Precies. Dus moet er haast wel iets "groots" aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat je echt niet zo maar kan skippen vanwege moe of stemproblemen (dan zing je bijna niet). Je moet dan echt heel ziek zijn ofzo.
Dat zou de pers wel zijn opgevallen die in de zaal is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:32 schreef Rebel- het volgende:
Zou de running order gewijzigd zijn? Dat Joost nog wel gaat oefenen, maar op een andere startplek? Zou dat af te leiden zijn aan de volgorde van de vlaggenparade?
Ik zit dan toch liever vóór Israel, dan erna. Zie Noorwegen gisteren. We mogen blij zijn dat Noorwegen er nog tussen zat, zodat er echt even behoefte was aan iets leuks en luchtigs.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dan hadden ze het beter andersom kunnen doen, lijkt me.
Echte pers had allang geweten wat er aan de hand was. Pers tijdens esf zijn meer fans en hobbyistenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou de pers wel zijn opgevallen die in de zaal is.
Hier zat ik ook aan te denken, een soort straf.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:30 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als er een incident was, zou het kunnen zijn dat de EBU hem schorst voor een repetitie.
Ik heb juist het idee dat die categorie juist alles eerder weetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echte pers had allang geweten wat er aan de hand was. Pers tijdens esf zijn meer fans en hobbyisten
Op het filmpje van @CrazyDutchPunk zie je Luxemburg -> Netherlands.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou de pers wel zijn opgevallen die in de zaal is.
Het is echt zo obvious dat de EBU pro Israël is hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:34 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Hier zat ik ook aan te denken, een soort straf.
Dan doe je wel een verklaring eruit om deze speculatie te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:34 schreef Zwansen het volgende:
Het viel me op dat hij gisteren af en toe een woordje extra oversloeg (vanwege ademtekort?). Wellicht normaal, maar als we toch aan het speculeren zijn kan het ook een beginnende verkoudheid of griep zijn.
Supergover heeft iedereen in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:35 schreef Em31 het volgende:
Het kan nog dat hij even een keer aan het eind geplakt wordt, wat moet er in godsnaam in zo’n kwartier gebeuren?
Nou hij had het gisteren al over 'snot in zijn neus'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:34 schreef Zwansen het volgende:
Het viel me op dat hij gisteren af en toe een woordje extra oversloeg (vanwege ademtekort?). Wellicht normaal, maar als we toch aan het speculeren zijn kan het ook een beginnende verkoudheid of griep zijn.
Dat kan. Of hij is vergiftigd door de Mossad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan doe je wel een verklaring eruit om deze speculatie te voorkomen.
Mossad na de maaltijdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat kan. Of hij is vergiftigd door de Mossad.
Surströmmingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:35 schreef TLC het volgende:
Ik hoop niet dat Joost schaaldieren gegeten heeft
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:
Waarom lach ik hieromquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Misschien zat stunt kabouter nog op de wc of Appie etcquote:Op vrijdag 10 mei 2024 14:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het keyboard stond wel al op het podium en werd er weer afgedragen. Dan was dus niet iedereen op de hoogte dat ie niet zou optreden. Echt vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |