quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er weer dus we gaan ons nu weer gedragen.
Speculaties, je weet zelf heus wel hoever je kunt gaan
Komop zeg, ff tikje normaler doen.
Je bent altijd welkom in onze gezellige Slowchatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef Guanabana het volgende:
Jammer dat hier mijn ESF-schap eindigt dit jaar. Het waren een mooie ongeveer 10 jaar.
Wie is Govert nu weer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef bbfakir het volgende:
Govert heeft dit gearrangeerd. Het is alleen te vroeg uitgevoerd. De planning was de finale.
GENOTquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen zullen straks wel balen als blijkt dat het helemaal niets met Israel te maken heeft.
Alweer?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef poemojn het volgende:
Volgens Aftonbladet was het een vrouwelijke (technische?) medewerker van de televisieproductie https://www.aftonbladet.s(...)joost-klein-anklagas
Vooral jij zult balen, je bent er nogal mee bezig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mensen zullen straks wel balen als blijkt dat het helemaal niets met Israel te maken heeft.
Hey yvonne, hoe is de leef?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef yvonne het volgende:
[modbreak]Ik ben er weer dus we gaan ons nu weer gedragen.
Speculaties, je weet zelf heus wel hoever je kunt gaan
Komop zeg, ff tikje normaler doen.[/modbreak]
Mêh, bijna goed.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
De enige logische conclusie is dat het EBU een boosaardig a al is die het bloed van baby's drinkt, en dat Joost daar de gehele organisatie een pets op de neus heeft gegeven, en nu ondergedoken zit?
Spaanstalige en ierse delegatie hebben er ook last van dus niet joost alleenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Einde carrière voor Joost lijkt me ook, de deftige kippetjes op Lowlands dragen niet zo vaak Arafat sjaaltjes.
Dat gaat niet als de gemepte medewerker aangifte gedaan heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:17 schreef Jojoke het volgende:
Dit is voor de organisatoren ook kut, want alle repetities zijn ontregeld, een live-uitzending moet waarschijnlijk last minute aangepast worden en ze zitten als de hele dag in crisisoverleg. Die problemen haal je niet op je hals als het om een klein incidentje in het grijze gebied gaat. Dan kijk je liever toch even door de vingers.
Hé schattepoepiequote:
Lees inderdaad iets van een KAN journalist. Is dat Israëlische staatsomroep?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij hoort hij niet bij de delegatie. Al zou je dat wel gaan denken door zijn gezuig
Dat zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:18 schreef OmniRocket het volgende:
Zometeen gaat heel het ESF niet door :-o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |