Ach als zij rechtsomkeert maakt geeft zij onbewust nog een laatste groet en een aandenken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: ze wijst mijn uit een goed hart komend aanbod af
quote:
Spitroasten heb je toch nog een man bij nodig?quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zou eerst die crimineel van haar helemaal lens slaan om haar daarna flink te spitroasten
Ik dacht dat jij mijn minder charmante kant was?quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:26 schreef Scuidward het volgende:
Nadeel is dat ze na elk rondje schaatsen ook weer met je minder charmante kant geconfronteerd wordt.
Goeie, als ik een klapschaats was kreeg je een applaus.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn minder charmante kant was?
TS zou op het middenterrein een mooi zwart gat kunnen vormen waardoor ze harder gaat.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:26 schreef Scuidward het volgende:
Nadeel is dat ze na elk rondje schaatsen ook weer met je minder charmante kant geconfronteerd wordt.
'Ordinair lekker' heeft me nooit aangetrokkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:20 schreef Twiitch het volgende:
Ik realiseer me sinds kort dat ik van meisjes zoals Jutta tegenwoordig eerder moe dan geil word. Ik ben oud.
Je moeder liet vannacht ook een zwart gat zien waarop ik hard ging.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
TS zou op het middenterrein een mooi zwart gat kunnen vormen waardoor ze harder gaat.
Da's wel een rare lengte voor een onderbeen, maar goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |