indirect wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een statement op het podium willen maken is toch geen”incident after the semi-final”
Help me eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
begrijpend lezen is moeilijk.
Jawel toch? Stonden helemaal rechts bovenin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij ook niet in de green room bij het allerlaatste optreden, van de Herry’s ….
Huh, het liedje was toch een ode aan zijn ouders?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Ik ben bang dat het einde verhaal is, ik kan me niet voorstellen dat je dit doet en zo naar buiten brengt, als de kans groot is dat je een halve dag later weer vrolijk op het podium kan staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:22 schreef Kinga het volgende:
Heerlijk deze ophef. Is in mijn ogen echt alleen maar gunstig, serieus. Dit gaat in zijn voordeel spelen, mark my words. Als ie niet geDQ wordt tenminste
Ey inderdaad. Op de plek van die powerpoint komt dan dus een andere afbeeldingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Ah, Blue screen of death is natuurlijk 100% geladen in de finale
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Cornald laat je eens horennnnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef TLC het volgende:
Gewoon AVROTROS een flinke boete laten betalen en Joost weer laten optreden
Tijdens een repetitie die bijna niemand ziet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat hij een statement wil maken op het podium en dat dat ontdekt is
Ik weet nog dat een "vrouw" met baard won. Dat ging inderdaad echt om het optreden...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat het ESF gaat om optreden, niet om wat ene Joost uit Schubbekutteveen vindt van de situatie in Israël.
Laten we eerst afwachten wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef TLC het volgende:
Gewoon AVROTROS een flinke boete laten betalen en Joost weer laten optreden
Hoezo zo voorbarig. Misschien is de conclusie dat Joost niks bijzonders heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het einde verhaal is, ik kan me niet voorstellen dat je dit doet en zo naar buiten brengt, als de kans groot is dat je een halve dag later weer vrolijk op het podium kan staan.
Ik gok dat het een DQ wordt
Mwa. Het is gewoon een idioot en van het begin af aan een risico-factor geweest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Catalunya. het volgende:
Ik denk dat we door deze ophef een hele onvergetelijke public vote gaan krijgen. De jurypunten gaan niet meer boeien, die zullen niets naar Nederland sturen.
Erg slimme marketing van Joost Klein. Maar dan moet hij wel niet gediskwalificeerd raken
Interestingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:24 schreef Benny het volgende:
Sterker nog als Israël wint breekt de pleuris in de zaal uit. Stoelen gooien genot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef Evenstar het volgende:
Natuurlijk weten wij nog niks, maar ALS het met Israël te maken heeft dan wordt het nog meer chaos.
Er hoeft er maar 1 te zijn met beelden en die op Twitter te plaatsen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tijdens een repetitie die bijna niemand ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |