Tegenwoordig stuurt Nederland zelf een act naar het songfestival die klappen uitdeelt, wij hoeven het vuurtje niet meer op te stoken denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL on tour is tegenwoordig meer een schoolreisje met een pakje wicky in de rugtas.
Probeer je @Littlerabbit jaloers te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:29 schreef GGMM het volgende:
Like gehad van Els
En ook nog een hartje
Wat een topavond dit
En @Calandquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je @:LittleRabbit jaloers te maken
Die mensjes zitten ook diep in de put natuurlijk. Nemen het nogal serieus en na wekenlang leuke voorpret gaat het alleen nog maar over dit incident.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:42 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar mag je niet eens meer zeggen dat een extra journaal belachelijk is voor een debiel liedjesfeest voor mensen met homo
Feyenoord-Korea!
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk bannen ze moderator onlogisch voor het leven.
NaarMensje.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even wat olie op het vuur gegooid.
Wordt met open armen ontvangen, heel mooi.
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goedemiddag maat.
NaarMensje @:NaarMensje mis ik wel.
Wel benieuwd wat er nu daadwerkelijk is gebeurd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ergens ook wel sneu maar ook enorm grappig. Maandenlang mee bezig zijn en dan is dit het.
Mag Caland eindelijk weer posten na jaren gaat het niet door.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ergens ook wel sneu maar ook enorm grappig. Maandenlang mee bezig zijn en dan is dit het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |