Israëlische journalist, die zich (mijn aanname) bij de delegatie vindt horen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar deze man is een journalist, geen onderdeel van de Israëlische delegatie.
Niks "blijkbaar wel". Gewoon niet. Er is wel degelijk een onderzoek gaande.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef Za het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, om te voorkomen dat anderen partij gaan kiezen en de hele boel ontploft.
Indien hij gisteravond betrokken was bij een incident, en sindsdien "in onderzoek is", gaan ze niet zijn act opbouwen en afwachten en hij die dan niet komt opdagen.
Genoeg communicatie daar om de act te skippen, ipv op te bouwen.
Joost is super geliefd bij vele deelnemers, dus gooien ze het over deze boeg. IMO
Is dat wel zo? Hoezo "werkt het dus"?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Als dit een vooropgezet plan is, is het geniaal en werkt het dus!
Dit probeerde ik ook duidelijk te maken. Gewoon niet leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef d_elise het volgende:
Die delegatie is al de hele week artiesten aan het treiteren, zo ook Joost en z'n team meermaals. Kan me best voorstellen dat in alle emoties en spanningen er iets is voorgevallen, maar dan zijn er ook weer geruchten dat het om iets met een technische medewerker gaat. Het duurt wel echt enorm lang voordat er duidelijkheid is.
Nee eerder deze week wilde Joost niet met leden van de Israëlische delegatie op de foto, dus hun reactie was om hem dan maar zonder zijn toestemming in privé te filmen en dat stiekem op internet te zetten.quote:
Een situatie waar twee delegaties schuld hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:
Wat moet hier in godsnaam aan de hand zijn geweest als het zo lang moet duren.
Dat verbaast mij ook zo. Het lijkt heel erg last minute / ad-hoc besloten te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:12 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Maar waarom is die keuze gevallen in de pak m beet 20 min tussen de opening en het optreden? En niet eerder?
Iets wat grijs gebied is gok ik en ze weten niet wat ze ermee aan moetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:
Beter dan Ruud de Wildquote:
Vies.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee eerder deze week wilde Joost niet met leden van de Israëlische delegatie op de foto, dus hun reactie was om hem dan maar zonder zijn toestemming in privé te filmen en dat stiekem op internet te zetten.
Bron? Anders nogal suggestief. Ik denk eerder dat zij uitgedaagd worden door andere landen/deelnemers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:11 schreef d_elise het volgende:
Die delegatie is al de hele week artiesten aan het treiteren, zo ook Joost en z'n team meermaals. Kan me best voorstellen dat in alle emoties en spanningen er iets is voorgevallen, maar dan zijn er ook weer geruchten dat het om iets met een technische medewerker gaat. Het duurt wel echt enorm lang voordat er duidelijkheid is.
Iemand anders heeft gezongen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Em31 het volgende:
Nee, een journalist die zijn werk doet en onderzoekt waarom Nederland afwezig was bij de repetitie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef danilel het volgende:
[..]
Israëlische journalist, die zich (mijn aanname) bij de delegatie vindt horen.
Dat mag toch niet vanwege AVG wetgevingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee eerder deze week wilde Joost niet met leden van de Israëlische delegatie op de foto, dus hun reactie was om hem dan maar zonder zijn toestemming in privé te filmen en dat stiekem op internet te zetten.
Op 0.08 zie je Stuntkabouter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:09 schreef Zigsky het volgende:
[ x ]
Ik weet niet, hoor. Dit heb ik vaker zien gebeuren, dit pusherige.
hier idem, ik dacht net hetzelfdequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zit mij blijkbaar hoog, ik luister nu zelfs naar Eddy Keur
Omdat ik eerst niet geïnteresseerd was en nu wel. Anekdotisch bewijs, maar toch!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:14 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Hoezo "werkt het dus"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |