Stel dat je gelijk zou hebben. Zou dan iedereen z’n votes na nummer 5 al verspillen aan Oekraïne en Nederland? Die wachten natuurlijk tot alles is geweest. Dan zitten Frankrijk, Zwitserland en Kroatië nog vers in het geheugen. En wat politieke stemmen voor Israël en wat blijft er dan over voor Nederland en Oekraïne? Ik gok bar weinig. Helemaal als ze de outro nog als recap houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin. De meeste mensen die dit echt volgen kijken gewoon vanaf liedje één hoor.
Ik hoop er eigenlijk een beetje op. Het nummer wordt een beetje potsierlijk als het wordt uitgevoerd voorafgaand aan een propagandavehikel van een staat in oorlog. Daar moet hij bijna wel iets mee doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie Joost er nog wel voor aan om te denken "liever lager eindigen dan zwijgen over de ellende elders".
Eigenlijk mogen alleen de mensen stemmen die vanaf het begin kijken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een onzin. De meeste mensen die dit echt volgen kijken gewoon vanaf liedje één hoor.
Volgend jaar iedereen een kastje in huis met eye-tracker.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen alleen de mensen stemmen die vanaf het begin kijken.
De winnaar wordt straks bepaald door mensen die helemaal niet kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk mogen alleen de mensen stemmen die vanaf het begin kijken.
Welk boe geroep?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:48 schreef Origami94 het volgende:
Eurovisie is nep.
Blijkbaar hebben ze het boe geroep weggefilterd
Ik ben woedend zeg ik je
tegen israel volgens wnl en de telegraafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet, daarom heb ik pas 10 keer gepost dat ik het een goeie show vond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Kostte het heel veel moeite om dat complimentje te geven?
[..]
Zie mijn posts met de tweets inclusief videos. Staan gewoon op Twitter. Ze hebben alles weggefilterdquote:
Ja, verwachten van anderen dat ze even je hele pohi door gaan spittenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zie mijn posts met de tweets inclusief videos. Staan gewoon op Twitter. Ze hebben alles weggefilterd
Hier o.aquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, verwachten van anderen dat ze even je hele pohi door gaan spitten
Dat bedoelde ik dus, dat je tussen de verheven toon in je posts door toch de ruimte hebt gevonden om een complimentje te geven. Knap hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Totaal niet, daarom heb ik pas 10 keer gepost dat ik het een goeie show vond.
Waarom zou dat moeite moeten kosten? Het is wel slecht, maar zo slecht dat complimenten geven over wat wel goed is moeite kost, is het toch ook weer niet? Niet zo negatief hoor, probeer het gezellig te houden
Jezus wat triestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier o.a
https://twitter.com/esc_florin/status/1788668231244296551
Staan community notes onder dat het van de dress rehearsel is níet van de semiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hier o.a
https://twitter.com/esc_florin/status/1788668231244296551
Ik blijf het zeggen de EBU wil zijn winkeltje beschermen. Israël is DE hoofdsponsor van het festival 1 en 1 = 2quote:
Staan er nog veel meer. Zoek maar op #eurovision2024quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Staan community notes onder dat het van de dress rehearsel is níet van de semi
"Iedereen"' schreeuwende Gerda en Henk accounts op twitter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:01 schreef Zigsky het volgende:
Half Nederlandse twitter boos op Joost vanwege dat gedoe met Israël en nu wil iedereen op dat land gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:59 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus, dat je tussen de verheven toon in je posts door toch de ruimte hebt gevonden om een complimentje te geven. Knap hoor.
Het beste wat je kan doen voor je gezondheid is twitter links laten liggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:01 schreef Zigsky het volgende:
Half Nederlandse twitter boos op Joost vanwege dat gedoe met Israël en nu wil iedereen op dat land gaan stemmen.
Yup.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:02 schreef Momo het volgende:
[..]
"Iedereen"' schreeuwende Gerda en Henk accounts op twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |