Matt heeft ook problemen en is z’n internet aan het checken hahahaquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:10 schreef Greys het volgende:
Sorry maar de stream doet helemaal niks meer hier
Ja daarom durf ik er dus nu niet nog een keer uit en weer in.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:11 schreef lydiated het volgende:
Je mag de stream blijkbaar ook niet vaker da 10x refreshen, anders wordt je eruit gegooid, aldus één van de hoofden bij Matt
Ook Reddit heeft issuesquote:Performance: The performance starts of in a trimmed aspect radio like it's an instagram or tiktok video with heart emojis rising on screen. The main kicker here is whether the single camerashot works. It's working for fellow mod CaptainAnaAmari, but I'm a lot less convinced - it doesn't match the energy of the choreography for me. She's also pretty weak vocally, ever so slightly flat throughout. We finally get a different camerashot in the last minute with a really cool ceiling shot which goes inside one of the cubes, and then we get more conventional camerawork, with lots of wide shots and and panning shots. The stage is really pretty and colourful on the whole.
Technical Issues: Unfortunately, we've lost access to the livestream due to refreshing the stream too many times to combat stream freezing. We're trying to regain access at the moment but I'm afraid we're going to miss quite a few songs.
Matt ook klachten lees ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Matt weet ik niet, maar ik lees veel klachten
Nou, inderdaadquote:
Het ligt in elk geval niet aan julliequote:Op woensdag 8 mei 2024 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Matt ook klachten lees ik.
Wat een drama dit.
Hij hangt nog steeds hier.
Komt niks meer.
Hoe kunnen deze wel alles zien dan, die zitten in de zaal zeker.quote:
Hier hangt het beeld nog steeds op halverwege Nemoquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het ligt in elk geval niet aan jullieGeduld is een schone zaak! Vanavond nieuwe ronden, nieuwe kansen! (Of straks al, hoop ik
)
Blijft indrukwekkend om dit te doen met zo’n nummerquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
We moeten het denk ik vooral doen met beelden uit de zaal, dit ziet er wel indrukwekkend uit.
Ohhhhquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
We moeten het denk ik vooral doen met beelden uit de zaal, dit ziet er wel indrukwekkend uit.
Dan ga je zo Slimane missenquote:Op woensdag 8 mei 2024 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier hangt het beeld nog steeds op halverwege Nemo
Dan zitten er nog wel mensen in de zaal, dat scheelt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, inderdaadJe moet er toch niet aan denken dat dat niet zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |