Benny, je bent geniaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Ah, Blue screen of death is natuurlijk 100% geladen in de finale
Dan zou het best wel naai zijn om hem niet te laten repeteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo zo voorbarig. Misschien is de conclusie dat Joost niks bijzonders heeft gedaan.
Hadden toch al geld gespaard door geen pyro te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef TLC het volgende:
Gewoon AVROTROS een flinke boete laten betalen en Joost weer laten optreden
Ik kan mij niet voorstellen dat je dat soort media nog kan aanpassen als delegatie zijnde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Ah, Blue screen of death is natuurlijk 100% geladen in de finale
Onder de aanname dat hij dit inderdaad wilde doen - dan ben je toch ook een natte tosti? Je gooit niet alleen je eigen glazen in maar ook die van heel ESF-minnend Nederland.quote:
Wie? We weten NIKS behalve dat er een onderzoek loopt..quote:
Ik denk niet dat Europese stemmers waarde hechten aan droge Hollandse kroegpraat van nietszeggende opa‘s die ze niet kennen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mwa. Het is gewoon een idioot en van het begin af aan een risico-factor geweest.
Maar laten we wachten wat de mening van Johan Derksen is. Daar wordt in het algemeen veel waarde aan gehecht.
Cornald zijn factuur is zo hoog dat er geen budget isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hadden toch al geld gespaard door geen pyro te gebruiken.
Herresquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Rebel- het volgende:
Trouwens, even een vraag.
Zeg je nou
- de Hérries
of
- de Herréeeees
?
Wie is Eric?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Em31 het volgende:
Statement klinkt wel logisch, maar lijkt me dat ze bij Eric ook wel hadden gezien dat hij iets droeg.
En zou ook wel raar zijn als Joost juist een statement wou maken bij een rehearsal zonder publiek?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Em31 het volgende:
Statement klinkt wel logisch, maar lijkt me dat ze bij Eric ook wel hadden gezien dat hij iets droeg.
Waren ze maar zo vlot met Jamela bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Jojoke het volgende:
Dit doet men niet zomaar. En het onderzoeken van een incident klinkt als iets wat al heeft plaatsgevonden.
Er gaat helemaal niet gestemd worden op iemand die niet meedoetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:28 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Europese stemmers waarde hechten aan droge Hollandse kroegpraat met opa‘s die ze niet kennen.
Ja precies. Iedereen boos op EBU. Gevolg. Televote winnaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:27 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dan zou het best wel naai zijn om hem niet te laten repeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |