Wat niet is kan komen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Tijd om een nieuwe SC te zoeken dus
Is goed voor je buikspieren. Succes met de iron cross.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Train sinds deze week ook met ringen. Static holds (10 sec of zo, tering zwaar), inverted rows etc.
Tijani zelf is ook zwaargewond geraakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Om het toch maar even ergens te melden: voormalig FC Volendam-speler (en met Nigeria oud-wereldkampioen U17) Ibrahim Babangida is overleden bij een auto-ongeluk. Zeker onder Ajaxfans wel een bekende naam lijkt me, hij was namelijk de broer van Tijani Babangida (die ik zelf vooral van de flippo's ken).
https://en.wikipedia.org/wiki/Ibrahim_Babangida_(footballer)
De grootste raddraaiers zijn er niet meer. Maar ik zag hooligan Rens wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL on tour is tegenwoordig meer een schoolreisje met een pakje wicky in de rugtas.
Veen stond op een 2-0 voorsprong na 24 minuten toen het gestaakt werd.quote:Later riep de stadionspeaker om dat de wedstrijd tijdelijk zou worden stilgelegd, maar dat het met Baggerman naar omstandigheden goed ging. De spelers verlieten het veld. In de catacomben van het sportpark in Oisterwijk overlegden officials, trainers en aanvoerders. Na contact met de KNVB werd besloten dat de wedstrijd definitief gestaakt werd.
Vaccin?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:12 schreef Nober het volgende:
Nikki Baggerman (26) in elkaar gezakt.
[ x ]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nikki_Baggerman
Er zijn vier of vijf uit deze club die met een blauw kleurtje rondlopen, misschien daar eens als eerst mee stoppen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL on tour is tegenwoordig meer een schoolreisje met een pakje wicky in de rugtas.
Mooiste tijd van mijn leven. Lekker op schoolreisje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |