Meer dan terecht en gewoon objectief, die nummer 1.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:09 schreef grazz het volgende:
Uitslag na de 2e semi in de AVROTROS songfestival app (gekopieerd van een internationaal forum vandaar in het Engels)
[..]
Lek of?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:09 schreef grazz het volgende:
Uitslag na de 2e semi in de AVROTROS songfestival app (gekopieerd van een internationaal forum vandaar in het Engels)
[..]
Speciaal in Joost blauwquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meer dan terecht en gewoon objectief, die nummer 1.
Italië, Zwitserland en Frankrijk boven Israël. Dat valt me heel erg mee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:09 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik snap wel na die gelekte percentages dat mensen daar nu massaal geld op gaan inzetten als winnaar. Met dank aan de prutsers in Italië dit, dus.quote:
Wat voor een informatie zie jij dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie informatie die ik niet hoor te weten
echt he, ik wil eigenlijk slapen..maar ben nog steeds te hyperquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:11 schreef Em31 het volgende:
Waarom zit ik nou toch op die running order te wachten.
Het is slechts een fanpoll.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie informatie die ik niet hoor te weten
EBU is wel aan het zweten nu met hun producers choicequote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:13 schreef grazz het volgende:
[..]
echt he, ik wil eigenlijk slapen..maar ben nog steeds te hyper
Ik heb d'r genoeg triomfantelijk op 𝕏 zien schrijven dat ze op Israël gestemd hebben terwijl ze niet eens gekeken hadden. Dan maakt de plek in de running order ook niet uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:14 schreef Momo het volgende:
[..]
EBU is wel aan het zweten nu met hun producers choice
Sneu voor Kroatië vind ik. Die gaan instorten denk ik. En het gaat ten koste van Joost want het wordt straks of Israël of Kroatië als tegenstem.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
Israel inmiddels tweede bij de bookies.
Klopt, in dit geval maakt de positionering weinig uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb d'r genoeg triomfantelijk op 𝕏 zien schrijven dat ze op Israël gestemd hebben terwijl ze niet eens gekeken hadden. Dan maakt de plek in de running order ook niet uit.
Lijkt me een juiste analyse. Niet alleen Joost trouwens.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:17 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Sneu voor Kroatië vind ik. Die gaan instorten denk ik. En het gaat ten koste van Joost want het wordt straks of Israël of Kroatië als tegenstem.
Ja ik had er al een in mijn reacties op social media dat die gene toch 20 keer op Israël ging stemmen en beledigde ESF in zijn geheel met een aantal krachttermen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik heb d'r genoeg triomfantelijk op 𝕏 zien schrijven dat ze op Israël gestemd hebben terwijl ze niet eens gekeken hadden. Dan maakt de plek in de running order ook niet uit.
Juries gaan voor hun eigen veiligheid Israël weinig punten geven. Nederland een stuk meer en we winnen de tele dus we winnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik had er al een in mijn reacties op social media dat die gene toch 20 keer op Israël ging stemmen en beledigde ESF in zijn geheel met een aantal krachttermen.
Hopen dat Joost Europa kan lets come togetheren danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 01:17 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Sneu voor Kroatië vind ik. Die gaan instorten denk ik. En het gaat ten koste van Joost want het wordt straks of Israël of Kroatië als tegenstem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |