit.. speculatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Kinga het volgende:
BILD is de duitse Telegraaf joh... totaal niet geloofwaardig
Ja die was gewoon goed. Lekker manquote:
ISquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit songfestival wordt zo’n gigantische shitstorm
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef CarloV het volgende:
Gaat dit onderzoek net zo lang duren als die van Matthijs van Nieuwkerk of hoe zit dat?
Dat is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd of we de post van de Spaanse televisie los moeten zien van wat er met Joost aan de hand is. Het zou mij toch wel verbazen als dat los zou staan van elkaar.
Omdat er geen nieuws is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Waarom is er nog geen breaking news live show bij de NPO en/of RTL?
Omdat er geen bevestigd nieuws isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Dat risico hadden ze kunnen incalculeren ;-)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef SiGNe het volgende:
D
[..]
DDOS attack door alle mensen uit europe die een update willen hebben...
dus dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Keyos het volgende:
Ben wel benieuwd of we de post van de Spaanse televisie los moeten zien van wat er met Joost aan de hand is. Het zou mij toch wel verbazen als dat los zou staan van elkaar.
Vandaag Inside gaat het verlossende woord straks brengenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Document1 het volgende:
Nog erger?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit songfestival wordt zo’n gigantische shitstorm
EBUquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |