Dat was geen fotograaf maar iemand binnen de Israëlische delegatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar kan toch zelfde fotograaf zijn bedoelde ik meer. Iemand die al eerder heeft lopen etteren.
Je weet dat er momenteel dingen gebeuren die in 65 jaar nog niet zijn voorgekomen, dus we weten al heel veel: dit gaat niet om het aan laten branden van Joost zn omelet vanmorgen.quote:
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel kans dat Joost vanavond op het podium staat?
Douwe heeft het anders prima gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef UitStraling het volgende:
Een tokkie sturen naar een hysterisch zangfestijn is in ieder geval niet slim van beschaafd Nederland.
Die kans acht ik klein.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:13 schreef Origami94 het volgende:
Wat als Joost niet mag meedoen maar toch wint?
ik schat het meer als 40-45%quote:
Nee, die was Israëlisch. En een journalist (geen fotograaf voor zover ik weet).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar kan toch zelfde fotograaf zijn bedoelde ik meer. Iemand die al eerder heeft lopen etteren.
Hardopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
5 plaatsen gridstraf. Hij moet nu als 10e aanvangen in de finale.
Ebu echt wat een organisatie. Ze pijpen Israël echt holy shitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Za het volgende:
Dit lid van de Spaanse delegatie geeft aan dat zowel de Spaanse, Ierse als Nederlandse delegatie geïntimideerd zijn door Israël:
[ x ]
Dan waren er allang foto's vanuit een vliegveld in de buurt van Malmö geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Binnen een half uur een foto van iemand op Schiphol die hem ziet lopen
Chaosquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Za het volgende:
Dit lid van de Spaanse delegatie geeft aan dat zowel de Spaanse, Ierse als Nederlandse delegatie geïntimideerd zijn door Israël:
[ x ]
0quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Anouk ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Douwe heeft het anders prima gedaan hoor.
🤔quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:13 schreef Origami94 het volgende:
Wat als Joost niet mag meedoen maar toch wint?
Ik kan me niet voorstellen dat dit een vooropgezet plan was, hij weet dat hij dan bizar veel mensen enorm zou teleurstellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien afkoelen? Of misschien is dit wat hij gisteren beloofde bij de halve finale; jullie zien mij na vandaag niet meer en was dit het plan ofzo
Kortom: je weet niets. Ook weer helder!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:12 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je weet dat er momenteel dingen gebeuren die in 65 jaar nog niet zijn voorgekomen, dus we weten al heel veel: dit gaat niet om het aan laten branden van Joost zn omelet vanmorgen.
Joost mag het weten...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |